foto předchůdce
Černé kolo na černou práci, tj. na celoroční, téměř denní dojíždění do práce .
Komponenty v převážné míře z předchozí verze GT Grade 2017, kde mě limitovala průchodnost širších plášťů.
Připraveny Tufo Thundero 40 mm, uvidím jak se vejdou pod blatníky a do jaké skupiny jejich uživatelů se zařadím.
Výhledově 1×12 SRAM AXS XPLR a možná kola na hodobóžové vyjížďky.
(vloženo 16.2.24)
Značka | GT |
Model | Grade |
Modelový rok | 2020 |
Velikost | 55 |
Rám | Grade Carbon Floating Seatstays |
Kliky | Shimano Ultegra 52/36 |
Měnič | Shimano Ultegra |
Řazení | Shimano Ultegra STI 11-speed |
Kazeta | Shimano Ultegra 11-speed 11-34 |
Řetěz | SRAM 1130 |
Náboj přední | Mavic Aksium |
Náboj zadní | Bitex |
Brzda přední | Shimano Ultegra |
Brzda zadní | Shimano Ultegra |
Ráfek přední | Force Carbon 40 mm |
Ráfek zadní | Force Carbon 40 mm |
Pedály | Shimano XT |
Řídítka | Deda Superzero Gravel Carbon |
Představec | Deda Superzero |
Sedlovka | Pro Vibe |
Sedlo | Prologo Scratch |
Pláště | Tufo Thundero 40 |
20.2.24 14:54
To je škaredý, až je to pěkný. 5*
Díky. Taky jsem teď na přestavbu pořídil ten Praxis Works, abych mohl přejít na GRX kliky. To co tam dávalo GT za kliky je snad to nejtěžší co existuje :-D
Já vlastně nevím jakou osu tam GT dává, protože jsem kupoval samostatný rám a přestrojily se komponenty ze staršího Grade 2017, tj. Praxis Works PF30 BB adapter
Jakou jsi tam dával osu místo té puvodni?
Já mám ve speed rockerech Pirelli Cinturato H 45c, které měří ve skutečnosti 47mm a problém jsem nenašel.
Vicktorioo:
Mám nově stejné kolo a 40 pláště jsou s blatníky SKS Speedrocker cajk. Teď mám připravený taky tunning a půjde min. 1,5 kg dolů.