Značka | Ibis |
Model | Mojo Ti |
Velikost | XL |
Hmotnost | 8,65 kg (váženo) |
Rám | Ibis Mojo Titanium |
Vidlice | German:A Kilo 1,2 |
Hlavové složení | Tune BOBO + Gum Gum + Carbon Deckel |
Kliky | Race Face Turbine (40/28) |
Středové složení | RF |
Přesmykač | XTR FD-M971 |
Měnič | XTR RD-M980 |
Řazení | X.O (2x9) |
Kazeta | Recon (11/28) |
Řetěz | XTR |
Náboj přední | Carbon Ti + Tune DC |
Náboj zadní | Carbon Ti + Tune DC |
Brzda přední | Hope Race X2 + Hope FS 160mm + Ti bolts |
Brzda zadní | Hope Race X2 + Hope FS 160mm + Ti bolts |
Ráfek přední | ENVE |
Ráfek zadní | ENVE |
Dráty | Sapin CX Ray |
Pedály | CB 2Ti + Ti osy Ward Industries |
Řídítka | ENVE |
Představec | Thomson X2 + Ti bolts |
Sedlovka | Thomson Elite + Ti bolts + Zdyn´s yokes |
Sedlo | Tune Speedneedle naked |
Pláště | Schwalbe FF 2.0 |
verim, ze ve skutecnosti to vypada mnohem lepe … tesim se, az to uvidim nazivo
škoda, že ten rám nemá aspoň jeden hezkej detail, bohužel to vypadá jak čína s nálepkama Ibis…za velikost nemůžeš, možná by u tebe ale opravdu uspěla 29\" ale hodnotit raději nebudu :-)
vozim topswingy už asi 14 roků (většinou LX, teď XTR) a pohoda, nějaký vakl se objeví ale na funkci to vliv nemá
Kubad:měl jsem jak XTR Etype tak Top swing a oboje chytlo vakl do 2 týdnů ježdění v parku, mimochodem trvalo to stejně jako u SLX
Komponentově je to parádní, ale shodnu se s pár předchozími – jako celek se mi to nelíbí :( nevím proč
no,plastový ibisy vypadaj líp, ty tenký trubky a velká velikost s divnou geometrií nemůžou ladit
za mě super.Kecy o velikosti rámu fakt žeru.Každému 29ka nesedne.29ku jsem jezdil cca 6000km a díky nechci.Víc problémů jak úžitku.
dal bych větší balóny a subtilnější ráfky, pak by to nemuselo vypadat tak kozoidně…ale i tak
Je zjevné, že bajky miluješ, tohle muselo stát hromadu peněz… Komponenty asi lepší nejsou, ale mně se to jako celek vůbec nelíbí, taky kvůli tomu lešení.
Ty jsi případ na 29\", titan se dělá taky a s lehkými výplety se dostaneš tady na lehkou váhu. Velikost rámu kazí celkový dojem.
covece tebe by mel nekdo zkratit… takovy pekny veci dycky mas, akorat zabity tou velikosti :( Ale za to nemuzes, takze …
Sou to štafle a ty vysoký karbony s nízkýma FF2.0 to ještě umocňujou. S tuctovýma ZTR s FF2.25 by to vypadalo mnohem líp… Ale jinak jak napsal TJK – naživo je lepší…:)
Bohužel od pohledu hrozná koza.Kdyby to bylo o dva palce menší,tak by to šlo i jako celek.Ale stejně bych tohle kolo nechtěl na mimozávodní použití :)
Bohuzel na fotkach to vypada hur nez ve skutecnosti… real je uplne jinde a pusobi to naprosto vyvazene… nadherny bike… tady sou fotky bohuzel naskodu…
Myslím, že budúci rok nastane prechod na väčšie kolesá, takto to je dosť mimo (nielen vzhľadovo). :)
ideální pneu do sněhu-o)) ,ale ono to asi bylo jen focení nového sněhu na zahradě ..-o))
Me by zajimalo zda to bylo stavene i na vzhled nebo jen vahu? Velky 26 jsou odpudivy, skoda ze jsi nepostavil 29 to by jsi mel urcite same super. (takto velka 26 stejne nemuze byt extra obratna, muze se postavit 29)
27.10.12 18:40
hnusny stafle
Toľko super komponentov a nakoniec to aj tak vyzerá ako lešenie … Je to ako ferarri na 14\" diskoch
@Hnoj asi to bude tím že vozím XTR ale na žádnem ze 4 kousů nejstarší je 5 let v provozu vakl není , a na 2 plackách to bude řadit v pohodě
Po HD a VN silnici jsem myslel, že už tam proběhl nějakej progres, ale tohle je zase pád na zem.
KUBAD: to je ale pravda, E-type je nejhorší zhůvěřilost, jakou kdy svět spatřil. Problém těhle smyků je ten, že chytaj vůli extrémně rychle, \„klasické\“ přesmykače vydrží mnohem déle a to ti řekne hodně lidí…
@hnoj tobě nefunguje nic jak to tak čtu – chudáci majitélé kol s e-ty pe a direct mount smykama :D
Škaredé. Ty máš ale vždycky ty kola takové, osazení top, ale jako celek hrůza.
Je to velký, ale no co.. je to prostě krásný bike a hlavně ibis, že:)), a nokon ladí…
TOPSWING přesmykače nefungujou dýl jak 2 zařazení… Tady konečně chápu, proč někdo tvrdí, že velký rámy + 26\" kola vypadaj blbě… :-(
Fuj ten sníh, to tady dlouho nebylo :-(, bajk zajímavý, paráda.