Nová kola pro přítelkyni,ať ji to jede,bontrager kove Elite 30, pláště Vittoria Barzo a Mezcal , DT upínak+nějaká bižuterie ,do jara ještě kazeta Garbaruk,kolo zhublo přes kilo což je fajn.
(vloženo 30.11.24)
K tomu rámu dodám,že je super pohodlný posez,než klasické xc,nebyl problém koupit procaliber 9,5 za 32,ale paní sedí tohle kolo i mě se na něm dobře jezdí,sme rekreační jezdci a jezdíme pro radost.
Neřeším gramy na kotouči jen byl lehčí ,šroubky sou bižuterie a Oska DT je mnohem lepší než origo upínak .Nejde u toho kola o váhu ,šlo o to,aby lépe jelo a nato mají největší vliv pláště a pak ráfky jejich hmotnost a tuhost.
Scret: Hele používám Ti šrouby z Ali už víc jak rok, stojí kulové, jsou pěkné a drží i na 220mm kotouči.
Vzhledem ke zbytku, neni uplne zbytecny resit gramy na kotouci a hlavne davat titan sroubky? Az vymenis brzdy a vidli, tak ti stejne zbyde jeste ram…
Pláště Vittoria váží 29*2,35 690g,Maxis Ardent race ve stejném rozměru 860g,takže jen pneu je rozdíl 340g,zbytek cca.800g sou záplety.
1135g teď jen kola a cca.200g kazeta Garbaruk vs Deore,takže celkem přes 1,3 kg.Važeno samozřejmě.
Nasedání je důležitý parametr pro teleskop u běžného uživatele. Kolegův děda si ho také pochvaluje, jen se divil, že výrobci myslí i na důchodce. :D
Jó Judy půjde pryč ,brzdy zatím zůstanou,teleskop je dobrý na zesedání -)),jezdíme ciklostezky Polabí, okolí Hazmburku,takže tak.
Rozjeté to máš hezky, ještě tě čekají brzdy a vidlice ;) Jenom mám ještě dotaz, partnerka uživí ten teleskop?
Origo páska je sice těžší, ale pláště s ní lépe drží v patkách i v extrému.
Ty plastové pásky šli ven,váží v páru 100g, klasická páska cca.20g na obě kola,verze pro to má už taky tak.
Jak pojedou pneu ti neřeknu, ale kola jedou dobře.;) Sám je mám na zimu obuté do NN/WW .
Kolo hrozně prokouklo,na fotce to není tak znát,ale na živo to má šmrnc.Sem zvědavej na pneu jak pojedou,Ardent co byl původně,tak na asfaltu byl znát odpor vzorku a hučel dost.
Hodně pěkný upgrade.
Myslíš kilo, jako kilogram.. viď:-)