prevody 46*10-44 plaste Tufo Speedero 40mm 2.5bar
Stale me neprestava udivovat jak rychle se na tom da jet. A bonusem je pohodli a jistotejsi ovladani ve sjezdech. Wattove muzu porovnat s klukama kteri jedou na silnici. Vysledkem je podobný výkon ve stoupanich se stejne tezkym jezdcem jedoucim na silnicce.
Vaha kola 8.05kg
(vloženo 22.4.24)
@cyklista86: na podobné stoupání v beskydech pod LH jezdím po šotolině na 46* 11–36, ale úplně příjemné to není…
jo, ale když pak náhodou někde najdeš kousek pěknýho hladkýho asfaltu, tak tam širší gravel pláště s nižším tlakem odvalují hůř než třeba 28 mm hladké pláště se silničním tlakem :-)
Moje pocity z gravelu jsou podobné jako cyklista86, jen trochu jinými slovy: gravel je doslova přilepený k podložce na hrubším asfaltu a parádně odvaluje. Samozřejmě hraje volba pláště/tlaku, ale pořád platí předchozí věta : )
Le Corbusier po peknem asfaltu pojede vzdycky lepe 25mm plast nez 40.. Ale cim vic je ta cesta rozbita. Tim vic efektivnejsi jsou sirsi plaste s nizsim tlakem..
Nevím jak Tufo speedero 40, ale já teď koketuji s gravelem na bezduších Panaracer Gravelking 38 a myslím že to proti silničním kolům jede hůř. Ne o moc ale hůř. Mimo jiné třeba ve sjezdu Křtiny-Adamov. Objednal jsem jiné š.32.
Adu pokud jdeš na kolo treba na 2 hodky. Tak jediná možnost pro Olomoucký na kopce je směr Jivova. Všechno ostatní je daleko. Ideální to mají lidi ze Šternberka. Ti můžou stoupat hned nahoru směr Rýmařov nebo Beroun a nebo si můžou dát rovinu směr Uničov, Olomouc..
Jasně, že je to vždy o nohou, ty mé stále slábnou a slábnou! Náhodou Olmik je dost dobře strategicky umístěn, dá se celkem rychle dostat do kopců = Jeseníky, Hostýnky. Drahany! ;-)
cyklista86: mrkni na https://www.strava.com/…etes/1807837
Moc pěkné!!! A zase taková rovina to úplně není. :-D Z Dolan na Jívovou, z bystřického údolí na Jívovou, ty hnusný kostky k bazilice ze Samotíšek, brrr. :-D
Všude se dá najít :-)
Reyinstashot sleduju xx profiku world tour a vseci perou minimalne 50g na hodinu spis 60 a vic i v treningu. Mozna to je tim, ze trenujou 3–4 a vice hodin denne a jinak by to neuregenerovali? Jak mas rozvrzeny ty ten trening? Slapes na kole denne?
V zavode peru cukry pod parou. Ale v tréninku je to jinak. Tam se nejde takova rezanka. Kdyz jedu intervaly, tak vse s odpocinkem mezi a cukr doplnuji s rozumem.
Reyinstashot to tady prosimte nerikej. Ja tu vsude tvrdim, ze dnes zavodaci tam perou cukr pod parou a ty tu napises ze si das jednu tycinku za hodinu a pul. :D Mozna kdyby jsi jedl vic, tak ted jezdis profi zavody? :)
Diky kluci, ano je to tu samá rovina.. Kolik cukru peru cca po 1h:30 jedna tycka. Beru to pocitove, ale jim casteji nez ostatni.
Kolo bomba. Převody budou vždy o jezdci. Výjezd ze samotišek (poutní cesta myslím) vylámu s převodem 1:1, ale na bajku s nejlehčí převodem 30–51 je to pohodlnější.
Krasavec, to by mi do stáje mohlo, jen ten převodník je na gravela celkem přísnej bych řekl a nejtěžší převod máš stejnej jak já na silnici ;-)
Časem na to příjde každej. :-DDD Máš to pěkný.
@peslezedirou to se ti nežvejká? Já jsem teda momentálně celkem tlustej, ale jak dám ty Thundera 40 pod 2,5, v každý trochu normálně projetý zatáčce na asfaltu to plave, až se bojim že to svlíknu..
Reyinstashot se pohybujes mezi zavodakama. Kolik tam perete cukru v treningu? :)
@Rey a promiň za plevelení, máš super kolo…
JJ taky 40mm, kdybych tušil, jaké možnosti má nové kol, tak bych šel hned do 44mm. Teď zkouším tlaky, tak abych věděl kam až mě to pustí.
tak 8 kg gravel, tam už je ten rozdíl oproti silnici fakt už jen v obutí…máš to pěkný
Tlak je v pohode, nekde mezi 2–3bary spise po silnici.
Není ten tlak už moc? To není hate, jen mě to zajímá, vozím Thundera a tlaky 1.8/2.0 a přijde mi to i tak docela nabombený…
Takže furt na pohodu hm. :))
Ano, ale uz musit jet min 300W+ pri kadenci 55 :D
Vyjedes s temahle prevodama i na Kopeček ze Samotisek po tech kostkách? :)