Když už éčko, tak pořádné. Ale tady si bez nabíječky ani neškrtneš. Sedm míst, kde ji potřebuješ :)
(vloženo 16.8.23)
Jan D.: s tímhle množstvím baterek je už jen jedna rozumná možnost – dát do každé baterky nabíjecí cívku a kolo někde opřít o transformátor, aby se bezdrátově dobilo :D
A k tomu je nějaká aplikace do mobilu nebo jak člověk pozná, která baterka je zrovna vybitá?
Tohle by mě zabilo, mě nebaví že si musím před každou jízdou mazat řetěz a kontrolovat tlak v pláštích, natož se starat o 8 baterií a tolik elektroniky:) Dálkový ovladač k tomu není? Možná by to brali jako nový druh dronu na Ukrajině:D
Dojezd nevím. Nikdy jsem na tom nejel a stejně to má každý jinak. Záleží na stylu jízdy a kde člověk jezdí.
Starší/levnější generace má malou výměnnou CR1620 nebo 2016, furt si to nepamatuju. :-)
TCU s displejem má vestavěnou lionku myslím, vyměnit se uživatelsky nedá, ale je dobíjená z hlavní baterie když kolo jezdí nebo se dá TCU odpojit a dobít přes USBC konektor normálně z adaptéru na mobil.
@novas : Tu starsi generace s jednodussim „displejem“ nemaji nebo ji tam mam taky? :-) Doted jsem myslel, ze je to krmeny z hlavni baterie.
Vahu bych tipoval pod 17kg, dojezd pri plny pripomoci tak 60km/1200up, v bource to jezdi stejne jako za sucha :-) Brodit vys nez po naboje jsem s tim nezkousel. Tohle vazi 19,08kg tak jak je na fotce, jen bez range extenderu, je to hlinikova verze SL Comp.
.. to je pro čučkaře co jezdí pod svoje limity, ne.? tohle nechceš nikam zahodit nebo na něm/s ním spadnout.. :D
@kouba: Malá „startovní“, zapíná se to z řídíci jednotky a ta musí mít trochu šťávy aby probudila elektroniku motoru a hlavní baterky.
Co to váží… jako spešl ty éčka umí koukatelný. Narozdíl od Haibike, kterým ty tvary navrhují asi pětiletý děti.
Tady někdo špatně pochopil, když ho stará poslala pro elektro samohyb za 400k :D
Jaký to má dojezd?
Baterie v řídící jednotce?
Dalčí fešák za pár kaček :-) Mullet už budou všechny nebo budou i normální 29"?
slusny, nebyl sem dalwko od pravdy a jeste nedavno se horekovalo kdy kola zlomi magickou hranici 10k USD :-D
jo abych je. nepindak, ja bych to domunjako dalsi bike klidne taky bral :)
Baterie: Hlavní na pohon, plus pomocná na dojez, co se dává do košíku. Čtyři AXS a jedna v řídící jednotce. Dvě knoflíkové v ovladačích jsem ani nepočítal. Takže vlastně ve finále 8ks. To už je slušné číslo :)
"tu kabel. tu kabel ":https://www.youtube.com/watch?…
to už neplatí :D
TJK: ne, jen 381.000,– jen o čtyřicet dražší než Tarmac. Kua, ví někdo, co je na té silnici tak drahé? Tohle má špičkové odpružení, motor, baterii, vlastně stádo baterii, řídící jednotky, teleskop a TOP bikovou sadu. No v čem to asi vězí? :D
7?
To je včetně předního a zadního světla a defibrilátoru? Mě nenapadají víc jak 4 místa…