Asi jsem v uplně jiný bublině. Brza to má asi z časti jako sponzoring a dělá tomu promo, pak vím jen o Frenkovi.
2 Kome: uprimne – ja vim cca o 12ti a nikdo z nich neni nejakej velkej hustak. Mozna tak Zdenda Horsky a Petr Hendrych .. u tech to chapu :)
No a pak Marty Brzda, ne? to neni dost HC? :)
Kdo na těch kolech u nás vlastně jezdí? Nabyl jsem dojmu, že je to spíš luxusní zboží, než načiní pro HC bajkery
Evidentně jsem propás výprodej: https://youtu.be/xN3jSey6Yws?…
Kouba: Zrovna tohle bejvá často opřený, tam to poznáš:)
Tak někteří řeší aspoň ty polepy, někdo zase řeší že se řeší polepy… :)
Já měl tedy na Pivotovi kola od DT Swiss a ty polepy byly hnus – nahřál jsme to, slepil a vyčistil benzínovým čističem. A bylo hotovo ;) Nápis na gumě musí být samozřejmě vystředěný k ventilku – o tom žádná :D
Klasické BF: nejdůležitější jsou loga na ráfcích a gumách a jejich vzájemné umístění.
Nápisy jsou po pozéry. Když to jede, tak poznáte hovnajs :-)
Adu: to je nápad!!! Určitě pořádně ošmirglovat bočnici pneu – bude to mít i pozitivní dopad na hmotnost. :-)))
DaD, jasný, ten polep na ráfku je dost divně. Jak to naladit je otázka vkusu – osobně bych pneu ladil k polepu než k ventilku (jelikož je polep viditelnější než ventilek).
Optislick pochybuju že by mi tam vydržel 2 roky… bylo to teflonové lanko (tmavě šedé) a na tom válečku byly po obvodu 2 drážky. Klidně bych to používal i třetim rokem dál, ale drbnul jsem to při pádu…
Docela by mě zajímalo, jako kombinaci bowden/lanko na řazení z výroby používají, protož to chodilo krásně.
Předělával jsem to teď na shimano bowden a broušený lanka a je to tragédie.
Pivot samozřejmě super, není cesty zpět :-)
Superboost je prostě širší náboj, nemá to žádnou nevýhodu… jako samozřejmě pro lidi co kupují nová zadní kola každý měsíc to může být omezení, ale jnak všichni normální výrobci tyhle náby nabízejí.
Nevím, jestli tento model je v jízdních vlastnostech stejný jako „obyčejný“ firebird. Než širší náboj by mě štvalo celkově tvrdé jízdní vlastnosti. Ten den jsem v vyzkoušel 6 kol a toto mi přišlo nejméně komfortní.
Bohužel nejsem cílovka. Enduro závodníci třeba ocení.
hele ivot je super az na tu jednu megapicovinu ktera to kolo dela pro beznyho smrtelnika nepouzitelnym… a pro tou picovinou je ten jejich vynalez superboost,,, stred by clovek asi jeste pochopil ale sakra u kol… to fakt ne…
Emp: no on ten teleskop je reálu opravdu dvakrát, spíše víckrát, delší:) Je to dole, jen kvůli focení.
Ondro, ten tlumák má hodně zajímavou zvukovou kulisu, takže vzduch tam bude :)
ferlikster: takhle to mají polepené z výroby a i tak mají nasazené pláště:( Napis na ráfku začíná u ventilku, což vidím snad poprvé. Nápis na plášťi má naopak střed nápisu u ventilku. Teď babo raď. Ať si to tedy nový majitel vyřeší sám, podle svého. Tohle není fail ode mne, ale od výrobce. Fakt tomu moc nerozumím:(
Polepy rafek/plast jsou fail :D
Tlumic je psycho Temelín. To sěˇje engineering
Tomu se říká stavba před padla… i mistr tesař se utne