Velikost | L |
Hmotnost | 11kg |
Rám | Dahon Dash P18 |
Vidlice | Dahon Slip Stream |
Tlumič | na |
Hlavové složení | Dahon |
Kliky | FSA Vero 170 |
Středové složení | FSA |
Přesmykač | Shimano |
Měnič | Shimano Tiagra |
Řazení | Shimano |
Převodník | FSA 55/44 |
Kazeta | Shimano 11-32, 9sp |
Řetěz | ? |
Náboj přední | Kinetix Neutron |
Náboj zadní | Kinetix Comp |
Brzda přední | Kinetix Speedstop |
Brzda zadní | Kinetix Speedstop |
Brzdové páky | Avid FR5 |
Ráfek přední | Kinetix Comp (by WTB) |
Ráfek zadní | Kinetix Comp (by WTB) |
Dráty | nerez |
Pedály | Wellgo QRD MG-1 |
Řídítka | Truvativ XR 25,4 |
Představec | Truvativ XR 25,4/120mm, 5st |
Sedlovka | Truvativ Stylo |
Sedlo | Biologic Aria |
Pláště | Schwalbe Kojak 20x1,35 |
Na skoro čtrnáctikilometrové rovinaté trase z práce tam mám průměr kolem 28–30km/h.
Jiště trocha srovnání s klasickou moderní skládačkou (Author Simplex). Narozdíl o Authora tohle opravdu jezdí jako sportovní kolo, posed na tom mám velice \„chrtí\“. Plus je to velmi slušně zpřevodované.
@Bysto: Mám 29 a zvažuju koupi skládačky. Při každodenním dojíždění do práce kolo-vlak zaplatím denně za přepravu kola 50,– Kč, tj 11000,–/rok.Skládačka je zdarma. To je smysl toho kola.
zase všichni chytrý tady.....jako přibližovadlo po Praze to musí být super…
ani nevyzerá ako skladačka :), len aby to nevideli miestny 29-kári, toto by nerozchodili :D
RacerX – podle šroubů na horní a spodní rámový :-)
55*11 při slušný kadenci už to dokáže rozpohybovat nejspíš pěkně. Když na takový kolo je účel dá se to, jinak na to pohlížet nejspíš nelze
Třeba Praha – Brno. Jezdím s tím do Brodu nebo Gločova Jeníkova a nic jiného tam nejede.
25.9.12 13:24
Do spousty vlaků ti kolo na poslední chvíli nevemou. Musíš si rezervovat předem místo v určeném vagónu. Tohle řešit nemusím.
25.9.12 12:04
Na commute je skládačka paráda. V Holandsku, např., se za skládačku nemusí ve vlaku platit, zatímco normální kolo vyjde na 6E.
Mně se to líbí hodně. Na cestu do práce kolo-vlak-kolo to musí být super věc…
Tak pokud to jde slozit, tak to je jina, to jsem netusil a prislo mi divny, ze by Dahon nebyl skladaci:)
Ono to není jen o sundání kol. Na tomto mám neustále full size blatníky. Pokud bych z klasického kola sundal jen kola, moc si nepomohu, musel bych sundat i blatníky. Pokud bych je nesundal, nedám ho tam, kam potřebuji, resp. kde mám volno.
A kruciš! To je poněkud \„silnej turek\“ na Inda i Araba! Přiznejte se, kdo raději nebude sundavat přední kolo, aby mohl jezdit na tomto…?
Jinak je to až překvapivě svižný.
Smysl je ten, že pomocí otočení dvou 6 imbusů to přepůlíš a strčíš třeba do kufru krátké Fábie, aniž bys demontoval kola. Nebo třeba do skříně v bytě…