Špunty nesou už aktuální logo, na rámu je bohužel pořád to staré.
Doma se mi válela karbonová kola a roupama jsem nevěděl, na co bych je mohl nasadit. Mohl to být gravel, mohlo to být daily fitness kolo, nakonec opět silnice. Ve srovnání se Synapsem lze poznat pár centimetrů v délce, jinak asi nic víc. Rozdíl v rámu by byl třeba cítit při vyjížďce nad 150km, avšak vedle biku se na takové rundy hledá čas těžko.
Běžně jezdím 25% gravel, 75% silnice, proto původní 25c šly rovnou z krabice do regálu. Současné pláště mám bez duší, tlak drží maximálně dva týdny.
Přechod z di2 2×12 na mechanickou 2×11 mě nijak nepřesvědčil o nutnosti nejaktuálnějších komponentů. Jen o proti orignálu přibyly na kazetě 4 zuby navíc.
…letos jsem se odhodlal zkusit aspoň nacvakávací pedály. K aero oblečení mě to ještě netáhne, ráfky se dají také označit za vrchařské než sprintérské.
S profi kamerou se teprve učím, fotky nejsou tak tmavé záměrně. Slovu postprocessing ještě moc nerozumím.
(vloženo 24.8.24)
Značka | Cannondale |
Model | CAAD13 |
Velikost | 56 |
Hmotnost | 8.42kg (bez pedálů, zvonku) |
Rám | Alu |
Vidlice | Full Carbon |
Kliky | Cannondale One 50/34 |
Středové složení | BB30a |
Přesmykač | 105 |
Měnič | 105 |
Řazení | 105 2x11 |
Kazeta | 105 11-34 |
Brzda přední | 105; RT56 160mm |
Brzda zadní | 105; RT56 160mm |
Ráfek přední | Shimano RS710 C32 |
Ráfek zadní | Shimano RS710 C32 |
Pedály | XT SPD |
Řídítka | FSA 420 Compact |
Představec | Cannondale |
Sedlovka | Cannondale Knot 27, Alloy |
Pláště | Hutchingson Fusion 700x30 TL |
Asi to poletí jen ty fotky jsou děs běs, ten polostín to zabíjí…ale i tak dávám 5*
Díky
Propočítával jsem aerodynamické ztráty a i přes ně jsem byl o pár vteřin rychleji v cíli:) cvrček moc necvrká, mně se křičet nechce, proto mám na řídítkách jahodu, díky které se lidi klidí včas z cesty. Knog či podobné zvonky vydávají zvuky na vysoké frekvenci, kterou moc nemusím
Pěkný kolo, ale ten zvonek je peklo :D
105tka 2×11 v mechanice je na pohodu. Ať kolo jezdí a dělá radost!