Je mi jasné co všechno se tu bude psát, ale je to prostě boží!
(vloženo 18.4.24)
Teď už si nedělám srandu: ale pokud bych šel do podobného Gravla, tak bych zauvažoval o dělené sedlovce od Canyonu a šel bych pohodlí tímhle ještě víc naproti.
Tak hlína a pak odpružená vidlice … co jiného, když ta hlína by jinak kopala do zadku jako divá.
Tak nic…jen vzhledem mi to přišlo.Jinak dobrý :))
Horní trubka Silexu se prodloužila, hlavová zkrátila, ale kompenzuje to delší vidle…takže dobrý k Rudy
Ha 69.5
Víc místa pro pneu
A není náhodou ten novej 2024 Silex uz soupnutej smerem k takove obyc grevl klasice?Myslím že Merida opustila ten model vysoká hlava plus sloping
Ale nevím..jen ze jsem to někde zahlédl v testu a přišlo mi to víc smerem jako ty ostatní (Canyon,Scott atd)
To by byla skoda
@cykl86
A to tvrzeni s rovnym klackem je co zase za univerzalni pravdu?
Cyklista: Tak na gravel rám asi 100mm nedáš a navíc tohle je jinak dělané než klasická vidlice a fakt to zobe mravence, pak je kousek zdvihu a velký elastomer na tlumení, takže je to extrémně progresivní a i když jdeš do spurtu, tak nemáš defakto žádný ztráty. To s klasickou vidlicí neuděláš.
vaclaw pokud to je kolo na kterym jezdis i hodne silnice, sotoliny, tak ty berany jsou urcite lepsi. Rovnej klacek je lepsi jen v narocnejsim terenu..
@cyklista: tak rovnou tam ty rovný rodla můžou dát, udělat to kompatibilní s 2.25" pláštěma a prodávat to jako gravel evolved… ;)
TK75: Ten kůň vypadá luxusně. Vidím poprvé.
Jinak k té Meridě. Mě nejvíc vadí barva rámu. Jinak to je určitě super kolo. Tak na 80 % toho co jezdím na XC by to stačilo v pohodě.
Ikdyz je pravda, ze kdyz už odpružená vidle. Tak nevidím důvod proč tam už nedat klasickou MTB se 100mm zdvihem. Proč jezdí ty dálkové zavody v terénu na MTB s beranama.. Protoze to má víc výhod než Gravel s „trekovou“ odpruženou vidlou..
Kona pekna, ale cena jak za auto, 11k EUR. A ta vidle na meride mi dala brouka do hlavy, diky… :-D
Atilla: Kdybys někdy dostal chuť na karbon tak Kona Ouroboros vypadá na hodně podobný geny uz z fabriky
I s nabušenejma hladkejma 28 mm pláštěma se dá jet „XC“ (fest rozdrbaná polní cesta z kopce). Jen to moc nedrží, nebrzdí a trochu jsem obouchal ráfky (to jsem nečekal) :-/
Takže odteď „průzkum“ už jenom s gravel zápletama :-)
Mám takovou teorii, že pro některý lidi, aby kolo používali tak jako většina ostatních běžný XC bike, tak by museli jezdit v lepším případě na silničce, v horším na časovkářským speciálu… :)
Ten blatníček je elegantní.
Mě se to co se týče geometrie líbí! Vidlice už je věc vkusu každého soudruha:)
Upřímně jsem CX nikdy nepochopil. Na druhou stranu ty galusky jedou na tak nízké tlaku, že to bude chodit jako Rudy. Jinak u nás se jezdí Toi toi cap a i když se jezdil na Čeřovce, tak to bylo hladké a mluvilo se o tom jako nejdrsnějším závodě
Pro mě je gravel místo maraton kola, protože když jsem si postavil „XC“ tak jsem ho nakonec dostavěl do trail/en HT protože jsem xc ráfky a pláště rozstřílel na trailech.
takhle to vypadá, jako by to mělo hlavovovej úhel menší jako plnohodnotný enduro
TK75: :-))
Byla zneuctena vlajka, hymna i posvátný území
Konec všeho, rozpouštím naši osadu…
Jestli na to máte, jděte do cíle Toi Toi capu a řeknete jim do očí, že jste namontovali vodpruženou nedejbože Redshift, na to nemám…vážně ne…
Nasi pihovati cx chlapci si urcite po zavode taky s chuti osedlaji na vejlet grevl s Rudy a 50 mm gumou :)) nebo možná i něco s motorem
jIrI___ Myslim, ze podminky nemusi byt nijak specificke aby byla vhodnejsi odpruzena nez pevna vidle. V terenu kde je dost nerovnosti bude odpruzena vzdycky lepsi..
Za mě na nějaký specifický způsob použití gravelu fajn. Aspoň to narozdíl od Redshift představce funguje.
@cyklista: naši chlapci v CX potí krev v prachu, sněhu, blátě a dešti a my si dáme odpruženou vidlici, to je jak jim plivnout do tváře. No jo no, dnes moderní doba :-/
Jsi dobrej, tak budiž ti odpuštěno. ;-)))
Peslezedirou Ale v cyklokrosu nejezdi po sutrech a rozbitych lesnich asfaltkach a pod..
Kdo si dá ma Gravla odpruženou, tak totálně dehonestuje snahu našich chlapců ve světových pohárech v CX, kde bojují na galuskách v maximální šíři 33mm!
Vidle funguje překvapivě dost dobře. Po pravdě drobné věci to zobe líp jak ZEB. Dlažební kostky, spáry mezi panely to úplně vyhladí.
Blatník jsem tam nasadil na zkoušku, rozhodně to bez něj vypadá lépe.
Za me v pohode. Takhle ma vypadat dobre zvolena geometrie ramu, kdyz chces vysoko riditka a ne si podirit kolo bez slopingu, delkou hlavove rubky 13cm a kompenzovat to 10cm kominem s podlozkama..
s tak malym zdvihem
o vidli se zdvihem si myslim svoje, ale jinak co by na tom melo bejt spatne?
Pěkný to je!
Akorát ten blatník, to má jakou funkci? :-D
Konečně zase od pohledu fungující grevl.Mas to dobře postaveny
Co tuhost Rudy …je to ok?