TopCap 7075 Garmin mount –17°
Bontrager XXX karbon košíky
Pumpa Lezyne Presure drive
Rohy karbon Force ZAP (64g)
Cadence + Speed sensor
Titanové šrouby
- uchycení brzdových třmenů
- zajištění brzdových destiček
- záslepek rámu
- objímky sedlovky i zámku sedla
Po několika odlehčovacích úpravách v plné výbavě 10,9 kg včetně pedálů i podsedlové brašny s duší, nářadím, knoty atd. Vzhledově za mě trošku nudná tuctovka, ale ještě něco provedu s polepy ráfků. Kolo budu používat primárně jako závodní na delší maratony
(vloženo 16.4.24)
Značka | Trek |
Model | Supercaliber |
Modelový rok | 2023 |
Velikost | L |
Hmotnost | 10,9 |
Rám | Trek OCLV carbon |
Vidlice | Fox Performance 32 Step-Cast, vzduchová pružina Float EVOL, tlumič GRIP s 2 polohami, vzdálené zamykání, kónický sloupek, offset 44 mm, Boost110, 15mm osa Kabolt, zdvih 100 mm |
Tlumič | Trek IsoStrut, tlumič Fox Performance, vzduchová pružina, tlumič DPS se 2 polohami na dálkové ovládání, 235 x 32,5 mm |
Hlavové složení | Integrovaná ochrana Knock Block, poloměr 58 stupňů, zapouzdřené středové ložisko, horní 1-1/8 palce, spodní 1,5 palce |
Kliky | e*thirteen TRS Race karbon, čep 30 mm, 52mm řetězová linka. e*thirteen BB20-92 |
Středové složení | e*thirteen BB20–92 |
Řazení | Shimano XT M8100, 12 speed |
Převodník | 34T |
Kazeta | Shimano XT M8100, 10-51, 12 speed |
Řetěz | Shimano XT M8100, 12 speed |
Brzda přední | Shimano Deore XT M8100, 160mm rotor, titan bolt |
Brzda zadní | Shimano Deore XT M8100, 160mm rotor, titan bolt |
Brzdové páky | Shimano Deore XT M8100 |
Ráfek přední | Bontrager Kovee Elite 30, karbon, možnost použití bezdušových plášťů, 6 děr, Boost110, 15mm pevná osa, 29 palců |
Ráfek zadní | Bontrager Kovee Elite 30 karbon, možnost použití bezdušových plášťů, 54T Rapid Drive, 6 děr, unášeč SRAM XD, Boost148, 12mm pevná osa, 29 palců |
Pedály | Shimano XTR PD-M9100 |
Řídítka | Bontrager Kovee Pro, karbon OCLV, 35 mm, prohnutí 5 mm, šířka 720 mm. |
Sedlovka | EvoSid fullcarbon 31,6 mm, offset 20 mm, délka 360 mm,Titan bolt |
Sedlo | Selle San Marco Aspide karbon, karbon rail (111g) |
Pláště | Bontrager XR2 Team Issue, kevlar 29x2.2 |
Trochu divočina, osobně bych ho vytunil úplně jinak, rohy jsou zbytečnost : )
Na RaceKing x RaceKing jsem odjel už víc jak 15.000km a jediné mínus je mokro (kořeny,velké kameny,hluboké bláto).Jinak pozitiva převažují.Teď ještě zkouším Mitas Zefyros Tubeles Supra,ale to je hodně podobný jemný plášť
Opraveno,je tam e*thirteen BB20–92.Jenže v popisu nebylo,tak jsem to opsal z prvního Supercalibera na XT,co jsem našel
Moc hezké kolo. Plášt Conti Raceking vepředu na maratony, tak, to aby jsi se dal na modlení, zda někde nelehneš. Je to rychlý, lehký, relativně odolný plášť, vzadu ještě dobrý, ale vůbec nepodrží. Kombinace RK x RK je dobrá tak na asfalt.
Jako mě fascinuje řešit 10g na šroubcích, ale holt kolo používám jinak, takže předpokládám, že víš, proč to děláš ;)
Super ale na co cucim tak ze je stredove slozeni Shimano a kliky Thirteen. To jsem si myslel ze neni kompatibilni kdyz kliky maji osu 30mm a Shimano 24mm
Tvl…rohy už fakt neeee :-))… pořád vidím svého bratra,jak jimi chytil vzrostlý kmínek… fotky ( krvavé) posílat nebudu.
Taky bych kotouče neměnil, minimálně bych nechal bytelný přední. Shimano ví, proč jsou tak „těžké“. Zadní na přibržďování budiž.
Rohy super, žádný módní přizdikadič, palec hore, GJ a klobouček, jen tak dál, :-).
Rohy podle mě na maratonského bika patří. Jen škoda, že už tyto ultralehké karbonové přestali vyrábět. Jsou super
za pet plus 2 za rohy