Agresivní Geo
Nejsem příznivcem sramu.
Nářadí musí být
Chtěl jsem něco svižnějšího na ježdění kolem baráku a 125 mi padla do oka už před časem. Agresivní geo a nízký progresivní zdvih je přesně to co je třeba abych si užil lokální traily.
Myslel jsem, že na kole nebudu nic měnit krom kokpitu, ale to zase nevyšlo.
Upgrade vidle, tlumiče a brzd posunul kolo víc do univerzálnějšího endura a jezdivost se nezměnila,
Krom vrzání bowdenů u výlezu z předního trojúhelníku a povolování čepů než jsem je znovu vzal lepidlem jsem spokojený.
Už se těším na nějaký pořádný skákací Flow trail alá DM, nebo Kopřivná.
(vloženo 29.9.23)
Značka | EX Canyon |
Model | Spectral 125 CF7 Tunned |
Modelový rok | 2023 |
Velikost | L |
Hmotnost | 15kg tak jak je na foto |
Rám | Canyon Spectral 125 CF |
Vidlice | Rockshox Lyrik Select+ Charger 3 RC2 150mm |
Tlumič | Rockshox SuperDeluxe ultimate RC2T Air 210x50 |
Hlavové složení | Canyon |
Kliky | Sram GX eagle |
Středové složení | DUB Wide |
Měnič | Sram XG 12sp Lunar |
Řazení | Shimano XT |
Převodník | 32t |
Kazeta | Sram GX Lunar 10-52z |
Řetěz | Sram XX1 |
Náboj přední | DT swiss 370 |
Náboj zadní | DT swiss 370 + 36 ratchet |
Brzda přední | TRP DH-R EVO / 203mm 2,3mm TRP R1 + Ti šrouby |
Brzda zadní | TRP DH-R EVO / 203mm 2,3mm TRP R1+ Ti šrouby |
Brzdové páky | TRP DH-R EVO |
Ráfek přední | M1900/XM481 |
Ráfek zadní | M1900/XM481 |
Dráty | DT |
Pedály | CrankBrothers Mallet E LS |
Řídítka | OneUp Carbon 35/35 |
Představec | Nukeproof Horizont 40/35 +Ti šrouby |
Sedlovka | Canyon 200mm |
Sedlo | SQlab 60X 160mm |
Pláště | DHR2 + WickedWill supertrail |
S DD shorty grip a dhr2 Terra, je to o kus rychlejší než Transition s DD/DH obutím což je jasné. V létě když tam mám EXO+ na předku a vzadu wicked Will v supertrail to letí. Ale největší rozdíl je to na trailech. Do hladkého Ráje a Kokořínska ideální. Pumpování na boulích narychluje a i plošší traily mě baví. Hlavně nemusím pořád přehazovat výplety a mám jak kolo do parku, tak na traily za barákem. Zatím na tom mám 800km a baví mě to moc.
Ta barva je TOP. Za mne peknej „malej“ tank… Zajimalo by mne, jak to oproti klasickymu ENku jede…
Petrem: Krasavec v karbonu.
Smízo: Ty pluska nechápu. Jediné kde to mělo smysl bylo zadní kolo na HT. Za mě slepá cesta na fullu.
ostatní: Díky. Ještě bude nějaký lehký tunning. Titanové šroubky, možná představec 35mm, asi zkusím SQlab 70× gripy…
Mas to pekne poladeny! Ja teda mam zaklad v hline, ale jsem spokojenej, jen ty plaste si nejak nemuzu zvyknout :D Ted jsme jeli na vylet s malou a uplne super, tam nebylo kam spechat, zitra bych chtel vyzkouset druhy zaplety s tema pluskama na par mistech, tady po okoli. A musim objednat ten ABS fork tune, diky za tip.
Super,
ja vzal teda jen obyč hlínu, ale zatím jsem nadšenej :)
Mas to to super!
Tak je to taková kombinace zadek TR 120, předek TR 140 :) Takže by to možná šlo vyřešit nějakým vícepolohovým tlumákem na TR 140, ale já jsem jen teoretik.
Vypada to že s tím bude zábava na skalkách :)
Škoda ze jsem musel řešit auto, jinak bych vzal toho tvého Pika
DePax: Tohle je úplně jinde než RB co se týče geo. TR byl klasický XC, trail, ale tohle je enduro s malým zdvihem.
Nejede o nic pomaleji, lépe stoupá v terénu a nechá si víc naložit.
Já myslel RB TR ;)
Jako musí se nechat, oproti karbonu mělo výbornou boční tuhost, kluzná pouzdra vydrží zřejmě déle bez (údržby) výměny,,,
DePaX: Z TR je Downduro s dvoukorunku Ohlins DH38 m.2 na DH pláštích v maxxgripu.
Pěkné. Jen bych v nastavení mobilu vypnul to „vyfoceno na motorola edge 30“ :-)
O tomhle už hrozně dlouho taky přemýšlím…