Rozebírání cartridge
Volume spacery jsou v obou vzduchových komorách
Rozebírání cartridge
Obě cartridge složeny
Jeden z časově nejnáročnějších servisů. Především díky tomu, že se během servisu musela komplet přestěhovat dílna. Výroba přípravků tak byla o dost komplikovanější, ale nakonec se (snad) vše povedlo.
Oproti „ofiko“ postupu jsem udělal pár věcí jinak, např. místo skládání tlumící cartridge v olejové lázni jsem tlumič odvzdušňoval vakuovou plničkou. Nákup a výroba těsnění je už kategorie sama o sobě, vevnitř je dost atypických rozměrů.
(vloženo 28.1.24)
Ako moze taketo nieco svojho vyrobcu uzivit? Kolko toho sa asi moze predat, pricom skoro vsetko na tom je atyp a niekde si to musi nechat specialne vyrabat?
Jako popravdě to zas taková šílenost na servis není, v tlumení se v dnešní době už velmi těžko vymýšlí něco nového. Tlumící patrona je v zásadě obyč thrushaft s IFP. Problém byl akorát těsnění a stěhování/zařizování nového shopu.
Jakože fakt obdivuju, že jsi ho s tím neposlal tam, kde slunce nevychází…:D
trochu mi to připomíná ruku toho černýho mutanta z filmu Total Recall :) jinak cim víc ložisek tim vic pruser
TJK uz tu obludnost na kole ma a ne jednu :) takze se fakt testim na velky test tyhle v opravdovym terenu, protoze jsem na ni od nakupu jel jen jednou a nebyla v top stavu… hrozne si cenim ochoty se do toho pustit, protoze v evrope to nikdo proste neumi / nedela a servis jde pouze za morem a na 1 kus maji dily jeste nekde v Irsku :-D
Concorde je proste TOP Servisak!
Pěkná práce! Takže konečně může TJK znovu nasadit tu obludnost na kolo… :-D
Klobouček mistře!
teda proc to delat jednoduse.. :D
Aneb proc to delat slozite kdyz tam muzes mit milion hejblatek… Sileny. :D
To už je snad Lefty na servis jednodušší
To je masakr, já tohle rozebrat, tak místo vidlice mám na výstupu jenom hromadu šroubků, těsnění a dalších nesmyslů co nevím kam patří…