Stavba silnice co splňuje moje požadavky na ergonomii a funkčnost, spojená s přijatelnými náklady.
frame + handlebars 24 198,–
seatpost 670,–
tubes 345,–
wheels 22 221,–
saddle 1113,–
crankset 13 199,–
groupset 34536,–
bottom bracket 892,–
brake disc rotors: 2445,–
bartape 560,–
pedals: 1785,–
tyres 1998,–
bottlecage 0,–
holder comp 126,–
(vloženo 9.6.24)
Značka | ICAN |
Model | FL 1 |
Modelový rok | 2024 |
Velikost | 54 |
Hmotnost | 6,49 |
Rám | carbon |
Vidlice | 700C carbon disc brake flat mouth brake AO-FL1 |
Hlavové složení | FSA no.55 |
Kliky | Sram Red D1 46-33 DUB |
Středové složení | Onirii T47 DUB 85,5 mm |
Přesmykač | Sram Force D2 AXS |
Měnič | Sram Force D2 AXS |
Řazení | Sram Force D2 AXS |
Převodník | Sram Red D1 46 -33 |
Kazeta | Sram Force 10-30 |
Řetěz | Sram Force D2 Flattop |
Náboj přední | EiE carbon ceramic |
Náboj zadní | EiE carbon ceramic |
Brzda přední | Sram Force + Galfer disc 140 mm |
Brzda zadní | Sram Force + Galfer disc 140 mm |
Brzdové páky | Sram Force AXS 2023 |
Ráfek přední | EiE ARG45TC28 UL |
Ráfek zadní | EiE ARG45TC28 UL |
Dráty | EiE Carbon |
Pedály | Time Xpresso 07 |
Řídítka | Ryet Lexon VERO 380/120 integrated |
Sedlovka | Elita ONE 27,2 carbon titan |
Sedlo | Ryet Ultimate carbon |
Pláště | Pirelli PZero Race 700/26c |
Hi,
Are you happy with the bike/frame ? I'm looking for a light frameset (187 cm so probably XL size), and on the table I have ICAN FL1, Winspace SLC 3 and Elves Vanyar. The lightest is Winspace around 850 g, than Ican and Elves almost identical. Could you write something more about the build. The frame is stiif enough? Have you tried it on climbing ?
Ještě dodám, že rám mezitím získal UCI certifikaci.
Nálepku mám u sebe, kdybys chtěl, dopošlu, napiš mi do zprávy.
PucalkovicAmina: Aethos s vystuženým středem a hlavou.
Borec, co jezdí Aethose a Tarmac SL8, si na FL1 postavil kolo na Mallorku (asi strach o transport miláčků) a dle prvních dojmů je to rám vlastnostmi přesně mezi.
Už se těším na svou stavbu :-)
Biker-M: Za peníze v Praze dům, neboli když si připlatíš, dají na rám jakékoliv logo, které jim pošleš v křivkách. Krom teda nějaké ofiko značky, to nerisknou.
Kouba_2005: No to mě nenapadlo, pokud ses díval na weby Ican, kde jsou desítky továrních laků, že by sis myslel, že není možné objednat rám za příplatek v barvě :-) Tak sorry, ale všechno fakt nevychytám. Každý, kdo chtěl lak, se na něj zeptal.
To povalí, na mě až moc barviček, ale jinak pecka, za ty prašule bezkonkurenční strojovna, nechť to sviští! 5*! ;-)
Fajne kolo, design lakování mě úplně nesedí, ale to je věc majitele, Ať ti to jezdí
Paráda,úplně jiný kolo s tímhle normálním kokpitem. Takhle to zatím u mně vypadá s originálním kokpitem a sedlovou. Sedlovka s + 3 mm offsetem Hylix už se veze ,ještě pořešit integr.kokpit.Mam zippy aero řidítka ,Jen musím nejak vymyslet integrovany představec…
Líbí moc, prostě Aethos s vnitřním vedením a vyztuženým středem. Parádní kolo, zajímavé komponenty, nevšední vzhled. Takovej Si Ťin-pching řízlej Trumpem…
Ta barva a loga, zvlášť ta na kolech, se mi osobně nelíbí, ale to je hodně individuální a hlavně, že to vyhovuje tobě. Jinak parádní kousek. Až jednou budu „nutně potřebovat“ silnici… :)
@BikerM – jiná loga umí, jen to jsou samozřejmě peníze navíc.
9.6.24 18:55
Ultimátní stroj.
Změnit název? Tak určitě jde všechno. Musím uznat že Číňani značně pokročili. Moje první zkušenost byla s rámem od Hon-fu MTB 27,5 2014 individuální dovoz a stavba. Všechno sedělo jako u zavedených značek.
Kolo je do současnosti v top stavu.
Nadherna silnicka! At dela radost!! :)
Btw. Da se u Icanu zmenit pri nastriku nazev Triaero na neco jineho vlastniho??
Dobře poskládáno, na komponentech se nešetřilo, Red, Force, Pirelli… Cena mi ale nějak nevychází, nepoužils náhodou oblíbenou B-F metodu „inverzní rybář“? :-) .
tak jsem v CADu pokreslil a vyšlo mi 7° sklon představce. Sorry za ten obvaz rodel od Lizzard Skins.
Pěkný a váha super. Ale dal bych jako první fotku galerie fotku celého kola namísto toho kotouče :-)
cena 105 000,– kč. Jsem spokojený že jsem celé kolo stlačil pod cenu za rámovku od Specialized Aethos.
Pěknej stroj, omotávka pěkně ladí k tý zadní stavbě, ale u páky to máš nějak divně motaný. Vím, jaký je to boj a s.r.aní, když to člověk nedělá denně :-) Kokpit teda zvláštní, ten představec tvaru zvadlýho šulina …mno … Další barevnej ICAN, o možnosti továrního lakování se mi Tom nezmínil :-(
Ať ti to šlape!
Cena té komplet stavby, pokud to není tajné?