20.5.24
Sedlovka nastavena na sjezd. Do kopce se musí o 2 cm vysunout.
20.5.24
Reverse Angle Spacer
Běžná patina
Září 2021; pár dní od koupě
Před třemi lety jsem si říkal, že mi zůstane v rukách maximálně půl roku, nakonec ho držím dodnes.
Obměňování komponentů probíhalo nějak průběžně. Na Code R padly lepší destičky a brzdy nějakou dobu fungovaly. Bohužel nervy to servisování nevydržely a výběr padl na SLX M7120. V přední brzdě odedneška pracuje modrá krev, jsem zvědavý, co to přinese.
Vzduchový tlumič pomáhal s bunnyhopem a tvořil kolo pro každodenní situace. Četl jsem pozitivní ohlasy na pružinu a rozhodl se ji zakoupit. Hravosti trocha ubylo, avšak strach z posílání do bordelu se rapidně snížil. Progresivní pružina se zdá měkká, ale i když jsem se sebevíce snažil, na parkovišti se mi nepovedlo jít na doraz.
Při výměně tlumiče také přibyla jedna excentrická vložka, vložka nad korunku vidlice, odstranění Shapeshifter páčky a permanentní „Shred mode™“.
Letos obuto na Vittoria Mazza bez vložek (Trail vzadu, enduro vpředu), výborné pláště. Občas je slyšet cinknutí, to však bezduším ani ráfkům nijak nevadilo.
Kvůli vidlici mi občas cukne ruka a hodí do košíku Coil conversion kit, RS Lyrik nebo RS Zeb. Zatím se snažím odolávat.
1×12 NX kazeta dosáhla konce životnosti, NX hazka vyvíjela větší a větší vůle, dneska přehozeno na 1×11 SLX/Deore. Ono i 11 kvaltů na 80% bikeparky/shuttle je celkem dost.
Na rámu je ochranná fólie, která se po tolika mytí začíná odlupovat.
Občas mi leží v žaludku, občas u srdce. Letos zase proletím několik testovaček a třeba se najde nástupce.
(vloženo 20.5.24)
Značka | Canyon |
Model | Strive CF 5.0 |
Modelový rok | 2019 |
Velikost | L |
Hmotnost | 16,6 |
Rám | CF |
Vidlice | Fox 36 Rhythm |
Tlumič | DVO Jade + CC VALT Progressive 450-550lbs |
Hlavové složení | Across |
Kliky | Sram Descendant |
Středové složení | Sram BSA |
Měnič | Deore M5100 SGS |
Řazení | SLX M7000 |
Kazeta | SLX M7000 11-46 11s |
Řetěz | Shimano Linkglide LG-500 |
Náboj přední | Sunringle |
Náboj zadní | Sunringle |
Brzda přední | SLX M7120 |
Brzdové páky | SLX M7100 |
Ráfek přední | Sunringle Duroc 35 |
Ráfek zadní | Sunringle Duroc 35 |
Pedály | OneUp Composite |
Řídítka | RaceFace 760mm/35 |
Představec | RaceFace 40mm/35 |
Sedlovka | Canyon 150mm |
Sedlo | SelleRoyal Vivo |
Pláště | Vittoria Mazza 29x2,4 Trail/Enduro |
O konverzním kitu vím, jen jsem ho zatím nezkoušel. Po montáži pružiny už prý není cesty zpět ke vzduchu. Zatím to nechám takto, kvůli nemoci/žebru jsem ho měsíc nevyužil a v půli sezóny už nic měnit nebudu. Pak v září vyzkouším zase pár kol a třeba narazím na nástupce…
Blatník vypadá lépe :)
9.7.24 08:23
A blatniček tam jde syncros, dírky na šroubky pasujou. I když nesedí úplně supr, ale je tam.
9.7.24 08:11
Na F36 rhythm jde konverzní kit na z1 coil.
https://www.cyklosvec.cz/…-bez-pruziny
Stejně jako tam jde Grip2 patrona, ale ta už je cenově jinde… i když na ebayi jsem jí viděl i za 9tis.
Origo v z1 coil byla myslím střední modrá pružina. Mám 82kg a dobrý.
Na 30,9 se neboj redukce, nebo zásahu hodináře opačně :-)
Bacha na Rythm, jestli je coil konverzni kit do Z1 kompatibilní, ale to už máš asi nastudované
juraj.9 – pokaždé, když slyším náraz kamínku do blatníčku, oddechnu si, že to nechytil rám
k3nyl – Celý den jsem kolem něj jezdil s plnýma kalhotama, pak vypnul mozek a poslal ho. Na dopadu mi to trošku zakličkovalo, naštěstí se to dalo ukočírovat. Třepal jsem se ještě po cestě na Rothorn. :D
čel.A – Vážím kolem 80kg, tftuned poradilo 485 na 85kg (nevím, kolik váží moje výbava)
Ten moc krátkej teleskop by mě sral. Já jsem hned po zjištění, že mi 125 mm Reverb na pumptracku nestačí, upgradoval na 170 mm OneUpV1. Teď jsem na novém kole dal jednu jízdu s 150 mm teleskopem a hned jsem tam přendaval ten 170 mm ze starého kola :-).
Moc pekne vyladeny kolo 5* Jako maly minus vidim kratkou sedlovku a ten predni allways blatnik.
Sedlovka má jen malý zdvih. Kdyby neměla 30,9mm průměr, dal bych ji na hardtail a koupil se zdvihem vyšším. Zatím mi tento kompromis nevadí :)