Rozloženo
Složeno
Sbaleno ve vaku
Singl speed a skládací pedály
Brzdy Alivio pozvedly kolo o úroveň výše a stáli ve výprodeji jen o 20 Kč více než originál.
Koupil jsem za pár kaček jen z důvodu, že jsem se chtěl v něčem po večerech hrabat. Hned po koupi jsem na tom vyrazil domů a dal 15 kiláků. Kolo mělo obrovskou vůli ve středu, rozcentrovaná kola a prakticky vůbec nebrzdilo, ale měl jsem úsměv od ucha k uchu a dost mě tohle ježdění na pohodu chytlo – rozložím, někam přejedu, složím a jedu. Nikdo to neukradne, protože ho mám sebou.
Udělán upgrade z dílů ve výprodeji – zapoustřený střed SHIMANO Alivio, brzdy Shimano Alivio, nová lanka, seřízení kol, rovná řídítka, skládací pedály a tacháč. Teď je to pohodlný kochací povoz, co zabrzdí na fleku.
(vloženo 24.4.24)
Značka | BTWIN |
Model | Tilt 100 |
Modelový rok | 2020 |
Velikost | 20 |
Hmotnost | 14 |
Rám | BTWIN - ocel |
Vidlice | pevná |
Hlavové složení | závitové |
Kliky | 165 mm ocel |
Středové složení | Shimano Alivio |
Kazeta | single speed |
Řetěz | FORCE |
Náboj přední | BTWIN |
Náboj zadní | BTWIN |
Brzda přední | Shimano Alivio |
Brzda zadní | Shimano Alivio |
Brzdové páky | Shimano Alivio |
Ráfek přední | hliník 1-stěnný |
Ráfek zadní | hliník 1-stěnný |
Dráty | ocel |
Pedály | skládací BTWIN |
Řídítka | rovná ocel 560 mm |
Představec | ocel |
Sedlovka | Decathlon ocel |
Sedlo | BTWIN |
Pláště | 20 x 1,75 BTWIN |
Sedlo jsem nakonec posunul dopředu pro klid v duši. Brzdy mají pružinky až v horní dírce, aby se vraceli, jinak nefungují, šroubky jsou zašroubovány tak, že brzdí symetricky. Originály byly roztažené ještě více. Když jsem je zkoušel na normálním trekingovém kole, tak fungovali normálně na prostřední dírce a s malými podložkami. Ty čepy jsou tu takové divné. Ale brzdí to naprosto perfektně.
Aby se to vracelo zpatky staci vic dotahnout sroubek nastaveni predpeti pruziny, pripadne trochu pruzinu napruzit. Pokud tedy na navarce neni vic direk.
Tu znacku maxima na lizinach, ktera je dodrzena, tam asi museli natisknout omylem. Pokud nemas 50kg, tak to ty liziny nemohou delsi dobu vydrzet.
Brompton by se mě také líbil, ale cenově je to úplně jiná liga. Jinak veškeré nastavení kola je na max. dovolených značkách od výrobce, jak sedlovka, tak vodorovný posun sedla. Vzhledem k tomu, že toto kolo stojí nové necelých 5 tisíc, je to na něm znát. Zadní vidlice z nějakého důvodu není symetrická a přední čep na brzdy je každý navařený jinak, proto jsou brzdy nastavené takto, protože to funguje nejlépe, na malých podložkách se to moc nevracelo zpátky. Pro zajímavost, samotná rámová sada má skoro 8 kg.
Jediný skládací kolo, co se mě líbí je Brompton