striv

Přidat foto

20.5.24

Sedlovka nastavena na sjezd. Do kopce se musí o 2 cm vysunout.

20.5.24

Reverse Angle Spacer

Běžná patina

Září 2021; pár dní od koupě

Před třemi lety jsem si říkal, že mi zůstane v rukách maximálně půl roku, nakonec ho držím dodnes.

Obměňování komponentů probíhalo nějak průběžně. Na Code R padly lepší destičky a brzdy nějakou dobu fungovaly. Bohužel nervy to servisování nevydržely a výběr padl na SLX M7120. V přední brzdě odedneška pracuje modrá krev, jsem zvědavý, co to přinese.

Vzduchový tlumič pomáhal s bunnyhopem a tvořil kolo pro každodenní situace. Četl jsem pozitivní ohlasy na pružinu a rozhodl se ji zakoupit. Hravosti trocha ubylo, avšak strach z posílání do bordelu se rapidně snížil. Progresivní pružina se zdá měkká, ale i když jsem se sebevíce snažil, na parkovišti se mi nepovedlo jít na doraz.

Při výměně tlumiče také přibyla jedna excentrická vložka, vložka nad korunku vidlice, odstranění Shapeshifter páčky a permanentní „Shred mode™“.

Letos obuto na Vittoria Mazza bez vložek (Trail vzadu, enduro vpředu), výborné pláště. Občas je slyšet cinknutí, to však bezduším ani ráfkům nijak nevadilo.

Kvůli vidlici mi občas cukne ruka a hodí do košíku Coil conversion kit, RS Lyrik nebo RS Zeb. Zatím se snažím odolávat.

1×12 NX kazeta dosáhla konce životnosti, NX hazka vyvíjela větší a větší vůle, dneska přehozeno na 1×11 SLX/Deore. Ono i 11 kvaltů na 80% bikeparky/shuttle je celkem dost.

Na rámu je ochranná fólie, která se po tolika mytí začíná odlupovat.

Občas mi leží v žaludku, občas u srdce. Letos zase proletím několik testovaček a třeba se najde nástupce.

(vloženo 20.5.24)

puka puka
Ohodnoť bajk: (4.4  / 23 hlasujících)
Značka Canyon
Model Strive CF 5.0
Modelový rok 2019
Velikost L
Hmotnost 16,6
Rám CF
Vidlice Fox 36 Rhythm
Tlumič DVO Jade + CC VALT Progressive 450-550lbs
Hlavové složení Across
Kliky Sram Descendant
Středové složení Sram BSA
Měnič Deore M5100 SGS
Řazení SLX M7000
Kazeta SLX M7000 11-46 11s
Řetěz Shimano Linkglide LG-500
Náboj přední Sunringle
Náboj zadní Sunringle
Brzda přední SLX M7120
Brzdové páky SLX M7100
Ráfek přední Sunringle Duroc 35
Ráfek zadní Sunringle Duroc 35
Pedály OneUp Composite
Řídítka RaceFace 760mm/35
Představec RaceFace 40mm/35
Sedlovka Canyon 150mm
Sedlo SelleRoyal Vivo
Pláště Vittoria Mazza 29x2,4 Trail/Enduro

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
puka
puka

15.7.24 21:15

O konverzním kitu vím, jen jsem ho zatím nezkoušel. Po montáži pružiny už prý není cesty zpět ke vzduchu. Zatím to nechám takto, kvůli nemoci/žebru jsem ho měsíc nevyužil a v půli sezóny už nic měnit nebudu. Pak v září vyzkouším zase pár kol a třeba narazím na nástupce…

Blatník vypadá lépe :)

Reagovat
nenimito

9.7.24 08:23

A blatniček tam jde syncros, dírky na šroubky pasujou. I když nesedí úplně supr, ale je tam.

Reagovat
nenimito

9.7.24 08:11

Na F36 rhythm jde konverzní kit na z1 coil.

https://www.cyklosvec.cz/…-bez-pruziny

Stejně jako tam jde Grip2 patrona, ale ta už je cenově jinde… i když na ebayi jsem jí viděl i za 9tis.

Origo v z1 coil byla myslím střední modrá pružina. Mám 82kg a dobrý.

https://www.cyklosvec.cz/vyhledavani.php?…

Reagovat
juraj.9
juraj.9

21.5.24 09:23

puka:blatnicek je super vec ale tenhle je fakt nehezky…

Reagovat
vpa007
vpa007

21.5.24 08:36

Dobře ty! ;)

Reagovat
mirorek2
mirorek2

21.5.24 07:20

Na 30,9 se neboj redukce, nebo zásahu hodináře opačně :-)

Bacha na Rythm, jestli je coil konverzni kit do Z1 kompatibilní, ale to už máš asi nastudované

Reagovat
puka
puka

20.5.24 23:55

juraj.9 – pokaždé, když slyším náraz kamínku do blatníčku, oddechnu si, že to nechytil rám

k3nyl – Celý den jsem kolem něj jezdil s plnýma kalhotama, pak vypnul mozek a poslal ho. Na dopadu mi to trošku zakličkovalo, naštěstí se to dalo ukočírovat. Třepal jsem se ještě po cestě na Rothorn. :D

čel.A – Vážím kolem 80kg, tftuned poradilo 485 na 85kg (nevím, kolik váží moje výbava)

Reagovat
LM
LM

20.5.24 22:40

Ten moc krátkej teleskop by mě sral. Já jsem hned po zjištění, že mi 125 mm Reverb na pumptracku nestačí, upgradoval na 170 mm OneUpV1. Teď jsem na novém kole dal jednu jízdu s 150 mm teleskopem a hned jsem tam přendaval ten 170 mm ze starého kola :-).

Reagovat
čel.A
čel.A

20.5.24 22:38

S jakou váhou jezdíš tu pružinu?

Reagovat
k3nyL
k3nyL

20.5.24 22:29

5 za dropicek v Lenzru

Reagovat
tigermoth
tigermoth

20.5.24 20:33

Krásný stroj a příběh. Máslovému chodu pružiny se nic nevyrovná.

Reagovat
juraj.9
juraj.9

20.5.24 20:11

Moc pekne vyladeny kolo 5* Jako maly minus vidim kratkou sedlovku a ten predni allways blatnik.

Reagovat
puka
puka

20.5.24 19:41

Sedlovka má jen malý zdvih. Kdyby neměla 30,9mm průměr, dal bych ji na hardtail a koupil se zdvihem vyšším. Zatím mi tento kompromis nevadí :)

Reagovat
LM
LM

20.5.24 19:15

Sedlovka nastavena na sjezd. Do kopce se musí o 2 cm vysunout.

Chápu to dobře, že bys potřeboval o 2 cm více zdvihu na teleskopce? (ale rám delší neumožňuje)

Reagovat

Další galerie z kategorie

Fildazmoravy 2
nomecz 13
Lišák 10
Kolobezkar 68
benobiker 39
Jančovička 16