Do kýblu mi bazmek 2x spadl....
Protože soudruzi u gravelového rámu nepředpokládali použití dvoupřevodníku s 52 zuby, tak jsem musel propilovat konzolku na přesmyk. Ale to už zase lezla podložka šroubu přesmyku nad konzolku a vůbec se mi nelíbilo, jak tam přesmyk sedí. Tak jsem si vyrobil podložku novou.
Už to funguje, konev kropí, šetří vodou.....
(vloženo 24.9.23)
matbiker: 48pila*10zubů je těžší převod než 52*11, je to skoro 53*11
V Cz asi 36×30 stačí, ale on to věk pořeší za nás a budeme za dětské převody rádi
Teď jsem o víkendu jel Punta Veleno na 34×30 a hodně jsem si nadával, že jsem nevzal 34z kazetu z trenažéru
sedlovku bych zkusil repásnout, jestli se ti do toho nechce, nebo nemáš reverby rád :-D
Adu myslím ty dětské sramácké 46 a 48 zubů, nebo kolik tam mají, na velké placce. Blížím se pomalu k padesátce a doteď jsem vozil 52/36 a kazetu 11/28. Před dvěma měsíci jsem to přeházel na Ultegru 12s a tím i kazetu 11/30. Podle toho, jak tady u nás na Valašsku využívám převody, tak těch 52/36 – 11/30 mi na dalších 10 let bude určitě vyhovovat. A Sram se mi na silnici prostě nelíbí.
Dětské převodníky? Na čež vozíš pseudodětské alias semicompact (52/36)? Jednou za ty dětské budeš rád! :-)
Tadyti samodomo tydyti, co si šecko sami udělaj a soudruzi z číny nebudou mít co žrát! Skandální! :D :D
Tož odpovím.
Původně jsem v neděli chtěl jet s malou do Kálnice, ale pršelo, tak jsem si našel náhradní program. Začal jsem to řezat a při tom jsem si uvědomil, že jsem už dlouho nehodil žádné fotky do galerie, tak jsem to krok po kroku fotil.
Reverb mi přišel zarostlý v bazarovém rámu pro malou, tak jsem ho vyrodil a hodil pod ponk. A při úklidu jsem ho hodil do kýblu. Ještě ho tedy asi rozeberu na prvočinitele a trubky dám do regálku pod soustruh. Ale s tím mícháním kýblu při hledání bazmeku mě DaD dostal, jsem se řezal snad půl hodiny.
Ráfek American Classic, popraskaný u niplů, mi rozřezaný pod tím samým ponkem ležel už asi 2 roky, tak jsem ho přemístil a při vynášení kýblu to roztřídím a segmenty hodím do bedny s odpadem do sběrny.
Sram jsem ochoten užívat na horákovi, bohužel i na zimákovi, ale na silnici mi nesmí, o tom bych neuvažoval, ani kdybych byl ožralý jak klokan, vozit dětské převodníky na jednici…
Ono to na té fotce nejde tak vidět, ale původní podložka sedí nakřivo a nepřitahuje přesmyk pěkně do lůžka. Navíc je to KRÁSNÉ stříbrné. Teď jsem si přeplétal karbony na zimáka, bo původní HNUSNÉ ČERNÉ špice praskaly. v Botticu jsem si domluvil Competitiony v KRÁSNÉ STŘÍBRNÉ barvě a musel jsem čekat, bo mi některou délku museli válcovat, bo stříbrné prý nikdo nekupije, že jsem jediný, kdo chce stříbrné špice. A síla je o 0,5mm větší než origoš, udělal jsem to tak schválně.
Samozřejmě, že by bylo elegantnější vyrobit novou konzolu, ale na klasice vyrábět vnější válcovou plochu s pravoůhlým zakončením prostě nechceš.
Krásná práce na deštivý podvečer, jinak v tom smysl podle prvních dvou fotek nevidím, asi blbě koukám :-) Navíc je to škaredý stříbrný :-) Nestačila by poloviční tloušťka?
No fuj, Blacky, nenaváděj ho!
Já to úplně slyším, jak to tam rotuje a materiál ubývá. Moc pěkné!
mirorek2: ten je na míchání, když hledá ty pičoviny v bordelu. Mě tam také stále něco padá a tak vím, o čem je řeč:)
Pritom takova blbost :D
Prosim Te, co Ti udelal ten rafek, zes z nej udelal 4 male do skolky?
Kubula: To focení taky obdivuju. Já mám z výroby obvykle tak 3 fotky :-)
Chvalit tvou sikovnost ke noseni drivi do lesa. Ale co me neprestava udivovat je foceni kazdeho kroku vyrobniho procesu.