Vkládám pro ilustraci, kdybyste si tuhle regraci za 500 chtěli pořídit, tak ať víte, do čeho jdete. Samozřejmě se to ještě celý klepe jak ratlík před sámoškou. Ale když se tomu dá trochu lásky, tak to nakonec asi půjde. :)
(vloženo 1.2.24)
Závoďáci přece blatníky nevozí! :-)
Za ty prachy bych si raději koupil novej řetěz! ;-)
tomasz70 – já bych teda nesouhlasil, z fotky a popisku je jasné o jaké blatníky se jedná a na silnici když je vlhko proč ne. Já třeba postupem času fakt nechci jezdit v hnusu s blatníky až na zem … Pro silničku s rafkovými brzdami třeba skoro jediná volba pokud nechci omezit již tak minimální prostor pod čelisti.
Jako to je děs i zadarmo. Postrádá smysl blatníků jako takových. Se divím že to někdo prodává pod názvem blatníky. Zlaté SKS
Blatníky fotkách jsou na silnici a ty na TCX se sundají a namontují do minuty bez použití nářadí. Přední osa je 15×100 a v ní je rychloupínák na fixaci těch plechů.
zase logicky dlouhý a zástěrky nejsou moc do terénu , značně omezí průchodnost, váha, nesundáš když chceš jet na silnici a je sucho atd. Ideálně mít víc kol :-D
Ty podložky pod upínáky mě nenapadly. Dobrej tip. Bohužel přední vidlicí to neprotáhnu už vůbec.
V dnešní době kompjůtrů, trů, trů, trů, tru … … a 3D tiskáren se dají úchyty pořešit. Šířka zadní stavby by se dala vyřešit výřezem v blatníku. Jinak samozřejmě souhlas s Mitěm. Dlouhé blatníky se zástěrkami jsou mimo letní sezónu k nezaplacení.
Miťo je jasná věc. Ale to by ně musel někde nechat tesař díru! :) Respektive vzadu díry jsou, ale se 42mm už se tam klasickej blatník nevleze…
MTesil: jj, když jsem teď dobastloval tu chybějící přední část na jinej blatník, tak jsem zespoda z krku vidlice vyškrábal 4 cm hroudu bláta :-D
A ten chybějící kus blatníku za sedlovou trubkou taky není ideální…
Z mé zkušenosti mi tam chybí blatník vepředu. Myslel jsem si, že je tam zbytečně, než jsem jel dvě hodiny v mraků vody a bláta, co jsem si sám vytvářel. :D
Ty jsou takový blatníky-neblatníky. Určitou část nepokrývají.
Já mám například toto a musím říci, že to funguje dobře. Vůbec to nechci srovnavat s plnohodnotnymi co mam na zimaku. Toto je neco co vozim kdyz jedu v lete na par dnu na Sumavu a hrozi ze bude treba lehce prset. Svoji praci udelaji.
Sem tam nahodím ty SKS a po mokré,někdy zakydané silnici v pohodě,dlouhé to určitě nenahradí,ale zachytí dost,zádel v suchu,tretry teda mírně zas*ány :-)
nasazovací jsou vždy něco za něco, obšelhnuté Raceblade, účinnost asi stejná – přijet se čistým zadkem a zády + ochránit kus spodní trubky a trochu nohy. To uchycení k rámu jde posichrovat – pod gumu a elektr páska okolo, ale pak to není rychlosundavací. 500Kč je cajk, SKS výrazně víc
Čekám na okamžik, kdy většina cyklistů příjde na to, že nějaké polovičaté a krátké blatníky se s poctivými dlouhými se zástěrkami prostě nedají ani srovnávat :). A navíc Force…
Vypadá to jako SKS Raceblade co občas dávám na silničku. Vypadá to hodně podobně.
Ale ty SKS jsou o trochu horší, protože mají takový plastový uchycení přes blatník a škrtá to o lanka, co jsou na spodní trubce :-)
Příště bych asi šel do stejných co mám na gravelu (SKS Speedrocker) nebo spíš do žádných…