Aktuální nastavení (posed, kola)
S koly Shimano MT65
jak je to s tou vahou
vc pedalu.. drive tedy vozila lehci kliky CRUZbike, ty se nyni presunuly na kolo mladsi sestry a tu prisly zpet tezsi puvodni Prowheely
Postupně vylepšované RB KID125 pro starší dcerku, s dokumentací jsem čekal, protože se pořád něco měnilo, aktuálně již také jsou jiné pedály a pár kosmetických drobností.
Edit (omlouvam se za mystifikaci)
„Katalogova“ váha 7.8kg s TUFO Colibri bez pedalu.
Do marastu, přes zimu a na bejkárny tam má ještě záplety Shimano XT (MH65), s nimi pak váha ukazuje 8.45kg.
(vloženo 9.3.24)
Značka | RB |
Model | KID125 |
Modelový rok | 2022 |
Velikost | 12" |
Hmotnost | 8.15 |
Rám | KID125 |
Vidlice | pevna hlinikova |
Hlavové složení | integrovane |
Kliky | CRUZ bike 127mm |
Středové složení | šroubovací GXP |
Měnič | Microshift AdventX |
Řazení | Microshift AdventX |
Převodník | Snail 30z oil slick |
Kazeta | ZTTO 10s 11-46z SLR2 rainbow |
Řetěz | ZTTO electric chain 10s |
Náboj přední | DT350 |
Náboj zadní | DT350 |
Brzda přední | Magura MTsport |
Brzda zadní | Magura MTsport |
Brzdové páky | Magura MTsport |
Ráfek přední | Tuco Colibri 26 |
Ráfek zadní | Tuco Colibri 26 |
Dráty | Sapim CX Ray |
Pedály | platformy |
Řídítka | Race Face Next karbon |
Představec | 40mm/-6st |
Sedlovka | ElitaOne karbon |
Sedlo | EC-90 karbon |
Pláště | TUFO XC2 galuska |
Zdenku mas pravdu, nicmene ty deti jezdi docela drsne sjezdy a i kdyz to vidim stejne, ze ji pevna pomuze zlepsit techniku, tak na sutrove a korenove pasaze ta vidlice neni uplne mimo. Kazdopadne to ma jeste cas.
sorak- co má vidlice společného s tím, že jezdí v cykloklubu? Na pevné se ještě takto malá naučí mnohem lépe ovládat, cítit a vnímat kolo, jízdu, naučí se mnohem dřív reagovat na terénní nerovnosti atd, což později zúročí. Sjede úplně vše co tyto děti jezdí, když bude chtít, může na tom i skákat.
@romanchain – nakonec mi to nedalo a kolo jsem znovu prevazil a mas pravdu, mel jsem tam nejakeho sotka, nyni jsou udaje spravne – 7.8kg bez pedalu s TUFO Colibri a 8.125kg s pedaly.. doslo teda k vymene klik CRUZbike 127 za puvodni Prowheel 140, ktere jsou cca o 100g tezsi, ale to zas takovy rozdil neudela..
IMHO jediny vyrazny prostor na dalsi snizeni hmotnosti je vidlice – vymena za karbonovou pevnou, ale vzhledem k tomu, ze dcerka jezdi v cykloklubu, tak spis pristi rok nasadime nejakou Rebu ci SIDa 26 snizeneho na 80mm
Timto se omlouvam za mystifikaci a dokladam fotky :)
Zrovna kola mám na svým fakt lehký! Náboje jsou lehčí než DT350, moje ráfky maj 323/357 g. Ty tvoje ráfky jsem nedohledal kolik vážej, ale nebude to si myslím o moc míň jestli vůbec…
Úplně vidím jak lehce ( ale draho) by se to hodilo pod sedm kilo, ale úplně by to nemělo smysl. Kolo se mi líbí. Dcerka to má i pěkně po holčičím sladěno, ten zvonek tomu dává takovou super ozdobu celého holčičího kola. Věřím, že z toho mají oba stejnou radost!
@romanchain – nejvetsi rozdil udelaji kola, puvodne osazovane zaplety vc. plastu, dusi, kotoucu a kazety mely temer 5kg viz moje postovane fotky z rijna 2022, na kolech jsem sundal temer 2kg
Moc hezký… ale vážně MOC hezký! Nejen proto, že jsem pár KIDů měl, tohle se fakt povedlo! ;)
Přidávám ještě 2 snímky s aktuálním setupem a výškou sedla.
Dcerka má kvůli zdravotním problémům malou výšku 126cm/9 let, je ale šikovná a kolo bezpečně ovládá.
Stavba neskutečná,o tom žádná. Co ale nechápu, je velikost kol vs velikost jezdkyně…
Ta váha je až neuvěřitelná. Lámu si hlavu kde jsou ty tři kila co jsou na mým navíc. Jasně, mám tam odpruženiu vidlici a teleskop, ale stejně mi ten rozdíl hlava nebere…
9.3.24 11:26
Boží.
Dcerka musí mít radost. Tady mě zajímá přechod na 27,5 popřípadě 29. Máš to za 5.