Celé to začalo překvapivým zjištěním, že se s klasickými převody v kopcích na šírerovi nějak podezřele dřu (Mikikubo – plus asi stopadesát vás dalších – tys to říkala hned, ale znáš to, je třeba si tu palici otlouct osobně a v přímém přenosu). To by samo o sobě možná nestačilo, vždyť Nikdo není dokonalý a Svůj k svému, že. Rozhodujícím faktorem bylo až vytrvalé podsouvání myšlenky, že sice jo, je krásnej, klasickej, ladí mi k tílku a i jinak má všechny ty zásadní věci, které holka na silničce nutně od svého kola potřebuje, ale že by bylo fajn, kdyby to ještě taky jezdilo. Takže jo, Fáze jedna: je třeba něco udělat s šírovými převody.
O tom, že za campu zas jen campa, nebyla od začátku připuštěna žádná pochybnost. Zklamání nastalo, když se ukázalo, že campa ve stříbrné je buď diskriminační nebo neexistující/nedostupná/naprosto vybájená. Gotické klenby z převodníků zmizely, campa zhrubla a zčernala jak duše holky od E55. Jenže je to jak s tou Kofolou, znáte to. Když ji miluješ.. neřešíš ani to, že je ošklivá, těžká a drahá :-) Čili bude třeba k ošklivé, černé a těžké campě dotvořit šírův design. Ano, bude se lakovat.. V černo-bílo-červené kombinaci (jasně, barvy zvoleny k tílku a kraťasům castelli :-D) vzniklo několik návrhů a postupně z nich vykrystalizovala nejlepší a hlavně technicky proveditelná varianta. V hodině H ale došlo k přehodnocení situace, šíra byl shledán vcelku neperspektivním an sich a tím byl starý pán ušetřen potupného odstrojování a týrání jeho tělesné schránky. Takže jo, Fáze dvě: nové kolo.
Začalo to jako (skoro) u všech: hlavně levně! Rozjezd byl slibný, karbonový rám vybrán na aliněco, nějaký ten týden komunikace s Cobym from Shenzhen (stopro je taky na bf, Hi Coby! :-))) a pak Vánoce, takže dlouhé netrpělivé čekání na zajíce v pytli. Zajíc nakonec mile překvapil pěkným zpracováním, dodáním všech nutných serepetiček i tím, že dorazil vcelku. Nastává designový brainstorming, v němž to od začátku prohrávám na plné čáře, nutno říct, že vždy nakonec dobrovolně a ku prospěchu věci. Základní myšlenka je přiznat příslušnost rámu ke značce HongFu a přitom to zašmudlat tak, aby z toho ta čína nelezla na první pohled. Takže variace na iniciály HF. Hustej Fejk ani Higher and Faster neprošly, takže co jiného může napadnout rally jezdce, než Lancia Delta HF Integrale, jak jinak než v černé edici. Opět přichází smršť nápadů a návrhů, kde už v podstatě jen velmi opatrně užívám právo veta a sem tam projevím speciální přání, které je mi většinou neschváleno :-)) Varianta č. 15, rozhodnuto. Nastává shánění barev, obzvlášť požadavek na chrom znamená dlouhé hledání a nakonec trochu kompromis. Já mezitím zcela v duchu lowcost staveb zhruba zesedminásobuju cenu kola bezuzdným nákupem komponentů. Dál už je to jen přízemní technická záležitost, které se neúčastním, pokud se tedy nepočítá častý dotaz Kdy už to bude :-) Teploty lakování dlouho nesvědčí, takže Deltina pirellka se poprvé dotkne asfaltu 22. dubna a to rovnýma kolama do Fáze tři: nové kolo s příběhem.
Toho dne se totiž na Klatovsku jede Rally Šumava a jedním z účastníků je i Luigi „Lucky“ Battistolli se svou černou Lancií Deltou HF Integrale. Jako prvovýjezd nemohl být cíl lepší. Vyrážíme z Velhartic, cestou posbírám nějaký ten QOM, protože nohy uvyklé šírovi jedou jako z praku a celý ten stroj se sune neuvěřitelně lehce. V Janovicích si zaplatíme vstup do depa a po chvilce nacházíme tu černou kultovku. Nastává vtipná fáze italsko-anglické komunikace, ale ruce, nohy a grimasy jako vždy zafungují. Luigi má zhruba 10 min do odjezdu na start, přesto ochotně vyleze z dodávky a když mu před oči strčím repliku jeho závoďáka v cyklo vydání, je doslova nadšený. Dokonce přivolává i svou navigátorku Fabrizii Pons a oba se mi na Deltu podepisují bílým akrylovým fixem. Do svého auta nasedají na poslední chvíli a ještě nám mávají. Škoda, že v erzetě, kam míří, skončí „až“ na druhém místě.. :-)
Co říct závěrem románu? Najeto zatím něco přes 1 tisíc, dětské neduhy vychytané (jeden drobný, ale neřeknu :-)), užívám si skvělého rozsahu převodů, lehkosti a kromě ševelení řetězu úplné tichosti campy. A hlavně se na ni pořád ještě nemůžu vynadívat :-)
(vloženo 30.6.23)
Značka | Delta Integrale |
Model | custom |
Modelový rok | 2023 |
Velikost | 58 |
Hmotnost | 8,07 |
Rám | HongFu FM088, karbon Toray T800 |
Vidlice | HongFu |
Kliky | Campagnolo ULTRA TORQUE Chorus™ 175 mm karbon |
Středové složení | BSA |
Přesmykač | Campagnolo Chorus 12s |
Měnič | Campagnolo Chorus 12x2 |
Řazení | Campagnolo ULTRA SHIFT Chorus DB™ |
Převodník | Campagnolo Chorus 12s 52-36 |
Kazeta | Campagnolo Chorus 12s 11-34 |
Řetěz | Campagnolo Chorus 12s |
Náboj přední | Campagnolo |
Náboj zadní | Campagnolo |
Brzda přední | Campagnolo Chorus hydraulika |
Brzda zadní | Campagnolo Chorus hydraulika |
Brzdové páky | Campagnolo ULTRA SHIFT Chorus DB™ |
Ráfek přední | Campagnolo SHAMAL CARBON DB 2WF 35mm |
Ráfek zadní | Campagnolo SHAMAL CARBON DB 2WF 40mm |
Dráty | Campagnolo AERO SPOKES |
Pedály | Shimano PD-ES600 SPD |
Řídítka | DEDA Alanera DCR Carbon 120x440 |
Sedlovka | HongFu |
Sedlo | Fizik Antares R1 Carbon |
Pláště | Pirelli P Zero Race 28mm |
Úvodní fotka hnus, příběh jedním slovem BOŽÍ :), kolo fajn. 5* ++++++ :)
Děkuju Hanko. Líbí, a moc.
V pořádku, vůbec se nemusíš omlouvat. Přeci kolik lidí, tolik názorů :-)
Děkuju, maajkee. Tedy vlastně za autora :-))
Aleši, já myslím, že Blood, Sweat, Adrenalin, to všechno tam bude ;-D
@plysovykozisek : Však to je DeLorean :-)
Kouba2005: to auto vypadá jak z filmu Návrat do budoucnosti.
Si to teda s příštím srazem rozmyslim. Hlavně že jsem to dal do vobrázku. Business Software Alliance na vás! :-P
Děkuji :-)
Jakube, s tím parádním vozidlem je za trest parkovat v pátek odpol u lidlu, kdekoliv se otáčet a nejvíc za trest je do něj tankovat :-D A ani na to převážení kol to není taková hitparáda.
Kotwíku, díky :-) Ta poslední věta možná stačila, viď? Místo těch litanií zase..
Jardo, normálně vezmeš Aleše a hlavou napřed ho našroubuješ do středu. Předvedu na příštím srazu :-DD A jinak moc děkuju :-)
Pecka za 5*. QOMy pomalu všechny v okolí posbírané. Je vidět, že to v kombinaci s majitelkou funguje parádně.
Jenom přemýšlím, jak se Aleš vešel do středového složení :-)
Poslední věta, ta je nejdůležitější, takže za 5*. Užívej ;-)
@Nimrod : A kdo dělá rámy z nerezu? Titan je tomu opticky asi nejblíž, ne?
@Alice, až Xsara doslouží, tak máte doma náhradu to parádní vozidlo, s čím jste přijeli minule, ne? To je super kára … ale Vašek ti jí asi nepůjčí, co? :-D
Jakube, radši mouchy na mně než na kole! :-D Kolo jedině do auta. Moje dvacetiletá xsara je v tomhle nepřekonatelná a doufám, že vydrží ještě chvilku neshnít :-D Zadní sedačky jsem vyndala a uvezu s přehledem dvě kola :-)
milan.v: děkuju! Děda, to je další story.. přišel až jako poslední a jako naprostej úlet, páč aero na klasickej rám je asi trochu overkill, ale myšlenka byla zdůvodnit nějak to Integrale. Velký bádání bylo nad úhlem představce, představa byla výsledná vodorovnost. Číny jsem se u řidítek bála, líbily se mi integrály, co osazuje na lepší modely wilier, ale nedopátrala jsem se, jestli by byly k mání i bez wiliera, páč sundavat z něj řidítka a vyhazovat zbytek kola mi přece jen přišlo blbý :-D Tenhle děda byl v podstatě jediný, co nakonec bylo jakž takž přijatelný, jinak všechno tak podivně zprohýbaný. Takže alanera. Samozřejmě snaha o výhodnou cenu, je to fakt dost raketa. Po zádrhelu na nějakém německém eshopu, kde je sice měli za slušnou cenu, ale termín dodání až 12 měsíců (storno platby naštěstí bez problému) jsem narazila na tyhle, tuším na kupkole, se slevou 5tis. Nastalo velký váhání, jestli mi ty nadbytečný 2cm šířky za tu slevu stojí, ale nakonec jsem usoudila, že je to vlastně úplná prkotina, řešit dva cenťáky na rozpětí dlouhejch rukou :-) A jo, po 42cm na šírovi jsem žádnou změnu v pocitu vlastně nezaznamenala. A konečně na co ses ptal :-D – sedí. Jezdím za páky nebo v obloucích, za horní část řidítka neudržím, tam jedině by snad mohly nesednout. Ale já obecně nemívám problém s nastavením nebo komponenty, jsem vlastně spokojená se vším :-)
t29: jo, přesně :-)) Ale výsledná radost to rozhodně vyvážila :-)
Alojs: děkuju moc :-) No, na starý kolena autíčka :-DD Rozšiřovat cyklostáj už nesmím, jinak mě rodina zbaví svéprávnosti :-) NW tretry už jsou krásně zabydlený, takže spokojenost. Teď jen aby dlouho vydržely, ta sbližovací fáze byla krušná :-D
Teda mamko, takovy design bych u zensky necekal, ale tohle se povedlo…!
Pekne rozsirujes cyklostaj, tak ted uz jen gravel a zimaka/delnika…:-))))
Co vubec nove botky, jak jsi spokojena?
Se mi líbí, jak se to od „potřebuju levně poladit převody“ pozvolna zvrhlo :)
Wow!
Co Deda Alanera, jak ti sedí? Ptám se, protože třeba mně zrovna moc nesedla…
Kouba: Parada :) Moots je amerika, tohle by potrebovalo nejakou futuristickou stavbu na anglickym ramu :)
@Fazzy : Samozřejmě kolo na střeše, ne Alici :-) Si představ těch much na ní po nějakém přejezdu mezi RZtama :-D
Když jsme u těch legend … Začal nám tu jezdit tenhle fešák, všechno origo, parádní kousek. Co by k tomu slušelo? Titanovej Moots, Morati … ?
No tybláho, že se bude až takhle líbit.. Vážně moc děkuju všem :-)
Kofi, jo, jak píše fazzy, byl to takový normální milý chlapík. A Fabrizia byla noblesní a přitom srdečná dáma. Jo, ten mechanik přímo hýkal nadšením a hned deltu ověnčil týmovou samolepkou K-sport :-) Chvilku jsem ji tam vozila, ale nakonec šla se slzou v oku dolů, designově tam prostě nesedla.
Pepčo, děkuju :-) Auto je to krásný, ale řekla bych, že se dovnitř nevejde kolo. Takže pro mě mimo okruh zájmu :-)
Jiří, děkuji :-)
Jakube, dík moc. Na střeše auta.. nojo, jak malí jardové :-DD
McBlacky, tak to vážně děkuju za poklonu. Ale co já, já jsem byla jen investor.. :-)
Jestli by na neco sedla ta nekrestansky draha elektricka campa, tak sem.
Posli ti do hong fu, to si musi vystavit, lepsi projekt na jejich ramu tezko existuje.
Pecka! S tím příběhem a fotkama se to bude jednou dobře prodávat. Ještě by to chtělo jednu fotku na střeše auta :-)
Byť jen příběh absolutně nechápu, tak kolo se mi líbí. Takové decentní a přesto ne úplně nudné.
Parádní . Kolo za 5* , Příběh 5* , Fotky 5* . Takže ať slouží a dělá radost. Kdyby jsi chtěla ke kolu doplněk do garáže :-)
Kofejn: musim uznat, že jeho reakce byla velice milá. Vůbec nejvíc naměkko byl ale jeden z jeho mechaniků :D
Pan Lucky musel byt z Lucky edition docela naměkko a kolo k té Lancii fakt pasuje. Tohle se povedlo!
Peslezedirou: děkuju za pochvalu, jsem ráda, že moje humpolácké vpády na posvátnou půdu literatury umí trochu pobavit :-) Kompakty: jak už jsem psala kamarovi, převod 36 vpředu 34 vzadu je docela příjemnej i ve vyšších procentech, naopak si to moc užívám. Ale je to samozřejmě jen úhel pohledu. A taky minulých zkušeností – v tomhle kontextu jsem si pomohla o parník až dva :-)) Kotouč je vepředu 160, vzadu 140, dáno striktně výrobcem. Pro jezdce nad 90kg musí být oba 160. A děkuji, jasně, že zas něco časem nafotím a nadrásám ;-)
funkatron: to bych řekla! Děkuju :-)
vrazdit: gratulace hlavně staviteli, vyřídím :-) Vlastně on si to tu určitě už přečetl, jen dělá mrtvýho brouka :-D
Mirku, proč jenom mám tuhle auru prostořeký baby?! Nechápu.. :-D Děkuju.. a závody zatím ne, všude slyším, jaká je to rasovina, na to nemám :-)
Fugas: u té čtyřkolové delty ti úplně rozumím :-) Děkuju!
Bonde, v tom případě přidávám nálepky! :-D
KRoser, jo, mrkla jsem se. Hezkej bráška :-)
C. A. C. : výstižná charakteristika. Krásou mě zdaleka předčí, ale ve zbývajících bodech to asi platí pro nás obě :-))
Melvine, a je to tady, stavitelova noční můra a tys na to káp! :-D Nojo, aeropodložky a moc subtilní hlava.. souhlas, leč tiše diplomaticky vytěsněno ;-))
Dejve, v podstatě ano. Na zeď do ložnice, to už je vlastně muzeum :-D
scalar: nebráním se ničemu. Myslíš pomoc s bike fittingem? :-))
Jáchyme, ty jsi kouzelník! :-)))
Kožíšku, normálně jsi měl dát max 4, fakt! Ale tak teda děkuju, že jsi to teda ty, kožíšku.. Pán je majitel mariny, příležitostný lovec žraloků a držitel prvenství v plavbě plachetnicí až na jižní pól :-))
crom: díky! :-)
Normálně Mamko bych dal max.4*, ale, že je to tvoje Mamko dávám 5*. A kdo je ten pán na první fotce?
Máš to fakt pěkné. Jediné co mě trochu táhá za oči jsou podložky pod představcem, které nenavazují na hlavovku. Hlavně na fotce č.2 je to vidět. Ale to je fakt jen detail, celkově je to pecka a jasná 5.
Ač jsem silnicí nepolíben ( a už to asi ani nestihnu ), tohle je paráda. Pravá Itálie. Trochu namistrovaná, trochu prdlá, krásná pro oko. Boží.
mum-on-bike: Jo jo, mám ten jejich cyklokrosový rám, to kolo s nálepkou Shimano u mě na profilu, moje jediné kolo :).
O tom profi týmu na hongfu nic víc netuším.
Tak jasně, to ví i každý dítě, že rychlý pruhy jsou +13% Stamina a +9% Explosivity! A nálepka Martini je +15% do statistiky Fun. :D
Oberleutnant: Děkuji panáčku, vznáším se na zlatém obláčku.. :-)
Adu děkuju, já věděla, že ty nad campou zajásáš :-)
miťo, letos se mi ty dálkovky nějak nedaří vklínit do programu, spíš jsem trochu přidala na rychlosti a výškových metrech. Ale mám v plánu na podzim s deltou nějakou Itálii nebo Rakousko (né tam dojet v sedle, nejsem ty! :-D), ještě se uvidí. A děkuju :-)
Honzo, děkuju. Ty máš k tý estetice blízko, vážím si toho :-)
KRoser, máš ho taky?! Vida, tak dobrá reference :-) Dokonce snad na Hongfu jezdí někdo profi cyklokros, jestli se nepletu. Díky moc :-)
Tomáši, děkuju. Zatím naprostá symbióza. A myslím, že dlouho bude :-)
Bonde, přesně! Pocta italské klasice, jo :-) Vidět tyhle starý žihadla na živo, slyšet ten zvuk motoru.. to fakt rozechvěje. I to kolo je těma rychlejma pruhama určitě naspeedovaný! :-D
Pepek, Single: díky za návrhy, kde pořídit další repre fotky! Jen houšť! :-)))
nomecz: jo, ta křivka nesmyslnosti se hodně rychle stočila do exponenciálního růstu :-D Stavitel se chytal za hlavu, ale stejně jak on si nenechal kecat do designu, tak já do osazení :-)) Díky pane!
Tady je všechno dotažený k dokonalosti, obě Delty na 1*. Ta starší byla a furt je můj sen ( dnes už nesplnitelný…). U té nové velké plus za Campu!
Super, jako vždy, ten příběh z depa mě u tebe vlastně nepřekvapí :-) Tak si ho užívej ! Budou silniční závody? :-)
Martini Racing design je osvědčená klasika a Delta ještě větší! celkově super počin, gratulace!
Fotky, příběh, jiná liga, moc rád jsem se začetl, styl psaní máš moc zábavný ;-) Jen bych tedy volil kompakty…ale to je jen drobnost, jo a ještě kotouče 140mm. Přeji moc šťastných km a těším se na tvé reporty.
Turini může být, ale já bych volil malebnější Monte Bondone: https://www.youtube.com/watch?…
tak HongFu na Chorusu je dorej punk :-) moc hezke a ta grafika ramu ala Delta Integrale je naprosta pecka. MOc hezke za5 bez debat
Hehe… ty seš fakt šílená. Báječně šílená! Mohla by to být fejka, ale je z toho parádní pocta italské klasice… K tomu naprosto neuvěřitelnej příběh, jak kdybys jej psala do nedělní Chvilky pro tebe! Epesní! Tak ať to líce, dělá radost na srdíčku a krásně na dušičce! (~ ̄▽ ̄)~
Moc pěkný, Hong-fu už jezdím druhou sezonu a zatím spokojenost.
Já jsem na to jen nalepil nálepky za pár stovek, tohle už je trochu jiný level, ale výsledek perfektní.
Ať slouží.
nápad, design, zpracování, všechno na prosto bez chyb. a ještě jsi spokojená i jízdně, co víc si přát :-)
Nové kolo s sebou nese nové výzvy. Chystáš se na něco mamko? Máš to moc pěkný.
Děkuju moc za reakce, lidi, fakt mám radost :-) Konečně snad mám chvilku odpovědět..
Johny, trochu ti teď brousím po revíru ;-) Jo, tam to má fakt středomořskej nádech. Díky! :-)
káňa: že by krasobruslení? No, trikot by asi šel :-)) Děkuju :-)
DaD: od tebe velká pocta, pane. A co ti budu povídat, letí to jako kráva :-DD
DejfSejf: díky moc. Ale kdepak konec, to je teprve začátek :-))
Kandik: italština, hm.. Další věc, co asi zvládnu až v příštím životě :-D
Single: děkuji, pane :-) Hele, a ten rámeček.. je to nachystaný na tisk pohlednic, jen to šoupneš do obálky. Jen ta poslední čtvercová tam moc nepůjde, ale tu si stejně určitě zarámuješ a pověsíš nad pracovní stůl ;-))
MARET: natož v akci! Děkuju :-)
livestrong: Díky moc :-) Jo, s Luckym to bylo úžasný setkání :-)
Darkson: Sì signore è bellissima! :-)
kamaro: děkuji pane, od mistra obzvlášť potěší :-) Převodník.. šlo mi samozřejmě o lehké převody. Tam jsem si vepředu polepšila o 3 zuby, vzadu o 7. To už je znát a dávám na tom v obstojné (na starou babu) kadenci i místní stojky 15% plus. Do těžka jsem vlastně nastejno, 53–12 šírer, 52–11 delta, a i to občas využiju :-)
lazza: díky moc :-) Fotky na papír.. vážím si toho.
FreeBoy: děkuju, radost je veliká a momentálně delta zastiňuje obě moje zbývající kola. Škoda, že se na ní nedá jet mtb maraton :-D
BSA: jo, právě ty klasický tvary jsem hledala, já jsem v tomhle konzerva :-) A divím se tedy, že ti na fotkách překáží kolo a ne konzerva :-D
orm: sedlo.. tyjo, nevnímám žádnej problém.. Větší rám: hele, bylo to velký hloubání, měření šírera, otravování Cobyho.. já myslím, že nakonec dobrý rozhodnutí. Z delšího by mě asi bolely záda a nemohla bych tam mít takovej drop. Sedlovka má ještě slušnou rezervu.. ale chápu tě, no. Je mě prostě kus :-D Jinak velké díky :-)
Gersa: wau, tak to děkuji velmi pěkně! Fotky vznikaly na pokračování, s úpravama děsnej šrumec zase, ještě přeposílané sem a tam, román psanej v urvaných chvilkách v práci, dohledávání komponentů, páč už si podrobnosti nepamatuju.. No půl noci na to padlo. Jsem ráda, že je rest hotov a dlouho už asi zas nic nenapíšu :-D
Máš to moc krásný, Alice, vůbec bych v tomto skvostu nečekal rám čínské produkce, vyladěno ke spokojenosti majitelky a tak to má být! Dávám pět, ale dosti omezujících, toto kolo by zasloužilo větší škálu hvězd! A Campa je prostě jasná volba o tom žádná! ;-)
Pěkně, Matičko, odshora až dolů všecičko…:-)
Wau, wau, wau........
Holka to je nejhezčí profil za dlouhá léta
Asi bych dokázal najít nějaké hnidopišské poznámky, ale jako příběh to funguje na jedničku a krásné fotky to ještě umocňují
Dávám 11*
Pekne kolo, super pribeh. Co se tyka kola, tak mne to rusi sedlo spickou dolu a prijde mne, ze bys snesla vetsi ram. Riditka jsou sirkou trosku oldschool. Ram pokulhava za osazenim, ale napad a provedeni skvele a stema podpisama to nema chybu.
ps: Chtel bych vedle toho kola videt DaDa :-)).
Pecka všecko! Příběh i foto speciální, jak je u Tebe zvykem. :-) Nojo, delta integrale, angličák od matchboxu…
Kolo parádní, klasický tvary (oceňuju) a přitom raketa. Píšu si: na silnici s Alicí nejezdit, bude moc rychlá!
A „třesu“ panu staviteli a grafikovi… ;-)
P.S.: první a poslední fotka jsou nej, jenom tam překáží nějaký kolo! :-P
Tak to je parádní počin! Krásné fotky, super příběh s ohromujícím výsledkem. Tak ať to sviští a kolo, ať dělá radost nejen dnes, ale i všechny dny příští! ;)
Ten pribeh s Italem je fakt dobrej, lidskej. A fotky na papir, do nejakyho silnicarskyho casaku ;)
Ad bilej ramecek: ja ho teda pouzivam do fotoknih taky, mozna malicko uzsi. Hezky to vytahne fotku z tmavyho pozadi.
Když už rám z číny, tak tímto způsobem. Klasicky se to trochu zvrtlo a z úpravy převodů je celé kolo. Ale jaksi nechápu, proč tam jsou opět převodníky 52/36?
30.6.23 07:30
Pěkné povídání. Ovšem ten bílý rámeček fotografií je fatal error :-) .
Hodně zajímavý profil kola, nevšední. Popis naprosto parádní. Hodně líbí! Ta HF věc v pozadí i s podtextem je třešničkou na dortu. Opravdu dobře se na to dívá .)
Co dodat..... že ano :-)