Devět baterií? Tady by ani Cimrman nemohl prudit, jestli to není málo :-D
(vloženo 10.6.24)
@Kubánec: Ale to plati i tyto elektronicke serepeticky na kolo. Klasicka mechanika ti bude fungovat desitky let furt stejne. Postupne to probubla na nejake plecky do mesta, ale fungovat to bude. Tohle ti bude fungovat do doby nez ti to vyrobce zarizne v aplikaci, zmeni se komunikacni protokoly nebo ti odejdou kondiky ci bezolovnata pajka.
Na tom se shodneme. Bohužel naše konzumní společnost to vidí vše úplně jinak.
@kubanec: nejlepsi pro ekologii je takove auto, ktere se nevyrobi a je jedno jakej ma pohon.
@Kubánec: nechapu tvoji poznamku nebo chces napsat, ze kolo pelne baterek zavisle na externim zdroji energie je ekologictejsi nez kolo, kde je vsechno mechanicke?
Ono je to jedno, soucasne pojeti rekreacni/sportovni cyklistiky, stejne neni ekologicke tak jak tak. Tohle jen o neco vice.
Snas89: Hele, tak jsem to nemyslel, šlo o to, že ta má reakce neřešila tuhost/pohodlí apod. Jinak samozřejmě o to jde. Taky jde o to, jak to využívá zdvih, jakou to má charakteristiku, jak to tuhne při brždění apod. O tom se bavit ale nemusíme. Tratě se samozřejmě posunuly a rozhodně sjet je na 26 kole se starou geometrií by snad ani bezpečně nešlo (ale to se špatně zpětně porovnává), jako vše se posouvá a s tím i technika.
JakeF: myslím, že není jen kategorie topovka od S za nesmysl cenu a pak kategorie Decathlon – myslím, že mezi tím je tam spousta kol, která nejsou zrovna výkon/cena a přitom nestojí takovou dardu. A kolo za 180k stále není úplně levné, ale ano, je za půlku topovky :-). Ale jak jsem psal, jede určitě výborně. A své kupce najde, o tom žádná :D.
Luckster: nemůžu srovnat, ani např. tuhost nebo pohodli. Ale o to nešlo.
A já si právě myslím, že o to jde.
Jasně, že nechceme jezdit ingoty, ale na druhou stranu, než se hnát za nízkou váhou a pak štípnout rám při nějaké blbosti taky není výhra. Podle mě se tratě posunuly a na to, co to kolo zvládně vnímám jako v pořádku, že je bytelnější rám a vidlice, komponenty.
Byť chápu, že u SRAMU je ta neúcta k hmotnosti docela enormně znát…
A nejsem gramař. A výkonově jsem někde úplně vzadu. takže by mě nikdo neměl poslouchat a já bych to ani neměl psát, co si tady myslím:D
Kdo nahani pomer cena/vykon, tak nakupuje v Dekaci, tohle kolo ma cilovku uplne jinde.
Navic kdo nemusi mit uplnej top a/nebo nechce tolik baterek, tak Expert je za pulku. Ten pojede podobne a nabijis jen hazku.
Má to nabíjecí box na čtyři kusy baterií.
metr-x:Sedlovka je vysunutá na max v rámu, ale naopak co nejníž ve zdvihu, aby to nevypadalo debilně.
USPS: to jsou jen nálepky od Rovalu:)
Samozřejmě to jsou odlišná kola, tento S jsem nejezdil,nemůžu srovnat, ani např. tuhost nebo pohodli. Ale o to nešlo. Spíš takové me zamyšlení nad přidanou hodnotou kola za 350k. Ale jede určitě paradne
V dobrym, ale srovnavat kolo s fox 32 100mm, s kolem 35 120mm SIDEM, pak srovnavat velikost M a L, to jsou trochu jabka s hruškama, souhlas v tom, že reverb axs neni zrovna lehkej, ale funguje výborně… nic proti giantu. dělají kvalitní kola. ale imho tuhost s-works rámu bude taky o parník jinde
Váha-muj teď už vlastně odschool 100% mechanicky Giant váží o 200g více, teda já to mám včetně pedálů, nevím, jak tady ;). Cenovka tretinova, ale chápu, pokrok je holt pokrok (i za každou cenu) :D
@MatyW7U: A samozrejme nezapomenout si zit v pocitu, jakej jsi ekolog a jak setris prirodu :-).
Super kolo co určitě funguje a krasná barva S teď ty barvy fakt umí :))
Ale baterek se napočíta opravdu hoodně hazka,wattmetr,tlumič,vidle,tyrewiz 2×,sedlovka,řazení,ovládání sedlovky,computer,snímač rychlosti na nábu,(Světlo?),hrudak.. + vetsina lidi hodinky a mobil (jasně to ke kolu nepatří ale nabíjet se také musí).
Dodám, že bych si koupil i tak, ale jet na závody a všude raději preventivně vyměnit baterky a vše poctivě dobít je sranda :D už jen jezdit na závody Teslou a je to komplet.
Baterky, nebaterky je to krásný a jistě i funkční.
10.6.24 19:50
@Jan D.: Treba sram prijde s revolucnim resenim, kdy se vsechno bude napajet z jedne centralni baterie a ta baterie bude treba v ramu :-).
@waters Ty nemáš stav baterii zobrazený na kompu? Tam je to celkem přehledné, jednou mě baterie v páce též vypekla, ale to jsem měl ještě základní GPS tachometr bez této vychytávky ;-)
9? Jakože slovy devět? Ufff… Chvilku jsem si říkal, že ten manuální lock na nižší verzi je otrava, ale beru zpátky, tenhle počet baterek by mě zničil… To by nebyla vyjížďka, aby by mi nějaká nedošla :D
Nehodil by se tam teleskop s vyšším zdvihem? Nebo se prostě jen nevejde do rámu?
Jan D.: +1:)
Mám baterku na přehazovačce a smyku a nabíjím až podle kontrolky. Apku jsem použil jen na registraci a od té doby nikdy ani na update.. šlape to jak má.
Horší je to s baterkou v pákách ta mě vypekla už 2× (kontrolka není moc vidět) naštěstí jsou tyto baterky na benzině:)
To už by chtělo bezdrátové nabíjení na všechny baterky najednou. Nějakou indukční dečku, co by se přehodila přes kolo a to by si samo řeklo, jaké baterie je třeba nabít:) hlídat tolik baterek by se mi fakt nechtělo, i když to je hádám vidět v aplikace, co je třeba zrovana nabít.
hlavně že tam není baterka na pohon. bral bych ale je to mimo i za 1/2:)
@orm Máš recht, když vemu komp + radar, dále blikačku vepředu a vzadu, pro dojezdy po tmě ještě hlavní světlo, tož to je dalších 5, ale ty na funkci kola nemají žádný vliv ;-)
Prostě čím víc baterek, tím víc Šrám, ale my to tak rádi! Naštěstí mi na silničce stačí pouho pouhé dvě! ;-)
Na fotce 7 baterek, Dad nejspíš nenahodil bezduše s tlakoměrama + dvě baterky
Takže celkem běžně 11 baterek.
9? Neumim pocitat nebo kde jsou?
hazka, sedlovka, tlumic, vidlice, ovladani hazky, ovladani sedlovky = 6. Kde jsou dalsi?
Jinak krasny to stroj a paradni vaha.
Kdyz je tu vedle ten kubancuv epic, ktery ma tech baterek jeste vice, tak s timhle uz tady paradu neudelas :-).