Tak ve sbírce je další přírůstek, který jsem měl už pár let v hledáčku. Ceny Supercors jsou hrozný a už jsem ani nedoufal, že ji seženu za rozumnou částku. No, podařilo se, tato pochází ze Španělska, konkrétně z Granady. Kolo jsem koupil už vloni, ale prodejce chtěl dost peněz za dopravu, tak jsem poprosil kamaráda, který často přebývá kousek u Málagy, jestli by mě ho tam nevyzvedl. Vše klaplo, předání jsem asistoval přes videohovor a pro kolo si doletěl až letos v létě, když jsem do Španělska vyrazil na krátkou dovolenou. Zpátky jsem ho dovezl v autě, které byl potřeba stáhnout k nám do Čech, prostě perfektní spojení příjemného s užitečným. Hmotnost je návažená tak, jak je na fotkách, tedy vč. pedálů a láhve. Lak i komponenty mají dobovou patinu a nebudu s tím nic dalšího dělat, akorát mám zálusk na dobové Vittoria galusky se stejným logem, jako jsou ráfky.
(vloženo 17.11.23)
Značka | Cinelli |
Model | Supercorsa C-Record |
Modelový rok | 1985 |
Velikost | 585 mm |
Hmotnost | 10,3 |
Rám | ocel, Columbus SLX |
Vidlice | ocel, Columbus |
Hlavové složení | Campagnolo C-Record |
Kliky | Campagnolo C-Record |
Středové složení | Campagnolo C-Record |
Přesmykač | Campagnolo C-Record |
Měnič | Campagnolo C-Record |
Řazení | Campagnolo C-Record |
Převodník | Campagnolo C-Record |
Kazeta | Regina Extra 7spd |
Řetěz | Everest SL Oro |
Náboj přední | Campagnolo C-Record |
Náboj zadní | Campagnolo C-Record |
Brzda přední | Campagnolo C-Record Delta |
Brzda zadní | Campagnolo C-Record Delta |
Brzdové páky | Campagnolo C-Record |
Ráfek přední | Vittoria CG-Pro |
Ráfek zadní | Vittoria CG-Pro |
Dráty | Prym butted |
Pedály | Campagnolo C-Record |
Řídítka | Cinelli Criterium+Almarc omotávka |
Představec | Cinelli AX |
Sedlovka | Campagnolo C-Record |
Sedlo | Cinelli Volare SLX |
Pláště | Wolber International |
Ano to je nádhery a škoda že lze dát pouze 5 hvězd. Je to už umělecké dílo.
Nádhera, tohle je prostě něco. Masivní kliky, delty, chromovaný spojky. Dal bych 10 hvězd, kdyby to šlo!
Hogy: Malý převodník je 42 zubů (podle vzdálenosti šroubů od zubů malého převodníku).
Převody bych tipnul na 39/23, což žádný extrém není. Takových 42/21 je o dost jinde :-)
Lakucinka .
Kolo krásný, ale ty převody byly v té době děsivý! Kolik to má kde zubů?
Když slyším Supercorsa, tak vidím červenou. Sedlo bych dal jiné (subtilnější) a omotávku nějakou méně elegantní, třeba Benotto. Jinak samozřejmě paráda…
Tak musíte brát v potaz, že C-Record s Deltama zrovna low weight není. Mám tu taky Colnago Master 1.gen. v identický specifikaci a velikosti a ta hmotnost je +/- stejná. Super Record je opravdu mnohem lehčí sada.
Paradni kousek. C Record s Deltama se neokouka. Jen tedy ta vaha me take prekvapuje. Tolik vazi moje tuctova F1 na super recordu.
Mě se to líbí, ale čekal bych nižší hmotnost.