2 kladky mají jen některé, řetěz taky není problém, delší ho mají jen některé a i to je v poho, skoro každý zkracuje, takže zbytky není problém sehnat, hlučnější chod řetězu je jen, když není namazáno, ale zase v bordelu je to tišší, s ložiskem kladky není problém, to spíš s celkovým sjetím kladky, ale teď mám ocelovou 2. sezonu a tváří se OK hliníková takovou výdrž neměla. Jinak je to super, žehlí to parádně, zvláště s pružinou, přitom při šlapání není třeba zamykat, takže při výjezdech zároveň luxusní trakce…
ceo: já tam vidím navíc 2 kladky. Větší hmotnost, ložiska, vyšší hluk od řetězu. To kvůli vyšší citlivosti zadní stavby o pár procent ?
Většinou to navrhují právě na 126clanku, třeba Forbidden… Takže řetěz problém nebude…
ceo: mně osobně to přijde ošklivé a znamená to i nějakou hmotnost navíc.
Další věc bude horší shánění dostatečně dlouhého řetězu, jelikož na eshopech většinou bývají s max. 126 články (nebo je napálená cena, takže už tak daleko v nabídce ani nesroluji).
Dvě kladky máte v přehazce roky a nikomu to nevadí. Myslíte, že ta 3. udělá nějaké brutální ztráty výkonu, nebo vám to vadí jen designově?
Možná další evoluce bude hazka s 1 kladkou..
Udávají o půl stupně položenějsí hlavovku (jinak se na geometrii asi nic nezměnilo dle tabulky) a vyšší zadní zdvih (o 2,5 mm na tlumiči a 7 mm na zadním kole).
Možná ten rám tedy prošel jen nějakou drobnou úpravou, jako tomu bylo např. v případě Ripma V2S.