Tak je to konečně venku. Už kdysi se mi líbil jednočep, fantastická váha a přístup – udělat jednoduchý kolo co nejlevnější technologií. Nicméně čekal sem teda, že díky robotovi, co sám motá a lepí „obyč“ karbonový trubky k sobě, to bude cenově dostupnější než všechny ty napálený Transitiony, titanový Kingdomy a jiný lahůdky… Bohužel není
(vloženo 29.12.23)
Orange se mi kdysi líbil a tohle je to samé, jen za víc peněz a ne tak zajímavý :D
Že to někdo dělá doma po pár kusech myslím vůbec není záruka, že kolo bude fungovat…
Mně se to teda líbí fakt hodně. Naštěstí 3860e bez tlumiče mi dost usnadnilo přemýšlení… Nicméně nepochybuji, že s tímhle Intend olepem se to v říši bude prodávat ,,samo,, :) aspoň jim to teda přeju.
rybicka: Proc si Cio kupoval osklivy noze s bidnym zpracovanim, kdyz za mensi prachy mohl mit perfektne strojove zpracovnou kudlu z ciny :)
Je to v pohodě, kroutící se zadní stavba je kompenzovaná kroutící se UD vidlí :D
Moc nechápu, proč by si někdo kupoval tuhle hrůzu s jednočepem, když za stejné prachy má full karbon s virtuálem od prémiového brandu…ale lidi jsou divní.
31.12.23 00:44
Nechci. Ja se poperu s tim nebrzdicim ;)
marosh16v: Chceš pružit i při brždění? Tak si pořiď plovoucí úchyt třmenu brzdy :-)
31.12.23 00:30
A brzdi to teda a pruzi?
Jsem se porad nedocetl. Je to hnusny jednocep!
je to jednočep…
to srovnávání s frantou trou trošku bolí, prože franta je bůh
to jako že ta honí část zadní stavby není žádným způsobem uchycená a všechno se to kroutí na tom spodním čepu? Ale fuj teda, to bolí…
Jj, uz sem kdysi koukal. Zajimalo by me, jak velkou roli tam hrajou ty odlehceny znackovy trubky, mensi ram, subtilnejsi zadni stavba… mozna se tam to kilo a pul dat nahnat (?).
Kazdopadne tahle Susice ma mit 2,2kg, talze v XL asi o neco malo vic, coz je rozkosna vaha. Ale jak sem psal uz nahore: moc se mi to libi, ale kilo – kdybych ho mel – dam do titanu nebo nejaky lestenky.
lazza: jo, ten rám je na dnešní poměry ultramalý. ale když koukneš na romanovo heblo , tak někde psal, že rám má 3 kila
Nimrod: doted sem myslel, ze vsechny :)
Ale kilo a pul proti tvymu je docela rozdil, i kdybys to mel o pet cisel mensi :)
Novas: zrovna sem navazil na svym ocesanym marinu 4,605kg bez tlumice na 120mm. Takze tohle ma mozna i dvakrat min nez peruanec :)
imho to muze byt tuzsi nez ocel i pri stejne subtilnostinuadni stavby, me se to designove libi!
Na trhu jsou mrte lip fungujicich kol, navic hezcich a levnejsich. Ale drzim palce.
Tak zase tohle je něco co tu ještě moc nebylo. Jednoduchý rám á-la oceláky ale o kilo a půl lehčí.
Přikladná tuhost zadní stavby se tam očekávat nedá no.
U garážovek je každý zákazník test pilot.
Vypadá to jako ocel, je to karbon, jednočep…
Dlouhý seatstay bez můstku – tlumak IMHO bude dostávat zabrat laterálně
Zadní stavba je dlooouhá…
Při té ceně mi to nedává smysl. Když budu chtít karbon, je na trhu mrtě endur s lepšími systémy (i commencal opouští jednočep) a když něco speciálního – osobně bych sáhl po Zoceli Naosm
30.12.23 11:48
Jednocep,jo?
Najednou uz to brzdi a tlumi,a ja nevim,kolik jinych mozder jsem si tady uz precetl…? :D :D
Nevim, ale me se to nelibi. Nesdilim zdejsi nadseni pro kazdou garazovku. Vypada to jako Grim Donut.
juraj9: ten Reeb je fakt peknej
Vypadá super, váží málo, jednočep bez ničeho – proč ne, ale osobně bych si to nekoupil.
V době moderních tlumičů bych se jednočepu vůbec nebál. No ale 100 litrů (bez tlumiče) bych za tohle teda nedal.
Alez: funguje to jako kazdej jednocep. Uz s tim par let jezdi a testuji to, tak asi nejakej nedodelanej paskvil do sveta nepustili..
No právě, hlavní čep by přece měl být na vršku kyvky a tlumák dole, dle nových poznatků :)
Moc zajímave kolo.Me se posledni dobou nejvíc libi kolo Reeb Steezl,kombinace ocel,hliník,3D…Velka parada..
Karbonový lešení ze Šumavy.. :-) Držím jim palec ať je ten projekt životaschopnej a vydělá si sám na sebe a snad najdu letos čas si domluvit s Ondrou z Compotechu nějaký testovací jídle na Sedle nebo Svatoboru…
Mě to připadá styl ala Mrázek.