obuto do Continental Grand prix 5000
.. dorazil trochu dříve. Tak snad mě to zrychlí alespoň o minutu na kilák! :D
Celková hmotnost P/Z 960/1442g.
Ultegra 11 – 30z, růžové duše z Alíka a Continentaly Grand prix 5000
(vloženo 13.12.23)
Být tam nápis ENVE, tak by bylo hodnocení jiné, co si budeme, že jo :-) Kola povalí moc pěkně. Má někdo zkušenosti, jak odstranit takové stříkané logo? Mám DT a chtěl bych je zbavit log z ráfků.
Ten ventilek je na tom místě možná záměrně. Světlé špice by jinak svíraly výrazně odlišné úhly vepředu a vzadu, což by mohlo působit esteticky rušivě.
Tak hlavně Pitel je na těchto kolech pro většinu kydoňů tady co se týče tempa nechytatelnej. Takže ať to lítá a třeba se někdy potkáme.
PS: jediná výtka z praktického hlediska, neměl by být ventilek u zadního kola jinde? Viz foto.
Karel v … přesně! Klidně bych je na kolo nahodil a měl u řitě kecy.
Kola jsou pěkný to jen místní módni policie neunasi a je nejchytřejší každé by něco udělal a málokdo fakt něco udělá většina remaku zde nemá ani jedinou fotku pro jistotu… Vždy je to oto jestli se to líbí tobě a ne někomu jinému…
15.12.23 10:11
já bych se tim nestresoval, mě přijdou snad všecky vysoký karbony na ráfkový brzdy hnusný.
Pokud dáváš nějaký příspěvek na forum či sociální síť asi se dá předpokládat, že mají lidé různé pohledy a názory. To samý asi platí pro nějaké výlety či fotky. Pokud tyto reakce vadí tak nechápu proč někdo dává příspěvky na tyto platformy.
Ser na ně hlavně že se to líbí tobě. Za mě dobré kola. Lepší je sem nic nedávat.
Nechal bych tam z boku 3× logo nebo 1× komplet. Ale bude to jezdit i takhle:-)
A designove se mi to libi, takze si muzete polibit..
14.12.23 17:24
A samotných hmotnost výpletu? Nechápu proč někde píše tak nic neříkající udaj obutých kol…
Není nad to si nechat zkazit radost dát to sem, dle mě fakt hnus, i když to asi pojede dobře.
za mě jsou super ty dráty odlišné barvy u ventilku. Naposledy si to pamatuju z dávné historie u Crossmaxů a od té doby mi to chybí pro rychejší nalezení ventilku :)
bikus: Zrovna R-SYS jsou aerodynamicky dost špatná kola. Navíc u nás ani není moc kopců, kde by člověk nějak moc ocenil úsporu třeba 100–200 g. Naopak na rovině a zvlněném terénu jsou vysoké karbony úplně o něčem jiném. Z kopce to bude ještě větší rozdíl.
A mi se to líbí i s tou divokou grafikou. Za par let dojde k znovuobjevení podobných blbin, protože se stejně točíme v kruzích, a ještě bude za frajera :). A jestli je s tím i pitel v cajku, ke zrychlení dojde, i kdyby měly o kilo víc :)
Nikomu radost nekazím, však píšu, že je vše dle současných trendů. Že se to dříve dělalo lehčí na věci nic nemění. Ostatně teď jsem poskládal kola z první poloviny 80' (galdy aktuální), které mají dle stejné metodiky měření dohromady pod 1900 g. A to mají krásných 36 špic. A mám doma pár, který má takto měřeno pod cca 1350 g.
Nechci nikomu kazit Ježíška, ale mě to taky přijde dost těžký: Mám doma 16 {slovy „šestnáct“) let staré Mavic R-Sys a včetně RU mají 891/1.697 g. (na pláštích 25mm, kazeta 11–28).
Mám věřit tomu, že se vyplatí utratit jednu výplatu a následně pojedu s profilem 50mm vysokým z karbonu rychleji jak do kopce, tak dolů i po rovině a to i přes to, že jsou těžší o čtvrt kila…?
Doyle, Hogy, Singlespeed – budou to dobré výplety, proč kazíte Pi†elovi radost? Mrkněte na jeho profil, na svém Colnagu ty samolepky přece také sundal… Ale předpokládám, že on bude po tom Himaláji v klidu i s tím palcem dolu :-)
Takto těžký cirkus bych do retro vlákna opravdu nedával, tohle je recentní móda.
Kastar, jak vidno, designově zamrzl někdy na konci devadesátek. Tohle vizuálně spolehlivě zmrší každé kolo :-) .