Jsem to po dlouhé době umyl, dal nové gripy, gumy a desky. Pak opřel a zasvítilo sluníčko…jinak spolu jsme už 5. sezonu a pořád mě to kolo moc baví a absolutně mi vyhovuje. Ani nevím, za co bych to vyměnil. Možná za novou Jeffsy, až bude…
(vloženo 15.10.23)
Singl vzadu opravdu poznat je…to jsem si všimnul aniz bych to cekal
Ale jen než si člověk během jízdy zvykne :))
novas: vzadu s tim taky umi pohnout i takova AXS hazka v kombinaci s CushCore.
Nimrod tak to je spíš o rozložení hmotnosti než o hmotnosti jako takový, o kilo lehčí vidlice úplně vepředu kola mohla posunout těžiště celýho kola klidně o 5cm a to samozřejmě chování ovlivní. Zároveň je to takhle ohledně vyvážení asi největší změna kterou můžeš vymyslet – kola a pláště člověk většinou mění v páru a nic s podobně rozdílnou hmotností tak vepředu nebo vzadu už neni. Snad leda přechod z levnýho 12spd na nějaký dražší DH řazení nebo rovnou singlspeed. :-)
ani jsem to nechtěl psát, ale saintjv odpovídal elwing víceméně v tom smyslu, že kilo v přední části nepozná (jestli mám dlouhý vedení, nechť mi někdo opraví) a přijde mi, že jste to všichni odkývali. podle mě to poznat je, ať už to bude jen na vidlici, nebo se do toho zahrne i přední kolo, kokpit nebo nevím co ještě
takže toliko k extrémům :-)
Nimrod: hele ale pokud jsi ubral skoro kilo jen na vidlici tak to je extrem. To je jasny ze se to hodne projevi i v predozadnim tezisti.
Kdyz mas kilo rozlozeny v celym biku tak to poznas vyrazne min.
Ale chapu ze jsme na netu a jako vzdy jsou tendence porovnat extremy …
k té hmotnosti. když jsem nahradil foxe vana 36 (2679g) za formuli 35 (1853g), tak to bylo ohromně znát na chování kola. předtím bylo kolo na mě moc líné, musel jsem ho víc nutit na zadní, ve vzduchu se chovalo pro mě méně příjemně a tak. jasně, mít tenhle váhový rozdíl někde uprostřed rámu, tak to asi nepoznám, ale jsou místa, kde ta hmotnost znát prostě je
tím vůbec nechci rozporovat to, že pokud někdo jezdí kudlu v rozbitym terénu, tak potřebuje sjezdový pláště a ráfky, že se tam už asi užije výhod pružiny atd., a tedy takové kolo bude obecně těžší než nějaký trailbike na uhlazený cestičky. jen tím chci říct, že tvrzení, že na hmotnosti nezáleží, je podle mě liché a prostě se bude jinak chovat kolo, které bude mít „zbytečně“ o dvě kila navíc
To jo…a se Stylusem to obcas vypadá ze ani nepotřebuje přední kolo, hezky se na to kouká :))
saintjv: X2 tlumiče jsou velmi často zavzdušněný už když vytáhneš nový kolo z krabice, spolehlivost těhle tlumičů je legendární :-) Prvnim kusum někdy explodovaly vzduchový komory, ty s VVC zase tečou ze všech možných míst a někdy praskají na hlavách pod okem a problémy se zavzdušněnim jsou tu furt. Jsou toho plný internety. Fox teď vydal novou verzi s pozměněným sealhedem a jinýma těsněníma tak se to snad zlepší.
saintjv: S tou spolehlivostí je to tak 50:50. Někomu zlobí, někomu ne. Taky záleží kdo a jak udělá servis.
rybička: https://www.youtube.com/watch?…
Jsi měl verzi bez vvc, ne? Ta byla spolehlivější . Mě čvachtal hned a po servisu znovu. Stejně jako dalším co znám. Taky je to důvod proč jsou na bazaru za 11tis .
Me prekvapuje ta spolehlivost co tu furt zminujete. Mam to na kole 3 roky a za ty 3 roky to bylo 2× na servise u cepyho jen z duvodu aby to chodilo furt tak pekne. Klepu na drevo ale na rozdil od RS superdeluxe, kterej cvachtal od zacatku do konce tady mam svatej klid… ta X2 je model 21 a mam ji furt na kole. a to mam doma v krabici pripravenej EXT V3… zatim jsem ho z te bedny byl linej vyndavat:D
Tak samozřejmě jsem s nastavení laboroval hodně. Bez tokenů, s tokeny. Nastavení LSC, HSC, ale to kolo se pořád s X2 lepilo k zemi, ale že by nějaká zázračné zobalo…
Neříkám, že se propadal, ale využíval více zdvihu než bych chtěl.
Právě díky tomu, že jsem zkoušel tlumiče na stejném rámu, to pro mě mělo nějakou vypovídající hodnotu.
Třeba na DH u bráchy X2 měla smysl a hodila se k projevu kola. Ale cpat ji na trailbike…
O spolehlivosti nemá smysl mluvit. Snad to vyřeší nová sada.
wilda81: Jezdím pořád dokola v podstatě 5 trailů, kde mi pružiny dost seděly. Ale říkám si, že takový tlumič se přece dá nastavit přesně tak, jak chceš, aby se choval (včetně progresivity, aby se kolo netopilo ve zdvihu/byla ta opora, kterou chceš).
@Atilla nemyslíš ze bude i dost záležet na rámu? A taky nastavení tlumaku? Já třeba s nastavením od cepyho s norenim ve zdvihu fakt nemám… X2 zatím hodně vede
Na TR jsem vyzkoušel X2, kitsuma air, superdeluxe coil a EXT. Rozhodně nejnudnější bylo na X2. I s 23% sag se to furt chtělo topit do zdvihu. Nejlepší je to s EXT, to umí být efektivní i citlivé zároveň. Superdeluxe je zase nejvíc zobačka.
Za mě ten tlumič patří na DH a peklo stroje v rychlosti. Ale jinak …
Pokud to chceš dávat na trailbike, tak si pořídit superenduro, ale tam s EXO nepochodíš.
rybička: přesně jak psal Atilla. To kolo ztratí na zábavnosti. Hlavně na méně prudkých a lehčích trailech.
vili: v pohode, ja spis sonduju, kam az cca muzu zajit ;-)
Ja mam pri nadechnuti lehce pres 90kg :-)
A 1500g EIE na 350kach se mi povedlo rozcentrovat za zadku i na XC HT… :-/
scret: netuším jak to „krmení“ objektivně porovnat kromě společné vyjížďky. Slovně to asi nejde :-). Ale na Madeiře jsem byl ze 6 různých skupin výkonnostní kategorie 5 (6 byla nej) vždy nejrychlejší hned za guidem a to se vše jelo na oči, takže uplnou tužku zas asi nejezdím :-). Jinak mám 105 kg ;-).
No na té F38 jsem měl pocit, že jedu na pružině. A já tomu DVO nějak nevěřím…radši sáhnu po Foxu nebo RS, když si můžu vybrat…ale třeba změním názor, až mě někdo nechá svézt…
Pocit skoro-jako-pružina mají DVO vidlice. K tomu docela lehký Jade X.
Nová X2 by snad měla už být dostatečně spolehlivá. Jinak na Jeffsy jsem pružinu chvíli vozil (vzadu i vepředu, bohužel ne najednou) a projev mi velmi seděl, samozřejmě až na váhu (komplet plus 1 kg nahoru). Pokud bych se dokázal přiblížit chodu pružiny s X2 a třeba F38 (která chodí i na vzduchu neskutečně) a vejít se do půlkila, bylo by to fajn, to bych akceptoval, pokud bych kolo stavěl…nebo bych prostě vzal Capru Core 4…damn, je fakt sexy…ale zase ta váha…
U toho tlumiče, taky záležíš co od kola chceš. Neřekl bych, že zrovna Jeffsy je kolo co chceš aby bylo líné. Na tohle kole je ten Float X, DPX, superdeluxe ideální aby zůstalo trochu poppy. Tyhle lepivé tlumiče jsou tak na endura a výše.
vili: netusim, jak moc se takovy kola daj krmit, ale vysvetlivalo by to dostacovani TR EXO verzi…
Btw. sam zvazuju jeste odlehcit na kolech…
Ted moje EIE, Hope, CX-ray maj 1800g. Chtel jsem mit jistotu, ale vzhledem k tomu, ze jezdim tuzku, tak jsou na mne asi fakt overkill…
Kolik vazis?
A po čase zjistíš, že přilepené zadní kolo, podpora ve zdvihu a citlivost X2 jsou super, ale … :D
Takže plus cca 300 gramů, to není málo. Jinak 2 polohy by mi stačily, nahoru zamknu, dolu odemknu…easy. DPX2 má tuším cca 450 g.
Nevím jak aktuální verze, ale v rozměru 216×63 to bylo 525g (X2) vs 750–850 u DHX2 (dle pružiny). U obou chybí „trail“ pozice – má jen zamknuto/odemknuto. CCDB umí i mezipolohy.
wilda81: toho bych se bál, když nemá expanzku. A tak nějak chci mít vidli i tlumič od stejný značky, takže DHX2 vs. X2. Tam je jaký rozdíl? Nějak ty hmotnosti nemůžu najít…
vili: nepsal jsi nekde tusim, ze tvoje zaplety maj cca 1500g? teda, jestli si to vybavuju dobre…
novas752, wilda81: na X2 jsem jezdil a ten tlumič se mi moc líbil. Projev blízký pružině bych na Jeffsy bral (na pružině byla fajn, ale ten tlumič měl kilo, X2 má ještě rozumnou váhu). Podle stejné teorie nevyužiju potenciál Grip2 patrony ve vidli, když disponuje stejným nastavením.
Jo no, tohle se musí vyzkoušet. Taky jsem byl s EXO pláštěma při 70kg na Jeffsy poměrně spokojený, dokud jsem alespoň dozadu nedal DD.
rybička: Když myslíš, nebudu ti to vyvracet. Zatím jsi k tématu napsal jen, že je to pěkné, kolo by mělo 15 kg a je to IMHO blbost. První dvě věci ti s klidem odsouhlasím, o té poslední si můžeme popovídat až vyzkoušíš.
Rybičko X2 (Factory) tlumič plně rozvine svůj potenciál až když se jezdí v bordelu rychle. Proto tam je 7 věcí k nastavení, proto tam jsou komprese i odskoky rozdělený na lsc/hsc. Je to en/dh tlumič. A v takovym terénu málokdo může vozit lehký gumy.
Jinak ke stoupavosti Jeffsy, žádný zázrak to neni. Muj Propain Tyee 170/160 s otevřenym pružinovym tlumičem jede do kopce pocitově líp než jezdívala Jeffsy s přivřenym pružiňákem (2/3 poloh).
Mimochodem ten Propain by pro Elwing mohl být docela zajímavý tip, i s těžkou vidlicí a tlumičem a s těžkýma pláštěma a 1ks cushcore jsem na 15,5kg. Kdybych chtěl tak bych to mohl mít vklidu pod 14k (Lyrik 300g mínus, vzduchovej Superdeluxe cca 350g, trošku kratší sedlovka 50g, bez CC 250g, 200g na výpletech a o 2×300g lehčí pláště…
vili: ne to neber osobne :-D typ gum je fakt spis o stylu jizdy ale hlavne o tech ostrych sutrech. A u nas nejsou.
btw asi 3 roky vozím lehkou růžovou pepiho nudli, ale už je vytahaná a chrastí v zadním kole při jízdě – takže pude pryč
Letos nejvíc RYS, týden na Madeiře, pak sem tam TT, Bilsko Biala, Szcyrk, Saalbach,…jak říkám, nic extra náročného na gumy imho.
Taky ty nové EXO+ s vložkou už jdou celkem používat. Záleží kde jezdíš. U mě doma pohoda, Ještěd, Špindl, Německá na Klínovci už moc ne a to mám teď pod 80kg.
theedge: já třeba vozím se 105 kg celou dobu k plné spokojenosti exo a exo+ pláště na enduro kole a taky nemám problém. Vychází mi z toho, že asi jezdím totální tužku (ale s tím taky nemám problém :-)). Je pravda, že ostré kameny vůbec nepotkám.
Nebudu muset :), ale zkusím. Na tom buildu níže jsou EXO gumy a kitsuma tlumič. Oboje si umím na Jeffsy představit, ale ne dohromady. Buď dám EXO pláště + dpx2/inline tlumič a nebo dám x2/kitsumu + odolnější pláště/vložku. Samozřejmě ale ať si každý vozí co chce. Já svého času x2 + exo zkoušel na několika kolech a není to prostě ono. Nevyužiješ potenciál X2, protože narazíš na limit od plášťů.
Tomu nerozumím, to budeš muset rozvést. Jak souvisí seriózní využívání tlumiče s použitými gumami?
rybička: já myslel jejich kombinaci. Na trailbiku vozím taky exo (nebo light verze wtb) bez problémů. Ale pokud chceš seriózně využívat X2, tak je nutná vložka nebo odolnější plášť.
S pláštěma je to nekonečná debata :-) Jinak se na to dívá 95kg borec kterej jezdí enduro někde v ostrých šutrech a jinak se na to dívá 73kg navíc v místě kde tolik ostrých šutrů není a jezdí se spíš v hlíně nebo hrabance.
Já sám jsem nikdy EXO nezničil ani neříznul. Na enduru teď vozím EXO+ ( i kvůli maxxgripu ), ale myslím že na většinu věcí by mi to EXO stačilo. U nás ty ostrý šutry nejsou, ale kupodivu jsme to nikdy neříznul ani v Alpách kde jsem zatím byl.
Jezdím tužku :-)
Stejně jsem nakonec skončil tak, že mám 2 kola a na enduru ještě prohazuju zadní záplet podle toho jak velká demolice to bude :-)
Jako X2 bych tam klidně dal, protože chodlí opravdu super a nastavení koresponduje s Grip2 patronou ve vidli. Tenhle build s Kitsumou vypadá náhodou fakt dobře, ale s pedály už bych byl na 15 kg…
saintjv: Jenže ty diskuzi neustále vztahuješ k odolnému enduru, to Jeffsy jaksi není a je nesmysl na ni cpát zeba/38/X2/200g vložky atd. Tím tenhle bajk úplně zabiješ.
14 je supr, chtěla bych do 15, ale ať to nějak chodí a má to lepší geo z kopce než ten můj genius. Ať mě to víc podrží, až to někde zprasim na předek. Jinak komponenty ani gumy neničim, sem lehká a jezdim tužku.
Jinak osobně mi přijde, že když je kolo moc lehké, tak z kopce je to kontraproduktivní, tak nějak nesedí, je nervózní, odskakuje…ale třeba je to jenom můj pocit. Do kopce je samozřejmě lepší mít co nejlehčí bike, pokud to není na úkor tuhosti a funkce. Pro mě je těch cca 14 kg ideální, na traily super, ale dá se na tom občas dát i nějaký BP, 3m drop atd. a nemám pocit, že by to kolo nějak trpělo.
Elwing: lehký je třeba Cube Stereo One55 – verze TM a SLT. I když to tu není populární značka, tak jsem předchozí model 4 roky jezdil a naprosot bez problému. Ty nový mají i slušnou geo.
Nebo nízkou váhu má i Canyon Spectral CF a CFR.
saintjv: Já sem se právě přestěhovala z Prahy do lesa, jako vyloženě do lesa, nemusim ani metr po asfaltu a zjišťuju, že moje kolo, na kterém sem milovala, jak jelo po pražské cyklostezce, tak je mi tu k prdu :-D Tak bych ráda něco terénějšího, ale stále lehkého.
Pekne se nam tu rozjela debata, jen co je pravda :)) Tak snad to vylozene rybickovi nevadi…
Ad vaha kola, ideal je to mit co nejlehci a nejpevnejsi soucasne :)) A ja treba na kolech tu rezervu par deka jeste mam. Nebo tomu alespon verim :)) Nejezdim takovou kudlu, abych to rozlousknul na prvnim sutru… Takze cajk…
Ad gumy – tam clovek proste moc neusetri, ale zas nepotrebuju vozit 1,2kg gumu… Vozim TR EXO verze, bez vlozky a zatim cajk. Tuk, tuk :))
Ad YT – po prechodu z LV (byt na malych kolech), jsem trochu z Jeffsyny rozpacity :/ Do vzduchu jde krasne, to jo, ale prijde mi, ze slapat se tomu moc nechce a jakmile se zacne stoupat, tak je z toho vylozene takova brambora…
Samozrejme to ted dela moje velka vaha a slabej motor, ale i tak…
Jako vsechny argumenty beru, ALE:) jen male zamysleni.
Chapu zensky, tam opravdu ta vaha je jina vec, protoze zenska ma kolem 60kg vetsinou? Tady si muze dovolit pri tehle vaze dovolit lehci gumy. Ja mam treba 95 a tak to proste je…
Vsichni chcete jezdit super z kopce, jo jasny beru, pokud clovek jede rozumne a nespecha dolu tolik tak beru i tady, ze ta vaha je proste funfactor…
Ale v okamziku, kdy clovek jezdi rad rychle a neboji se to ****** do bordelu, tak tady nerozumim vahovym experiemntum, ale k tomu si proste musite vsichni dojit jak ja:)) Vsechny moje predchozi endura se vezli do 13 kg:) Je to super pocit takhle lehkyho kola, fakt je a vsem vam ho moc preju:)))))
@Elwing pokud je ti u p*dele jak se dostanes nahoru, tak pri rekneme stejnomerenm rozlozeni vahy a postoji na kole si myslim, ze jestli ti predni cast bude vazit 7,5 kg nebo 6,5k,g, tak si dovolim tvrdit ze to vliv na ovladatelnost kola bude mit asi takovy vyznam jako valcovani silnic armenii;)…
Rad bych zde vypichnul, ze stale plati, a to bez ohledu na vahui, krasu, odolnost nebo cokoliv, bude vzdy nejvetsi problem mezi riditkama a sedatkem:)
Ale jak jsem psal vyse, tam si vsichni musime dojit sami, stejne jako s tvrzenim, ze ti staci jedno kolo na vsechno:)))
saintjv: Zase Slash je jiná kategorie kola než Jeffsy. Když chceš bytelné enduro, pak ti nevadí, že váží 17kg.
Souhlasím, že gramařina by neměla být na úkor funkčnosti, ale i opačný extrém není dobře. Hmotnost by neměla zabít potenciál kola. Jeffsy vážící 12kg bude stejný nesmysl jako 17kg bestie. Oba případy budou smrdět špatným výběrem kola.
Tak váha se tu řešila vždycky a musím říct, že zrovna vybírám nové enduro a jediné moje kritérium je právě váha – lehký rám, aby se na tom dalo postavit něco rozumnýho, ne 16,5 kg bestie.
Ale taky mi to dřív bylo jedno a říkala sem, že na tom nezáleží. Tři čtvrtě chlapů řekne, že jim to je fuk, ale já nejsem chlap, který má přirozeně sílu a to kolo musím taky ovládat v těžkém terénu a s lehkým kolem to jde mnohem líp. Vůbec nejde o to, jak to jede do kopce, na to kašlu, tam se vždycky nějak vyplazim.
saintjv: rozumím a souhlasím. Já to kolo takhle koupil, vyhovuje mi a nemám potřebu nic měnit (letos teda možná konečně hlávko, které vrže). Jinak řeším pouze servis a jezdím. Hodně by mě ale lákalo se svézt na nové Capře, která s mi mega líbí, ale jsou to +2 kg. Třeba bych to, jak říká theedge, nepoznal, ale spíš si říkám, že by mě to fakt sralo. Když jsem dřív testoval kola pro Velo, tak mi přišlo, že cítím každé půlkilo…třeba pří výměně vidle za pružinovou Z1 jsem to půlkilo na předku cítil fest.
hosi, hosi, musim rict ze se citim pobaven ohledne te vahy… byl jsem na tom uplne stejne jako vy:). Muj slash, na kterym je snad vse z karbonu jsem puvodne dostal na vahu pod 14 kg:)…
Nejvetsi pes je zakopanej v gumach… Tam jsem byl schopen usetrit 700g… od te doby co vozim Contin kombo, jsem krom 1 propichnuti gumy, ktere jsem spravil knotem prestal mit defekty.
Tlumeni:
Vidle – Mel jsem vsechny mozny vidle na tom kole. Zeb ultimate – fajna vidle, ale proste 38 chodi v malych rychlostech opravdu i pro takovyho joudu jako ja lip. Proste zobe i sebe mensi nerovnosti. Zeb zacal fungovat na 100% jeho potencialu az ve vyssich rychlostech. A Vahovy rozdil? myslim ze snad 300g.
Tlumak – at rika kdo chce co chce, ale X2 je na tom stejne jako vidle vs RS. Proste X2 je za me naprosta pecka pro lidi co maj radi hladkou a citlivou jizdu… Vaha +300g?
Brzdy: Dlouhy roky jsem vozil pouze G2. Nemuzu rict ze by to nefungovalo. Naopak, vsechny problem jsem bych homodomo schopen vyresit sam a i odvzdusneni po par pokusech byla rutina. po 8 letech jsem zkusil TRP DH-R EVo a staly 2 veci. 1. brzdi peckove po porodnich bolestech a za 2. prestaly me bolet ruce pri dlouhych sjezdech. CLovek nemusi proste tolik mackat jako u sramu… Po vymeneni orig kotoucu opet dalsi 200–300g navic…
Vlozka: tady jsem si opet proste prosel ruuuuuznyma vyvojema… nakonec jsem skoncil u vlozky ktera vazi 200g oproti prvni kde vaha byla 60g…
Sedlovka: zacinal jsem na 170mm zdvihu. Ted mam 210 a opet dalsich 150–200g navic…
Takze moje aktualni vaha je nekde okolo 16,5kg? neco takoveho ±, vahu jsem prestal uplne resit a zacal jsem konecne jezdit na kole:) neresim defekty, neresim tlumeni a kolo vazne dobre brzdi… vzhledem k tomu, ze v mym veku vim, ze nikdy nebudu uz zavodit o bednu, me asi ta vaha prestala srat:)))
Suma sumarum, lehky kola jsou strasne sexy a fancy, ale vliv na moji fyzicku a muj skill uz moc mit nemuzou, takze mam neco, co je hekzy a proste to fakt dobre funguje:) Tolik na tema vaha:)
Já jsem byl třeba se svou hliníkovou Jeffsy daleko spokojenější když později měla 15,8 místo 14,8. Daleko výkonnější odpružení, odolnější pláště do bordelu, čtvrt kilová vložka a větší rohlík na tváři, než když to mělo o kilo míň a do kopce stejně o moc líp nejelo…
Lehčí ráfky? Louskneš ho první den dovolený a budeš si akorát nadávat. :-)
Tak chce to samozřejmě v ramci dané kategorie udržet v nějakým limitu to je jasný.
To je v poradku. Clovek si proste dela radost. Karbon rafky? Nejsou potreba, stacily by alu. X01? Staci GXko… Karbon rodla? A takhle to muzes brat u vseho ;-)
A to si myslim, ze mam bike jeste “z levnyho kraje”. Jsou tu jiny strely… Pivoty, Yetiny, Santy atd.
Ale jo, ja ti rozumim.
Jo a nebo vyhodis tisíce za nemsysl jen abys byl o 100g lehčí, což stejně nepoznáš :-)
Ale chápu že to je zvým způsobem hobby a posedlost … i když tuhle nemoc bych očkával u silniček a XCčkářů.
theedge: tvuj nazor… Ja mam jinej… Kdyz si to clovek takhle rekne, tak bych byl realne na 16kg…
Jako kdyby zalezelo na tom jestli to kolo ma 14 nebo 15 kg. V realu to není vůbec poznat.
U tohoto typu kola se honit za snizenim vahy o 200g je naprostej nesmysl.
novas: No, praveze se tam nema moc co jinyho nascitat… Krome velikosti a defacto kazety… Osobne jsem cekal, ze se dostanu tesne pod 14, ale to je bez sance :( Jeste zvazuju vymenit karbon zaplety za jeste lehci… Tam ale nazenu max. 200g… No a pak uz jen ram… :))
Velikost rám udělá 100, max 150g. Ale ono se to prostě po troškách nasčítá.
Každopádně i 14,5kg je dost luxusní váha na am bike. V těhle disciplínách je to gramaření pak stejně dost na vrub funkčnosti, odolnosti.
Aha, mel jsem za to, ze mas taky Lko a ted koukam, ze mas Mko. Tak na tom to udela, to je fakt… Predstavec RF Turbine (cca 140g) a rodla RF karbon – ty budou na stejno jako tvoje Renthaly… Takze ten predstavec bude ± 30g?
Jinak vidle a tlumak mam Performance, ne Factory jako ty. Ale tam by snad rozdil byt nemel…
Rám je stejný, ale ty máš Lko, to klidně udělá 100–200 g. Pohon mám určitě lehčí. Co představec, rodla a gripy? Ten Renthal je hodně lehký. Jinak váhu mám nějakou závěsnou z Alika, píšou ± 40g a když jsem s ní vážil různá závaží, sedělo to.
saintjv: naboj udela mozna par desitek gramu, Hope nejsou jedny z nejlehcich… 11sp kazeta, par gramu, ale cely zaplety mam stejne zase o chlup lehci… Sedlovku mam uz Revive II, ktera je taky docela lehka… Inzerty nemam… Davam jen trochu vic mlika (cca 120ml do kazdyho kola)… Celkove proste nechapu, kde ta moje Jeffsyna nabrala vahu… Resp. ona byla v zakladu docela tezka…
Hele dlooooho jsem moc nechapal proc zrovna YT jeffsy maj:) Uz jsemna to teda prisel:) a musim rict za me velmi povedeny.
Jediny co by me sralo je, ze to nema diru v ramu. Jinak se mi to libi po vsech smerech. I celkove koncept YT je mi velmi sympaticky…
Ad vaha. 0.7kg je celkem v klidu. 11 rychlostni razeni, rekl bych ze neco bude naboj, transfer myslim taky patri k tomu lehcimu na trhu oproti postmanovi of YT, a samo kola celkove budou mozna tak o 50–100g lehci. Screte nemas tam i inzert?
Ja porad nechapu, kdes oproti me nahonil tak vahu. Jediny, co me napada, ze musel pribrat novej ram na vaze :/
Kolik vazej tvoje zaplety?
Zdání klame…funkčně je pořád stoprocentní (dohromady přes 30k za servis, a to si toho většinu dělám sám), ale zblízka ten rám už má dost šrámů.