Přesně totok mi chybělo, když jsem kdysi měl CX a zkoušel měnit tlak mezi silnicí a terénem :)
(vloženo 9.10.24)
Ale tohle není jen dofukování, né? Jde i tlak ubrat na sekci a pak zase přidat na silnici? Pro lidi blbost, ale pro závodníky by to mohl být celkem game changer, něco jako teleskop na XC.
DePaX: neboj, přemýšlení za tebe udělá AI, ty se pak jenom povezeš ;)
To aby někdo přišel s nějakým moderním kokpitem, když bude éčko s bezdrát řazením, tlumením, sedlovkou, dofukováním, navigací, radarem… hafo tlačítek, multifukční displej…
Místo radosti z jízdy bude čovek furt přemýšlet, co a jak nastavit.
Pro nás chudý plebs je řešení vrazit do bezduší pěnové inserty vhodného objemu. Navíc se na tom dá nouzově dojet.