Ta pomoc mi na klasické elektrikáře prostě nestačí. O pár let dřív by to bylo akorát.
(vloženo 23.6.24)
Značka | Trek |
Model | E Caliber 9.6 |
Modelový rok | 2022 |
Velikost | 17 |
Hmotnost | 18,48 |
Rám | Carbon |
Vidlice | RockShox 35 Gold RL |
Tlumič | Trek IsoStrut Fox Performance |
Kliky | E*thirteen E*spec Plus 170mm |
Přesmykač | Shimano XT M8100 |
Řazení | Shimano XT M8100 |
Kazeta | Shimano Deore M6100 |
Řetěz | Shimano Deore M6100 |
Brzda přední | Shimano MT420 |
Brzda zadní | Shimano MT420 |
Brzdové páky | Shimano MT4100 |
Ráfek přední | Bontrager |
Ráfek zadní | Bontrager |
Dráty | Bontrager |
Pedály | XT PD-M780 |
Řídítka | Bontrager Comp 750mm |
Představec | Bontrager Rhythm Comp 60mm |
Sedlovka | TranzX JD-YSP18 |
Sedlo | Ergon SM3 Pro Carbon |
Pláště | Bontrager XR3 Team Issue 29x2.4 |
Abych to popsal. Ta dopomoc u tohohle je na max asi jako nejslabší u Bosch CX a baterka jde dost rychle dolu. Takže potom člověk v Alpách jede v křeči, kdy to dojde. Šetří, nedopomáhá a tak je to vlastně k ničemu, zvlášť pokud ostatní jedou na full ebikách.
Njn, to kolo bylo vyrobeno abys mohl podvádět, né abys předjížděl jiné e-bajky
Tohle bude výkonově jako mopedy Levo SL od Spešlu a ostatní lehká elektrokola, tedy 2× TY. Normálně silné mopedy jsou 4× TY a ten rozdíl je kua znát, v kopcích nestíháš a oni jen šmrdlají nohama :-)