Pro tuto sezónu jsem vyměnil svoji hliníkovou meridu za karbonového kellyse, není to žádný mladík s velkou průchodností ( dozadu se vleze jen 25mm) ale je to pro mě krok kupředu.
Prvotní úpravy byla výměna kokpitu ( původně hliník Ritchey se 70mm představcem), výměna 450g sedlovky za mnou osvědčený 200g karbon, nový řetěz a omotávky v barvě a hlavně výměna zteřelých plášťů.
(vloženo 27.2.24)
Značka | Kellys |
Model | URC 7.9 |
Modelový rok | 2009 |
Velikost | M |
Hmotnost | 7.9 |
Rám | Karbon |
Vidlice | Ritchey Carbon pro |
Hlavové složení | Ritchey |
Kliky | Ultegra 6600 |
Přesmykač | Ultegra 6600 |
Měnič | Ultegra 6600 |
Řazení | Ultegra 6600 2x10 |
Převodník | 50/34 |
Kazeta | 12-28 |
Brzda přední | Ultegra 6600 |
Brzda zadní | Ultegra 6600 |
Brzdové páky | Ultegra 6600 |
Ráfek přední | Vision Team30 |
Ráfek zadní | Vision Team30 |
Dráty | Ploché |
Pedály | PD-M520 |
Řídítka | Kombo karbon 400mm |
Představec | Integrovaný 130mm |
Sedlovka | Karbon Toseek |
Sedlo | Specialized Toupe |
Pláště | Roubaix pro 28/25 |
Je to tam spíš položené než upevněné a nemyslím si že by tlakem 8 kg zespodu na horní rámovku mohlo dojít k poškození, kola tak normálně zvedám.
Co by se muselo stát borcům co si na horní rámovku třeba sedají
Úplně původně byl na tomoto Kellysu špičkový představec, řídítka a sedlovka Ritchey WCS Carbon. Na bižuterii tehdy Kellysáci nešetřili.