Kolo postaveno z dílů, které jsem různě posbíral doma. Dnešní trend je gravel ale ve výsledku, cyklokrosová geometrie mi více vyhovuje, kolo je živější, lépe zatáčí a jede. Bezdušové pláště Tufo jedou a drží. Kolo je primárně jako přibližovadlo do práce. Občas s tím sjedu i něco divočejšího ale především jde o šotoliny, polňačky. Kola Javax/Bitex/Pilar mají dobrou váhu, dobře jedou, mají decentní design a cenově jsou hodně zajímavé, bezdušový profil je příjemný benefit. Nyní upgrade ve formě pělakování rám komaxit RAL 5015, vidlice nová černá, přestavěno na jednopřevodník s čínskou sadou Sensah SRX Pro 1×11, zatím najeto cca 3tis. a bez problémů funkční, ani nebylo třeba doseřizovat.
(vloženo 2.8.23)
Značka | Spyder |
Model | CX |
Hmotnost | 10,1 |
Rám | Alu |
Vidlice | Alu |
Tlumič | Zadel |
Hlavové složení | Token - průmyslová ložiska |
Kliky | Shimano FC-CX50 |
Středové složení | Shimano BB-RS500 |
Měnič | Sensah SRX Pro 1x11 |
Řazení | Sensah SRX Pro 1x11 |
Převodník | 44z |
Kazeta | Shimano Deore CS-M5100 11-42z |
Řetěz | Sram PC1130 |
Náboj přední | Bitex RAF12 |
Náboj zadní | Bitex RAR16 |
Brzda přední | XLC mini V |
Brzda zadní | XLC mini V |
Brzdové páky | Shimano |
Ráfek přední | Javax SA261 |
Ráfek zadní | Javax SA261 |
Dráty | Pilar PSR2018 |
Pedály | Shimano PD-M520 |
Řídítka | Maxbike Gravel 460mm |
Představec | Maxbike 90mm |
Sedlovka | Maxbike 31,6/400, 0 offset |
Sedlo | San Marco Monza |
Pláště | Tufo Thundero 36 - bezduše |
Jan D. Nemyslíš tuhle? https://kolo.cz/…cross-3-2009
Jé, teď vzpomínám na svoji starou duralovou krosku meridu. To bylo nejrychlejší kolo, co jsem zatím měl:)
Mám velmi podobného dříče, ale od Maxbike. Nad tímhle rámem sem před stavbou taky přemýšlel :) hezký universal.
Pěknej pracant, za pět! ;-)
Cyklisto, tak chrasti a zachrasti a máš ho! To nemůže být takový problém! ;-)
Super pracant. Líbí se me na tom, že to pojede uplne stejne jako 3× tak dražší gravel.. Ja takové kolo schrastit, tak bych určitě zjistil že nepotrebuju ani MTB a ani silnicku nebo gravel za 60 tisíc…