Posílám jen rychlej cvak mobilem včera dokončený stavbičky.
Je to takový pěkný CrMo XCčko, teleskopku jsem majiteli neobhájil, prostě ji prej nepotřebuje:)
Rám Nordest, Pike sníženej na 120mm, E!E ráfky, dt 350 náby, XT 1×11 s klikama Turbine R, riditka, sedlovka Turbine R, brzdy 4 pistky XT, Rekon 2,4 pláště.
(vloženo 8.6.23)
Hele není vyloučený, že tam ten teleskop nakonec dá, pro mě je to dneska naprostej standard i na xc kolo.
Hezký to je, já bych si tam dal teleskop bez ohledu na škatulky, když vidim krátkej představec, 35mm řidítka, dovedu si to představit klidně na pumptracku nebo v prudšim terénu, ale snižuju sedlo klidně i kvůli odpočinku. Pika a čtyřpístky proč ne, vždyť se dává na ebiky, který jezdí jen po asfaltu.
lazza: brzdy se naskytly novy sundany z kola za super cenu a pike je v podstatě xc/trail vidlice, vždyť je to lehký jak papír :) Dneska už Lyrik se bere jen jako trail vidlice s lehkým přesahem do endura.
To je jasny :-D Ale prece si nebudem psat jen „supr"A a "krasa“
Moc pekny to je :-D
I
TK75:
No jo, ale to kolo nebylo pro tebe, ale pro někoho jinýho. :)
A pro něj to základ všeho není. Proto stavím kola víš? Protože každý má jinou představu a jednom rámu můžeš postavit nekolik druhů kol a nemusíš se držet skatulky výrobce. ;)
Ono není vůbec treba hledat název a podobně…stačí si u Pedra na Nordest stránkách přečíst co to je a k čemu ho stvořil (2 generace)
Ja to řešit ani nechtěl, pro me jsou jen dvě kategorie…dobrý/naprd :)
Ale reagoval jsem ohledně debaty k teleskopu a to u tohodle kola beru jako základ všeho…ať už je na 120 nebo 140
Za mě moc pěkný.. něco :-)))
Takhle to ma v sagu pres 67 stupňů, normální moderní XCko, teleskop neřešme, hmotnost 12 a kousek, jezdivý pláště. V mojí škatulce je to XC s přesahem do trailu a basta :)
každopádně pěkný to je, železný, geo se mi líbí moc…takže už se tesim az si ho postavim :))
:D Kluci, nehádejte se! Na škatulkování moc nejsem, ale tohle je fakt trail bike jak vyšitý. Žádné lehké svižné XC.
Honza, TK75: jo, jestli to není zas tak xc geometrií rámu a komponentově, tak už je to zas jiná písnička
Lachtis: já bych řekl, že sjezdy se buď stávají snazšími (nebo rychlejšími, jak říkáš), a nebo se vyhledává těžší sjezd, na který by si člověk se sedlem nahoře netroufl
Nimrod: v podstate souhlas. Do lonskeho roku jsem na zadnem svem xc teleskop nemel. Pak jsem ho testnul na fatbiku, na kterem zustal, následoval xc full a nyni xc ht.
Driv jsem taky sjel vse, co to kolo v ramci zdvihu zvladlo, ale s teleskopem to davam rychleji, jisteji a tedy i bezpecneji a vic me to i bavi. Cili teleskop v principu potreba neni, ale pokud jej mas, sjezdy se stanou lepsimi a to bez debat.
Tohle kolo hlavně není xc…120 až 140 vidle a geo ma 66 hlavu, ale v sagu (na 140 zdvih) taky se tahle druhá generace neprodává jako „xc“
Pro mě moc pěkný ht na vsechno s ultrakratkou zadní stavbou, žádnej sjezdak bez tlumice
Jak se dneska říká, je to DC:) Přijde mi srandovní, že odmítá teleskop, ale chce 120mm vidlici, a ještě k tomu Pike. Jinak moc pěkný.
kdo má dneska techniku na to jezdit xc se sedlem nahoře? skoro nikdo… a (nejen) díky teleskopu už nepřipomíná xc to xc, co si pod ním představuji já. jako všechna čest všem jezdcům, co jezdí dnešní xc (stejně tak výrobcům rámů a komponentů, že ty skoky a podobně to vydrží při tak nízké hmotnosti), ale tohle opravdu jezdí málo kdo a já se fakt zdráhám tomu říkat xc. takže na „moje“ xc je za mě pevná sedlovka zcela v pořádku
No jako všechny tyhle ocelový pevňáky je to parádní, no. Ale za tu sedlovku by majitel zasloužil teda… :)
U kola s tak hezky krátkou zadní stavbou je to hřích to nevyuzivat a nechat sedlo v zadku
Obdivuju ten silný postoj, si tam tu sedlovku nedat. Ale oči už ji tam prostě chtěj. Jinak parádní.
Pekny kolo! Jako jo, tu sedlovku by to chtelo.. lec kazdemu po chuti:) Bude to mit s tema kolama treba 12,5 – 13kg?