Stroj Marianne Vos.

Přidat foto

Přesně totok mi chybělo, když jsem kdysi měl CX a zkoušel měnit tlak mezi silnicí a terénem :)

(vloženo 9.10.24)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
iceduck
iceduck

11.10.24 09:24

Plus ti asi jeste chybelo 4k EUR :)

Reagovat
LM
LM

10.10.24 22:24

tomxxx: ano. Umožňuje to změnu tlaku za jízdy (přidat/ubrat). V případě pomalého úniku to může udržovat tlak, ale dofukuje to pomalu (+0.6 Bar (9 psi) pro gravel pneu nebo +0.2 Bar (3 psi) pro 2.25″ pneu za minutu)

Detaily Pinkbike

Reagovat
tomxxx
tomxxx

10.10.24 09:16

Ale tohle není jen dofukování, né? Jde i tlak ubrat na sekci a pak zase přidat na silnici? Pro lidi blbost, ale pro závodníky by to mohl být celkem game changer, něco jako teleskop na XC.

Reagovat
DaD
DaD

10.10.24 08:58

DePaX: buďme rádi, buďme rádi! Bude hůř:(

Reagovat
DePaX
DePaX

10.10.24 06:50

vaclaw: zatím neumí vygenerovat ani obrázek kola bez chyb.

Reagovat
vaclaw
vaclaw

10.10.24 06:43

DePaX: neboj, přemýšlení za tebe udělá AI, ty se pak jenom povezeš ;)

Reagovat
DePaX
DePaX

10.10.24 06:32

To aby někdo přišel s nějakým moderním kokpitem, když bude éčko s bezdrát řazením, tlumením, sedlovkou, dofukováním, navigací, radarem… hafo tlačítek, multifukční displej…

Místo radosti z jízdy bude čovek furt přemýšlet, co a jak nastavit.

Reagovat
makimaki
makimaki

9.10.24 14:55

Měl to Pavel Bittner na Roubaix. Bylo to i v 53×11.

Reagovat
jecnak
jecnak

9.10.24 14:45

Pro nás chudý plebs je řešení vrazit do bezduší pěnové inserty vhodného objemu. Navíc se na tom dá nouzově dojet.

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

9.10.24 14:25

DePaX
DePaX

9.10.24 14:17

Nj, jsem nějaký opožděný, ready dní mám v roce čím dál míň.

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

9.10.24 14:09

JJ, něco podobného již vozili borci na Raříž-Rouibax! ;-)

Reagovat

Další galerie z kategorie

Fabulator 5
DePaX 12
Honza03 9
dominikx 5
Mikikuba 11
Fabulator 7