Značka | GT |
Model | Sensor |
Modelový rok | 2011 |
Velikost | L |
Hmotnost | převážím... |
Rám | Alu 6061-T6 hydroforming, zdvih 120 mm, Independent Drivetrain™ |
Vidlice | Epicon X1 2013 RL-RC zdvih 120mm, 15mm osa, Tuning-test.cz |
Tlumič | X-Fusion O2 RL - tuning KGBike |
Hlavové složení | Fsa Integrated, 1 1/8 |
Kliky | Shimano SLX HTII, 44/32/22 zubů |
Středové složení | Shimano SLX HTII |
Přesmykač | Shimano Deore |
Měnič | Shimano Deore XT Shadow |
Řazení | Shimano Deore |
Kazeta | Shimano CS-HG 80, 9 rychlostí, 11-34 zubů |
Řetěz | Shimano Hg93 |
Náboj přední | Novatec D041SB-15 |
Náboj zadní | Agang na PL |
Brzda přední | Shimano SLX BR-M675, 180mm |
Brzda zadní | Shimano SLX BR-M675, 160mm |
Brzdové páky | Shimano SLX |
Ráfek přední | WTB STI19 |
Ráfek zadní | WTB STI19 |
Pedály | Shimano PD-M53O |
Řídítka | Ritchey Trail, OS, 740mm |
Představec | Ritchey WCS Trail 80mm |
Sedlovka | T-Mars custom 0-55-90mm |
Sedlo | WTB Devo Race |
Pláště | Maxxis Minion DHF EXO,TR / Ardent TR 2.25 aktuálně bezduše |
Proběhla \„novoroční\“ úprava kokpitu. Ad \„Karlíííík\“ protože by z vnitřní strany kolidovala s Benderem a tím by se zmenšil prostor mezi Benderem a pláštěm ještě více…
A proč máš hadici přední brzdy vedenou po venkovní straně vidlice ? Víš, že si ji takhle můžeš urvat, prodřít ?
Díky za ohlasy, úpravy stále probíhají, pomalu, ale jistě…:) Po pláštích, klikách a brzdách jsou nyní objednány XT kotouče…
Prostor pro tuning tam je, ale mně se fakt líbí.
Na těch Highrollerech jsem si připadal jak koza v petrželi. Grip v terénu zatím vyhovuje, při přesunech po asfaltu jen letí, případně nazuji na předek Mountain Kinga…
a vyhoď si ten plast z pod kazety:)
moc nechápu proč někdo vozí na 120 mm fulovi Race Kingy, ale každopádně za barvu dávám