Není to nějakej poděl?
https://www.planetx.co.uk/…xs-road-bike
Komplet karbon silnicka v topu za 135k Kč….
(vloženo 25.1.24)
Jsem sramista, Shimano moc nesleduju.
Co jsem teď kouknul, hned první komplet sada Red v Googlu na mě vyskočila za 47. A to kupuju od svého zdroje vždy levněji, než nabídka eshopů.
A rozdíl RED vs Dura? RED bude za těch 50, Duru bez wattaku jsem viděl na B-D za 60k komplet…
Myšlenka si postavit něco takového není špatná
Ty jo nevím, myslím si že bych to za tyhle peníze nesehnal, ale nevím nezkoumal jsem to :)
becis: Myslíš, že ten zbytek krom rámu neseženeš pod 120? Bez složitých manévrů?
Nesmíš to samozřejmě počítat cenovým koeficientem „S“: běžná cena x 1,5 a více :-)
Takže si koupíš tuhle silničku za 135k
K tomu Sworks rám SL8 za 100k
Všechno se přeskládá
Prodá se Planet X rám za 15k
Voala Sworks Tarmac SL8 je doma za 220k :D
Je to hezké kolo, zajímalo by mě o kolik bude rychlejší oproti tomu vintážnímu žlutému Šírerovi? 20s na 40km po rovině?
To je Tomášova vlastnost, nasazovat lidem brouka do hlavy :)
tomaschek: tim silnicnim ramem si mi nasadil brouka do hlavy. Vypada pekne! :)
Vt: praska mu retezova vzpera pred stredem v oblasti klik. Stalo se mu to na rovine na silnici, predtim kolo bylo zatim jen na silnici a nemelo moc najeto.
Nakonec si to nechal nekde opravit, tam mu rekli, ze neni prvni s timhle poskozenim u konkretniho ramu. Ze pry v tom miste byla moc slaba vrstva karbonu. Opravit to nastesti slo, ale je nemile tohle resit.
V zásadě máš pravdu. Nedovážím ani neprodávám, ale umím zprostředkovat nákup za našich týmových podmínek. Kupuješ napřímo v EIE, zboží zaplatíš jim přes Paypal. Ale za naši lepší týmovou cenu. U EIE sortimentu pak i s lepší zárukou.
EIE dodává i pro Ican, takže je možno objednat si v EIE i Ican rám. Kdyžtak napiš do zprávy.
tomaschek: děkuji za odpověď. Ptám se proto, že mě ten rám opravdu zaujal a vím že se dovozu/prodeji zapletených kol /rámů z Číny věnuješ a máš o kvalitě těchto výrobků dost informací a osobních zkušeností. Jinak kanál Hambini znám, ale na všechna videa jsem nekoukal, takže se podívám co říkal na ICAN. Pokud pak může dát pár reálných fotek toho rámu a připojit osobní postřehy jak třeba vypadá vnitřek, tak budu rád. Děkuji
KRoser: osobní zkušenost s průchodností pláště je taková, že si nechávají rezervu.
AC388 píšou do 38 mm, v pohodě vozíme 40 mm.
JK_Cookie: už z formulace dotazu je jasné, že jim nevěříš :-)
Pokud se ptáš, jestli Ican lže o testování rámů, můj názor je, že ne. Nakonec některé jejich modely nabízené na eshopu mají UCI certifikaci oficiálně prezentovánu včetně loga a pochybuji, že by ji uváděli, kdyby to nebyla pravda.
https://icancycling.com/…ike-frame-a9
Co se týče srovnání kvality rámů Ican se značkovými rámy, kdo hledá, najde informací z nezávislých zdrojů dost. Zadej si na Youtube třeba Hambini/Ican a dozvíš se, jak vyšel Ican ze srovnání například s Giantem.
Ind Hambini sice vypadá na první pohled extravagantně, ale o rámech toho ví opravdu hodně a ví, na co se v testu zaměřit. Včetně zpracování rámu zevnitř, které sice není vidět, ale právě proto nejvíce vypovídá o celkové kvalitě rámu a péči, která je jeho konstrukci věnována.
Já vozím už skoro rok CX rám Ican AC388 a jsem maximálně spokojený. Jediné, co mu mohu vytknout, je nezapuštěná klasická matice zadní osy s červíkem, která není integrovaná do rámu a potenciálně se může povolovat. Což se ale v praxi neděje. Ale je to starší model, nové rámy už mají matice integrované do pravé patky.
Tuhost nového modelu FL1 ještě v praxi nikdo posoudit nemůže. Dva rámy jsou na cestě do Česka, takže časem nějaké praktické zkušenosti budou. Za mě bude tuhost odpovídat váze – ani u 600 g Aethose nelze čekat, že bude stejně tuhý jako více než dvakrát těžší aero rámy.
tomaschek: Díky moc. Vypadá to fakt dobře. Pro mě škoda průchodnosti na pláště, kdyby tam měli 34mm tak by to bylo super :).
tomaschek: dá se věřit informacím co ICAN uvádí, že to má proveden ty uváděné testy kvality? dají se zjistit nějaké informace o tuhosti rámu v oblasti hlavovky, středu?
Svět se vrací k normálu, lidi naštěstí pochopili, že jim těch ušetřených 30 sekund na rovince 40 km nestojí za o skoro kilo těžší aero rám, který má s průměrným osazením 9 kilo.
Chtějí pohodlné endurance diskové kolo do kopců, které bude mít s troškou investic lehce nad 7.
Jestli někdy budu měnit svého milovaného focuse z profilu, bude to tento rám. Esteticky zůstanu na svém.
KRoser: měsíc stará novinka Icanu konstruovaná i podle přání zákazníků. Proto třeba ten šroubovací střed jako možnost volby.
Zatím je rám dostupný jen pro velkoobchodníky na B2B webu Ican, ale když se chce, všechno jde :-)
tomaschek: co je to přesně za model ten poslední obrázek rámu co jsi sem dával? Nevypadá to vůbec zle.
JJ, u Yoelóčka mě mrzí jedině ten PF, ale žádný extra zvuky nevyluzuje, takže za mě dobrý ;-) Trošku křupala sedlovka, nakonec jsem ji mázl směsi pasty na karbon a vazelíny a řádně dotáhl, silně ťukám, od té doby celkem klid ;-)
Až na ten neintegrovaný představec Ican FL1 viz níže. Střed si můžeš vybrat mezi PF a závitem. Váha 795 g v M.
Takhle z hlavy me napada snad jen Dizo Ourea nebo jiny model Dizo (pred rokem nebo dvema takovy kolo meli), ale nevim jestli ted ma bsa stred. Ale verim, ze by se snad neco naslo, jen to bude hodne hledani. A chapu proc chces BSA stred, tenhle krok se mi u velkeho S libi. Je to v podstate blbuvzdorny, easy servis.. Mam objednaneho noveho gravela a bsa stred byla jedna z podminek. Bohuzel se mi ji nepodarilo dodrzet, vyhrala cena, geometrie, ktera sedi.. :/
Ukaž nějaká jiný karbonový kolo/rám který nebude vypadat jako ufo, bude sedět geometrií, bude mít kulaté trubky, kulatou sedlovku s klasickou objímkou, neintegrovanej představec, šroubovací střed a na Aethose rád zapomenu.
Neustale me bavi jak se tu spousta lidi rozplyva nad velkym S. Kamaradovi praskl S-Works Crux na silnici jeste predtim, nez ho stihl vzit na sterk. Reklamace neuznana. Druhemu zas praskl Diverge, tam teda reklamace uznana, ale za dalsi dva mesice mu praskl rafek Roval, reklamace neuznana. Ja se na podzim svezl na ht Epic nebo jak se ten jejich pevnak jmenuje (s Rebou na XT, kola karbon Roval) a byl jsem prekvapenej jak se to kolo krouti, nejde za pedalem. Ve srovnani s mym levnym MMR Rakishem uplne blato. Nikde nevidim zadnou pridanou hodnotu za ty penize, co ty jejich kola stoji. Ale nevim, treba jsou kamaradi jen smolari a ten bike na kterem jsem sedel jen neni uolne top a treba uz ma hodne nalitano.. Zkratka ten kevnejsich znacek bych se nebal, jen teda nebrat takove ty Sava a podobne znacky.. :)
Ja bych se toho nebal. Chtit to kolo, tak si do UK udelam vylet. Predpokladam, ze se tam da kouoit snad nekde i v normalnim shopu, domluvim si dopredu velikost, booknu ho a letim. Letenka stoji par stovek, kdyz se zadari. Cena za kolo v letadle sice raketa, ale kamarad mi nedavno rikal, ze letel s kolem tam a zpet a stalo to snad 4 litry. V Londyne si dam par poradnych IPA, kolo prohlednu a valim zpatky. Predpokladam, ze takhle by se clo nemuselo resit. Ale nevim no, je to takove vochcavani. :/
Amina: Se svým karbonem je za hranicema poměrně úspěšnej Honza Skála a jeho RaceX. Bicykle je ale moc nezajímaj.
Aduldinho furt ramovka naprosto v pohode? Nikde nic nepraska, neloupe se, sedlovka se nezasouva? :)
Pokud si člověk ten x-násobný příplatek za značku neodůvodní srdcem nebo stavem peněženky, na vše jsou naštěstí alternativy za zlomek ceny.
Mně se to líbí, ostatně též jezdím Číňana, samozřejmě, že se mi kupodivu poslední dobou líbí dost Spešly, ale absolutně mi nedávají pro ty moje šolichy finančně smysl ;-)
Tak snad to nebude mít žádnej dopad na kvalitu, Sport na 105 je můj kandidát na příští kolo.
Jj, Aethos. Na pár kolech jsem to tady už měl. Šli asi za cenou a výroba určitých modelů se přesunula tam.
To je Aethos? To se tam dělá normálně nebo je to nějaké novinka? Čekal bych Taiwan
Nikdo nemluví o chlubení, je to monokok na míru s ráfkovýma no.
Ještě Rozzo umí z karbonu…
A podivná Festka.
Sry, ale to je jako chlubit se Škodou Fabia první generace v záplavě 800 koňových čínských elektromobilů s dojezdem 1000 kilometrů :-) Prostě nám ujel vlak, ale asi tak před dvaceti lety :-/
Umí tady vůbec ještě někdo z karbonu něco vyrobit? Ještě nedávno se v ČR dělaly špičkové karbonové příze a ty si Číňan od nás draze kupoval. Předpokládám, že veškeré technologie dostal na zlatém podnose (jako v jiných odvětvích) a teď už si to dělá sám, co?
Jasan. Já právě když kupoval bike z anglickýho eshopu, tak mě nemile překvapilo to clo, na základě kouzelýho „country of origin – Taiwan“, na faktuře.. tady to UK taky určitě nebude, takže bych s nim natuty počítal.
Micey: zrovna tento kus nejde koupit :-D proto hází error, u jiných to jde.
Ano, započtou DPH i dopravu, clo je otázka, jestli to někam bude spadat. Nicméně se ti to dopočítává ještě před dokončením nákupu, takže člověk ví, kolik ve finále zaplatí ještě před objednávkou
Qeex: Teď nevim jak to myslíš, dph a clo a doprava prostě navíc bude, nebo? Zkoušim to v košíku, ale furt to hází error.
Ale ono už se to začíná obracet, byl jsem na konkurzu v Canyonu v Brně… sekretářka a 2 asiati mě zpovídali.
Zrovna skládám full Wilier, na rámu je nálepka Made in China, to je zrovna ten druhý případ.
V dnešní době karbonové jsou dvě cesty.
Buď vydávat za vlastní OEM rám z katalogu pro velkoobchodníky, který si může objednat o obrendovat kdokoliv, viz příklady dole.
Nebo si ten rám zaplatit u Číňana/Tajwance s exkluzivitou, že ho nebude prodávát jednak nikomu jinému a nebude jej ani nabízet sám pod svou značkou.
Před brexitem tady byl Planet X hodně populární.
Jj, člověk žil kdysi v tom, jaké jsou Pells, Svorada… exkluzivní rámy.
Krom Duratecu a nějakých garážovek snad není v ČR nic původního.
Integrovaná řídítka a aero sedlovka jsou navíc u těchto rámů v ceně rámové sady.
Jinak reakce na zákládající příspěvěk – tohle přesně složí ze stejných dílů okolo 100 i koncák v Česku.
Rám cca 22, kola taky 22, Sram Red dejme tomu pajda a zbytek jsou drobnosti v řádu nižších tisíců.
Carbonda, Ican, Triaero… různé obchodní názvy, jedna fabrika nebo minimálně stejné výrobní formy, tohle samozřejmě neprozradí.
Některé modely dokonce dělají ve více verzích – lehčí/těžší, kabely venkem/integrované…
Všechno jedno město, stejně jako všichni čínští výrobci karbonových ráfků jedno město, a že jich je asi dvacet. To bude jistě náhoda :-)
Micey: je to z anglie, což je od brexitu skoro na stejno. Pokud si nastavíš v shopu odkud jsi, vypadnou ti v košíku finální ceny s daní i s poštou.
A nejsou to Carbonda rámy? já jen že Ican nabízí méně velikostí, a pokud člověk chce XXL tak je ochotná je vyrobit jen Carbonda.
Jojo, ICAN rámy vydává za své kdekdo. Při jejich kvalitě ale nic neriskuje.
https://www.pells.eu/…te-eggplant/
https://www.icanbikes.com/…-xc-frame-s5
Jednoduchý, prostě si za rámovou sadu řeknou třetinu (nebo ještě míň) co velké S nebo jiní výrobci. Rámovka z číny. Nevím jestli konkrétně tato. Ale vsadil bych si, že výrobce to bude ICAN resp. flybike.
Když se koukneš na jejich Gravel Free Ranger, tak je to tento Mimochodem srovnej si ho s tímto Ridley.
Kvalita rámů je výborná. Sice je tak, jako velké S, ale rozhodně není 3× nebo vícekrát horší. Jsou videa, kde ty rámy rozřeže šmat na kusy a koumá, jak jsou vyrobené. Konečný verdikt, že by se na číňanovi nebál jezdit.
Hezký.. akorát k ceně přičíst DPH, clo (protože je z Číny/Taiwanu), dopravu.. sakumprdum určitě kolem 35% navíc.
Myslim ze neni… vyrobci pochopili, ze boom a cenovy natust souvisejici s kovidem je pryc, kola, obzvlaat ta drazsi, se zdaleka tolik neprodavaji a musi tak s cenou dolu. Treba Trek je toho zdarnym prikladem… to, ze tim dost poskodil sve prodejce, je vec druha.