Když mi bylo nějakých 10 let, bratr mi pořídil moje první kolo. Horský na Shimanu TY-18! Na silničce jsem pak začal jezdit díky jeho F1, na kterou se prášilo ve sklepě. Na kole jsme toho spolu zažili spousty a samozřejmě jemu vděčím za cyklistickou část svýho života. Takže když přišel s poptávkou na upgrade kola, ve kterym se točil tenhle červenej Rohloff, měl jsem vážně radost. Takže tady ten upgrade je. Pár dílů zůstalo, něco se dokoupilo a poslepovalo. No a já to konečně můžu pověsit na hřebík a věnovat se důležitějším věcem :)
(vloženo 22.6.23)
24.6.23 20:34
Je to standard – podsazení kolem 58 mm, tzn cca 310 mm od země po střed. +/-
Ad posed. Cituji: „A chci to pořádně dlouhý a řídítka nízko. Nejsem žádnej posranej bajker.“ Jinak ta sedlovka je na focení na max. Na fotce u auta už je v reál pozici. Jinak bratr jezdil závodně silnici a dráhu, takže má určité zvyky, ikdyž už váží 2× tolik co v dobách největší slávy :)
pěkný! jak vysoko je vůbec střed, připadá mi to jako hodně nízko a la silnička, ale třeba zdání klame. U 29 GF na Véčkách (2003) jsem třeba běžně štrejchnul klikou. A posed celkem přísnej na to, že to je pro „nelichotivou váhu“
Díky moc. Výrobci stejně nenapíšou kde je jaká trubka. Váha myslím super. Kdo chce gramařit, ať jde do carbonu:-)
Peckovní lahůdka!
Ale tak jako na ježdění na pivo je to slušné :-D.
Moc hezká práce, takovým to kolům rozumím. A jak bratrovo ježdění popisuješ, tak to účel splní na jedničku.
Dole je Zona 38 mm, 1,2 mm nahoře, 0,8 mm dole, horní je 38 mm, 0,8 na obou koncích. Ta tlustá by šla ještě nacpat i nahoru, ale už by to asi bylo zbytečný.
Jinak zvážený to nemám. Odhad je 2,3 – 2,5 kg.
Zmiňuješ tuhost rámu. Jaké si použil trubky? Delší dobu koukám po rámu. Tak ať jsem zase chytřejší:-)
Tohle by se mi ač silničkáři též líbilo! Moc povedený kousek, nechť to bratrovi sviští! A kde jsou hvězdičky? Dal bych 7*! ;-)
Mě se to jako celek líbí moc, barva super. Dovedl bych si vedle fullu takový kolo taky představit..
Máš ten rám zvážený?
easyrider: Ano to jsem myslel, ale to uz jsme probirali pred casem nekde jinde:)
Jakože samolepky na střed? Považuju za vrchol, že jsou oba stejně a na focení ventilkem dolů :D
lioruf: Jiste by to vypadalo zajimaveji, ale citelne ztraty ma uz samotna naba, natoz s remenem.
Ke kolu neni moc co dodat, je to parada. Snad jen to srovnani plastu:)
Romane vystihls to přesně. Když ti to začne brát víc než dávat, není co řešit. Poptávky mám zajímavé, ale…
K tomu eloxu. Kdyby to bylo jen na mě, není tam žádný. Ale zadní náboj byl daný, tak se k němu jen spároval přední a to je maximum, co jsem schopný akceptovat :)
Černý pláště můžeme zkusit, až to brácha za 20 let tím ježděním 5 km po cyklostezce „na jedno“ odjezdí. :) Kdyby to chtěl vzít i do terénu, rám je připravenej i na 100mm vidlici.
Co mě zaujalo, byla tuhost velkejch trubek z velkou tloušťkou. Na bajkovej rám už nic jiného. :) Jelikož má pan majitel dost nelichotivou váhu, byla to tu nutnost. :)
Je to moc pěkné. V podstatě jsi se vypracoval na úroveň, kdy se tam nějaká výtka těžko hledá.
Chápu to tak, že s rámařinou (dočasně) končíš. Dospěl jsem ke stejnému závěru, mám tam 2–3 rámy co jsem slíbil udělat. Sliby dodržuju, takže je dodělám. Ale nové poptávky už odmítám, ať je to sebevíc zajímavé. Bylo toho moc a času je stále méně, chci se věnovat jiným věcem. Takže Tvé rozhodnutí naprosto chápu, zejména když máš malé děti.
Velká paráda! Celé to nemá chybu, ale to vedení zadní brzdy vrškem rámu, stejně jako zpracování detailů a začištění mě nadchlo. Krásná práce..
furt se mi tam nelíbí ty světlý boky plášťů a říkám si, jestli nedát nějaký červený elox i nahoru (objímka sedlovky alespoň?). ale jinak je to fakt supr