Rám je po reprezentantovi V. Kozárkovi. Na ty roky hezká váha. Cením si i toho originálního zachovalého bílého Rollse. Kolo jsem měl i na Špicovém Faválu, ale s jinými koly. Na zadním dýnku, už má to logo „f“.
(vloženo 22.9.24)
Značka | Favorit |
Model | F1 SS |
Modelový rok | 1987 |
Velikost | 57 cm |
Hmotnost | 9,24 |
Rám | Reynolds |
Vidlice | Reynolds |
Hlavové složení | Super Record |
Kliky | Super Record - no fluted |
Středové složení | Super Record |
Přesmykač | Super Record |
Měnič | Super Record |
Řazení | Super Record |
Převodník | Super Record 52- 42 |
Kazeta | Sachs 7 sp. |
Řetěz | Sedis |
Náboj přední | Record |
Náboj zadní | Record |
Brzda přední | Super Record |
Brzda zadní | Super Record |
Brzdové páky | Super Record |
Ráfek přední | Mavic OR10 |
Ráfek zadní | Mavic OR10 |
Dráty | Berg |
Pedály | Super Record |
Řídítka | Cinelli |
Představec | Cinelli 1R |
Sedlovka | Super Record 26,6 mm |
Sedlo | Rolls |
Pláště | Barum PBW kriterium |
chvíli to prohlížím, zkoumám, žasnu… nedá se nic dělat, ale asi bezchybný ????
Je to kompletní renovace? Nový lak?
Vypadá božsky! Čistá práce. Radost pro oko.
Jj, 54–44 a 13–15–17–19–21. Mladší dorost musel mít zablokovanou 13. A vyjeli jsme neskutečné krpály :D
Jasně, co se týče převodů, tak to člověk musí brát v kontextu doby. Když jsem sedl poprvé na sportovního Favorita, tak jsem jezdil do kopců (i 18% stoupání) 47 vpředu a 22 vzadu a standardně se vozilo 54 na 44.
Fávo na Campě, to prostě nemá chybu, i když jezdit bych na tom nechtěl! Tu máš pět! ;-)