Jestli existuje nějaká maturita z cyklo mechaničiny, zprovoznění týhle věci by měla být její součást. Uf. Díky bohu za YouTube. :)
(vloženo 11.6.23)
Neznáš mýho bráchu . :) Jak jsem psal, takhle to bude mít tak 10 let :D
easyrider: Tak pokud je to celonerez, tak se to mohlo zamaskovat před lakem. Ale je pravda, že se s tím po nastavení moc nehýbe.
Ať si k tomu brácha koupí 3 jednorychlostní řetězy, navoskuje je a postupně prohazuje. Bude je postupně přibližně stejně ojíždět a nebude muset nastavovat vypnutí při ojetí jen jednoho řetězu. Já takhle na Alfině točím 4 řetězy a už jsem musel patky kousek posouvat. Každopádně než toto ojede, tak už bude v důchodu.
Hele celá ta patka je nerez. Z druhý strany to mám vykrytý, protože tam se posouvá celá ta vložka v drážkách. Tady jsem to neřešil, protože je mi jasný, že takhle jak to je nastavený, to bude dalších minimálně 10 let…
To kamaro: podle mě je to celé origo z výroby. Ale třeba Javax to má udělané nesrovnatelně líp. https://www.biketone.cz/…ra_d864.html
Máš to moc pěkně udělané. Jen bych pod ty šrouby na ty patky napájel nerezové krytí, takhle tam ta barva bude trpět.
Zlatý středový excentr. Normální patky a napnutí řetězu je otázkou chvilky…
Já jsem měl tu čest na něm trošku pojezdit a je to zajímavá, ale dnes už téměř zapomenutá slepá ulička. Pamatuju si, že na některých převodech to zoufale nejelo :-) .