V reálu je ten rám nádherný. Zpracování super. 9.7 v Carbon Red Smoke bude geniální. Ale já mám pro Trek slabost.
Šel bych do něj kdybych neměl loňský model. Dcera nesmí vidět tu modrou, to bych doma s ní nevydržím :-))))
Kola krasny, zajimavy…, ale uz se to melo jmenovat jinak, nez Procaliber :-). Klidne bych tomu vratil zpet Superfly :-).
Laky na obou kolech pěkný, tvarově takové, že bych řekl, že to je HT od Lapoiere :-))
Plovoucí brzda
Uchycení plovoucí brzdy na kole Procaliber odklání brzdné síly od sedlové vzpěry, která díky tomu může pružit a tlumit vibrace povrchu, aniž by to negativně ovlivnilo spolehlivost brzd a modulaci. Pouze na karbonových modelech Procaliber.
Super, že Trek myslel i na nás, co jezdí do práce na kole a ráno prostě nemají kam dát termohrnek. ;-)
Tak zase to má i plusy. Normální sedlová objímka, bowdeny do hlavy taky vedou z boku a né skrz hlávko…
Trochu nechápu tu zadní brzdu.
Chtej odlehčit ram…a jediný kde to šlo rychle bylo vyhodit isospeed.Teď si budou na jízdu vsedě hrát s karbonem
Na první pohled nevím, co si o tom mám myslet…navíc ta váha je na hardtail docela vysoká…samotný rám má cca 1,2kg v eMku.
Tomu isospeedu rozumím, mám ho a jemnosti odfiltruje, ale toto je jako co? Opravdu to hezké není. Jak silnice bez Emondy, tak mtb HT ,, už ani nevím co bych si u Treku vybral. Jsem rád za své staréTreky Procaliber 2017 a Top Fuel 20018 a doplněno Emondou 2017 na silnici
plysovykozisek: Na banán :D
Na co tam ta díra u sedlovky je?
Ten rám je teda fakt hodne vošklivej. Ale jestli je to funguje a je to pohodlné, proč ne. Já bych to ale asi ani nechtěl:)
Ten Trek má asi fetiš v dírách, ne? Jsem zvědav, co to bude mít podle nich za přínos, určitě to nahradí celopéro :D
Zdá se to jenom mě, že jsou ta kola rok od roku hnusnější?