Tohohle tlouště jsem koupil levně jako ojetého za účelem si trochu máknout a nemuset najezdit hromadu kilometrů, což se nakonec nesplnilo protože se ukázalo, že rozdíl mezi normálním horákem a tímto není zásadní takže jsem se stal příznivcem tlustého kola. Protože geometrie pamatuje Obamovo první funkční období a svižněji v těsnějších obloučkách je to těžkopádná bestie která nejraději jede rovně. Gumy pokud jsou správně nafoukané solidně obalí případné překážky do 5 cm a ani vyšší obrubníky do 15 cm nebo schody nevyžadují zvláštní dovednosti. To křupání sněhu pod koly v zimě vyloženě miluju, ojíněné stromy a zimní slunko na vyjížďce vždycky působí až kýčovitě. Ale zábavnější je s jízda z kopce na sněhu, kde to bývá cvičení rovnováhy nejlíp pokud jsou pod sněhem umrzlé koleje od traktoru kdy to občas končí výletem přes klacky, proto bez teleskopky ani ránu. Co se týká osazení tak to už dávno není původní protože low cost komponenty postupně dosloužily nebo byly nahrazeny „recyklovanými“ z jiných bicyklů.
(vloženo 11.2.24)
Značka | Coppi |
Model | Fat |
Modelový rok | 2015 |
Velikost | 17 |
Hmotnost | 13,5 - 15 podle kol |
Rám | Al |
Vidlice | Bluto 100mm |
Hlavové složení | Cane Creek 40 |
Kliky | SRAM BB30 karbon |
Středové složení | BB30 120mm |
Měnič | Shimano 12s |
Řazení | XT 2x11s bez smyku |
Převodník | narrow-wide 36t + 32t |
Kazeta | Garbaruk 11-46 / 10-46 / Sunrace 11-6 |
Řetěz | 11s |
Náboj přední | 15x150 DT Swiss / Novatec |
Náboj zadní | 12x197 DT Swiss / Novatec |
Brzda přední | SLX 4 píst |
Brzda zadní | SLX 2 píst |
Brzdové páky | SLX |
Ráfek přední | Specialized 86mm / DT Swiss BR - 810 76 mm / Noname |
Ráfek zadní | Specialized 86mm / DT Swiss BR - 810 76 mm / Noname |
Dráty | 2x zeslabované Sapim race nebo něco podobného od DT |
Pedály | HT PA03A plast |
Řídítka | Reverse Seismic 31,8 x 790mm |
Představec | Aerozine XEN 35mm |
Sedlovka | OneUp V2 |
Sedlo | KLS Styx s dírou |
Pláště | zima 26x4,8 Mimoň, léto bezduše 26x4,0 Ground Control + Mammoth, bahýnka 26x4,0 Surly Nate |