Značka | SABRO |
Model | Gr1 |
Modelový rok | 2024 |
Velikost | XL |
Hmotnost | 9 |
Rám | Sabro GR1 |
Vidlice | Sabro GR1 |
Kliky | Zeroing 42z NW |
Měnič | Sram APEX XPLR AXS |
Řazení | Sram APEX AXS |
Kazeta | Sram APEX 11-44 XPLR |
Řetěz | Sram APEX Flattop |
Náboj přední | Koozer 460 |
Náboj zadní | Koozer 460 72POE |
Ráfek přední | Koozer |
Ráfek zadní | Koozer |
Řídítka | Zoom |
Představec | Zoom |
Sedlovka | OG-Devkin |
Sedlo | Selle Italia X1 |
Pláště | Tufo Thunder 40mm |
Naživo je ten lak parádní :) Logo je na mě taky lehce moc, ale chápu záměr.. člověk musí zkonstatovat, že to je prostě projekt, co dává smysl… věřím, že se to povede rozjet
PDean. Není otázka, kolik zvládnu vyrobit, ale kolik dokážu prodat ????
Napis Hnoj by sice byl hrozně cool, ale asi by víc lidí odradil ????
Pěknej kolo za dobrý peníze, ta fialová je brutální a jak už někdo psal, tak mít tam napsáno Hnoj, to byla pecka a reklama jak blázen :D
Vencacampa: ano, má díry i na mechaniku. Střed je Press fit.
Chceš na Ekar?
@vencacampa Podle těch děr nahoře z boku u spodní rámovky nebudou lanka určitě problém ;-)
Nabízel bych 2 varianty loga – „Sabro classic logo“ co máš teď a pak bych nabízel ještě decentnější variantu
Středové složení na rámu je press fit nebo závit? Umožnuje rám osazení mechanickým řazením nebo pouze elektronickým?
Sabro forever! Gravel je super kolo a za tyhle prachy elektrika na carbonu to je pecka.
Nedávno mě napadlo, jestli je možné mít kolo se stejným sedlovým a hlavovým úhlem a teď vidím, že to možné je :D .
Hlava 73 stupňů je extrém- neznám gravela, který by měl takhle strmou hlavovou trubku.
Jako rozumím tomu, že logo má být vidět bo reklama, ale toto je fakt příliš :).
Kubánec: A kdo si myslíš, že u Vás v prosinci koupil naráz 10 sad APEX :-D
Odvážný projekt v této době. Cena zajímavá. Logo hrozné. Každopádně držím palce.
Je to dobrý.. Je to dobrý… Zkusím ti vyrobit logo :) a logo bych dal do chromu s nádechem Gold.. To by bylo Mega cool
Za tu cenu fajn, asi jen to logo moc křičí v té žluté asi jen outline
Parádní osazení za ty prachy… U Treku si řeknou 50k jen za podobnej lak :))
Logo bych osobně taky volil míň výrazný
Super iniciativa. Tím stealthem bych za sebe myslel např. místo vylakování komplementární žlutou třeba zaprášit fialový podklad nějakou polotransparentní šedí/stříbrnou/bílou. Tím budeš mít jak svou charakterictickou fialovou, tak méně rušivý branding.
Držím palce, ať se kšefty sypou. Jinak jsem teda taky tým decentnější logo.
Hnoj: „retro“ font by nevadil, ale ta velikost a těžkost prostě pro mě zabijí celé kolo, je to moc výrazné… myslím že i jakoby „tvrdý“ nápis/logo jde udělat decentněj a bude to méně kontroverzní/hraniční… prostě tam cítím takovéto „trekovské“ „dejte to co největší do kraje trubek, ať to vynikne“… být stejné logo o polovinu menší, myslím, že by to udělalo stejnou službu a celek by byl pěknější, nebo třeba v téhle velikosti outlinem, ať to tek netrčí… jinak je to samozřejmě tvoje věc, je možné že to třeba bude prodávat právě ta hulvátská velikost a barva loga, ale pro někoho to může být u jinak dobrého a cenově dobře posazeného kola nepřekousnutelné…
Hnoj myslím, ze to esmo myslel s tím stealth jen u loga. Rám nemusí být černej. Může být klidně ruzovej, ale aby to logo prostě tak nekricelo..
ESMO: Je docela možný, že příští várku rámů nechám udělat jinak. Ale osobně nejsem fanda stealth věcí, myslím, že černých rámů se šedým nápisem se dá koupit fakt hodně.
Jako, asi by to logo šlo třeba tmavě zelené nebo tak. Zkusím si pak pohrát ve PS, co by vypadalo dobře.
Hele já jsem taky pro menší logo. Není to tak dávno, kdy tady proběhla kritika Treku Madone právě kvůli obrovitému logu, toto je podobný.
Když by byla nějaká stealth varianta toho loga, mnozí by to určitě ocenili, ale chápu reklamu :-)
Kdybys chtěl časem nějaký barevný limitky, tak můžu něco spáchat. Ale časově zmáknu max. asi tak dvě za rok :D
Fazzy: SABRO je odrůda chmelu a hrozně cool to zní. A jedna kámoška mi říkala, že každej, kdo má SABRO, může bejt BRO :-)
Ale nic hlubšího v tom nehledej. Asi budu držet jen jednu barvu a to tuhle. Maximálně změním odstín loga.
Logo je v pohodě. Název něco znamená? Bude i jiný barevný schéma nebo budeš razit ferarri styl, abys byl byl poznat z dálky? :)
To logo v tak výrazně barvě nebyl dobrej nápad.
Jen jsi teda propasnul moznost to pojmenovat Hnoj. To by se vyjimalo a bavilo i mezi reci.
„Na cem jezdis?“
„Tedka zrovna na Hnoju a nemuzu si to vynachvalit.“ :D
Vrazdit: Nejde. Je vylakovanej. Co je s nápisem blbě? :-)
Mimochodem, pamětníci 90tek určitě poznají, kde jsem se inspiroval fontem a barevným schématem.
LM:
Gumy 45mm, bez blatníků.
Díry na nosiče ani blatníky tam nejsou.
Sedlovka je 31,6mm.
Širší ráfky budou určitě v příští sérii. První série mě dost poučila, co příště udělám jinak :)
Řikám rovnou, že jsem cílil spíš na „sportovní“ ježdění, než packing a blatníky :-/
hmm, pár otázek:
A dal bych tam širší ráfky (23 mm+) i pláště :-)
Kocers: SABRO bude nabízet jako standart jedno jediný kolo a to právě GR1 na Apexu AXS. Můj cíl byl jedinej a to je super kolo za 2tis. Euro. To se podle mě povedlo :)
Ale jelikož kola stavím sám, tak není problém si domluvit vlastní sestavu.
Hezky pěkně. Na reálné fotce barva parádní, ale ta deep purple na studiovce je úplný porno.
Co vše bude v nabídce?
Jecnak: mrkni na https://sabro.bike/
Máš tam pět hvězd, Hnoj žije! Mám z tebe radost :-)