Cus, tak po cca 4 mesicich jsem poprve rozdelal Fovno ratchet 60T a jak nekteri zli jazykove, viz puvodni vlakno nize, tvrdili, ze se to nevyplati, nevydrzi a blabla… Tak naprosto cajk a rekl bych, ze zuby vypadaji lip, nez u stareho 18T od DTs. Najel jsem s tim cca 2 tis. km a neco kolem 8tis. vyskovych, v lete si strihl dlouhou sudet a funguje skvele. A to mam nejakych 85kg a jezdeno na fatbiku, takze neco zabrat dostalo. Takze kdo by zvazoval, tak za mne ok a nechvavam jej na buckovi vesele dal. Zaber ma super a zvuk za mne taky, navic ta cena…
(vloženo 1.12.24)
Atilla: Ano mám DT 370 ratchet 18 JN. Takže eventuálně můžu předělat na 32 nebo 54 z.?
Z vlatní zkušenosti ty Ali rohatky už nikdy více. Zkoušel jsem několik a vždy mě někde nechaly a to i při mých 65 kg. Měl jsem 32 a 54 z. verze. Pokud to už opravili, tak je to fajn, ale osobně už to zkoušet určitě nebudu.
Heatly: ne, ja to vozim na fatbiku, tedy dt swiss big ride. Je to defakto dt swiss 350.
Vypadá to super. Taky bych jednu sadu uživil. Kdyby někdo náhodou objednával, rád se přidám. Klidně do SZ.
Atilla: nechci proste zbytecne mrtve misto… jak pise mirorek. 18t i 36 je malo. Na fullu mam origo 54t od dts, ten by mi taky stacil, ale pres dva litry se mi solit nechtelo. A kdyz fovno za cca 400,– funguje a zaber ma 6 stupnu, tak jsem happy. Na fatbiku mi to vylozene sedi a fakt spokojenost. Zvuk taky paradni.
Já to třeba užiju na zimním stoupacím speciálu s 26z převodníkem a trojkama gumama. Nasedám na nejlehčí převod v krpálu a nechci nejlépe žádné mrtvé protočení klikama.
Hele a proč vlastně chcete větší POE? Osobně to moc nechápu k čemu to je dobré pokud nejezdíš trial. 18Z už je celkem málo, ale 36z mi vyhovuje a 54z už tahá za pedály víc než bych chtěl.
Normálně mám nahozeno 54T od DT, ale letos jsem dal 64T z Ali (cena cca 1.300 Kč), a všechno v cajku ;-).