Author Instinct ASL Gen 2 stavba

Přidat foto

Druhá generace kola, které mám v profilu od minulého léta. Dcera povyrostla, takže situace vyžadovala 27,5" kola namísto 26". Rovnou jsem to celé hodil na identický rám ve větší velikosti.

Změny jsou jen záplety, rotory (6 děr namísto Centerlock).a (pochopitelně) pneu. Záplety váží 807 g přední a 989 zadní, což je o dost lepší, než předchozí. I díky nábojům DT Swiss, které jsou pro tento účel trochu overkill, ale zůstaly mi po likvidaci mého starého bajka s ne-boost rámem a vidlicí a tady poslouží báječně.

Vizuálně za mě o dost lepší než Gen 1, kde 26" kola zvýrazňovala tradiční vizuální problém s pevnou vidlicí na rámu určeném pro odpruženou. Tady mi to přijde už víc v normě.

(vloženo 26.7.23)

PatRyck
Ohodnoť bajk: (3.9  / 16 hlasujících)
Značka PatRyck
Modelový rok 2023
Velikost 16"
Hmotnost 9,45
Rám Author Instinct ASL 27,5" 2017, hliník
Vidlice SPOMANN, tapered, pevná osa 15x100
Hlavové složení RISK 44/56 mm
Kliky Jiankun 155 mm direct mount GXP
Středové složení BSA 68 mm
Měnič microSHIFT ADVENT RD-M6195M 1x9-speed
Řazení microSHIFT ADVENT SL-M9295 Trail Trigger Pro Shifter
Převodník Jiankun 30 z. narrow wide kulatý
Kazeta microSHIFT ADVENT CS-H093A 9-speed 11-42T
Řetěz KMC X9 EPT
Náboj přední DT Swiss 350, 6-hole, 32d, pevná osa 15x100
Náboj zadní DT Swiss 350, 6-hole, 32d, rychloupínák DT Swiss RWS 10x135 mm
Brzda přední SHIMANO DEORE BR-M6000, rotor SHIMANO SM-RT66 160 mm
Brzda zadní SHIMANO DEORE BR-M6000, rotor SHIMANO SM-RT66 160 mm
Brzdové páky SHIMANO DEORE BL-M6000
Ráfek přední 27.5" JAVAX SD235, 584-23 Tubeless Ready, hliník
Ráfek zadní 27.5" JAVAX SD235, 584-23 Tubeless Ready, hliník
Dráty DT Champion
Pedály No name (Aliexpress) 101x95x17 mm, 296 g/pár
Řídítka TOSEEK 620x31,8
Představec BBB BHS-36 DownForce 31,8x17°x80
Sedlovka 31,6x350 s offsetem, čínský carbon
Sedlo EC90 240x143 mm
Pláště KENDA SMALL BLOCK EIGHT 27,5x1,95 skládací, s dušemi

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Filippo
Filippo

29.7.23 14:13

Singlespeed a vpa007: Tak neé no :D

Reagovat
scret
scret

27.7.23 10:15

co je to za blbost, ze z 26tek vyrostla? Nedavno jsem na nich jeste jezdil se 180cm :))

Stacilo sehnat vetsi ram…

Reagovat
vpa007
vpa007

27.7.23 09:25

Bílý bowdeny jsou peklo, ale ty nesrovnaný nápisy s ventilkama, to je za mě velkej fail.. :D ;)

Sranda, pěkná stavba! ;)

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

27.7.23 08:10

Mně se to líbí, za pět! Ať to dcérce slouží! ;-)

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

27.7.23 07:43

Filippo: K bílému rámu bíle bovdeny a hadice = designový trestný čin + půlroční BAN na B-F :-) .

Reagovat
Filippo
Filippo

27.7.23 07:38

Slušel by tomu bílej bowden k hazce a možná i bílá hadice k zadní brzdě :)

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

27.7.23 07:13

Posed jako paní radová a horní trubka o 20 cm vyšší než rozkrok. Co ti dcerka udělala? :-) .

Reagovat
PatRyck
PatRyck

26.7.23 23:10

@ Kouba_2005: ne, neměla. Seděla na tom jako vosa na bonbonu – hodně vytažená sedlovka, malá kola.a nepřirozeně malý předklon. Ono je nutné vzít do úvahy proporce toho rámu, co je z řady ASL, tedy krátký reach a vysoký stack. Rám Ultrasonic mají proporce lepší. Tady s tím bojuji představcem s negativním sklonem 17st. Tu pozici sedla je nutné porovnávat se středem řidítek, nikoliv hlavou rámu.

Reagovat
Kouba_2005
Kouba_2005

26.7.23 22:38

Z čeho usuzuješ, že už na 27,5 dozrál čas? Jestli je to takhle už finálně nastavený, tak měla u 26 ještě zůstat.

Reagovat

Další galerie z kategorie

Greyhound 8
Kejmil 4
pslada 23
Vwdablik 3
scota 5
Faper 1