Moje dcery by z toho boli nadsene. Teda z tych farieb, to prepakovanie by im bolo ukradnute.
29.11.23 13:19
@Kubad
Hádat se nebudu, věřím že nad tím přemýšleli. Můj profesní defekt. Přijde mi to něco jako letadlo co má v klidu křídla o metr a a půl níž ale za letu se to srovná a taky je to spočítané a bezpečné, nicméně na první pohled „uaaaaaa“.
Dělaj normální i zakázkové ocelové rámy a 50% objednávek bylo s převodovkou. Tak udělali i fulla s možností převodovky.
A umožnuje to mít 145/160/170 mm zdvihu na stejným rámu.
Za me dobry. Moznost pinion i zastaraly hazky je dobry zpusob jak dat lidem moznost zbavit se tech debilit u zadniho kola, aniz by to byla jedina moznost jak to kolo jezdit. Vic takovejch.
@Kremen
je to standard uchycení na pinion převodovku, myslím že už to někdo před tebou spočítal :D
Brutál… půlka výrobců bude dávat flex pivot aby se zbavili jednoho čepu a tady jich 14 dalších přidaj.
V ideálním konsruktérském světě jo. Správně předepjaté (na moment dotažené) snad i ano. Pak si ale představ že se ti nějaké povolí a v ten moment je to všechno na střih a to už zvedám obočí.
Že by bylo 6ks pevnostních M6 šroubů málo? Nebál bych se toho :)
Říznul mě do očí pouze jeden detail a to řešení uchycení středu. 6 šroubů odhadem M6? To by ve mě moc důvěry nevzbuzuje…
Kill it with fire!