Colnago Y1Rs

Přidat foto

Další fotky nového kola Colnago.

Více informací:

https://www.cyclingnews.com/…olnago-y4rs/?…

(vloženo 9.12.24)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
gersa
gersa

14.12.24 17:01

Milná domněnka :)

Reagovat
seatik
seatik

14.12.24 10:47

Nejsem matematik a konstruktér, ale přijde mi logicky čím větší otvor uprostřed rámu, tím se to bude více kroutit. Ale dnes jsou materiály, kdy je to asi vyřešeno, takže má domněnka je milná. Designově mi to neuráží.

Reagovat
Radek Broz
Radek Broz

13.12.24 21:08

Ve videu jsou chvílema ty „chybějící“ části překrytý, tak si to mozek domyslí na normální kolo a nevypadá to tak strašně;)

Reagovat
Fazzy
Fazzy

13.12.24 18:11

Mě to teda přijde na videu stejný jako na fotkách, a pořád OK. Furt se ale nevynořilo žádný XL. Možná ale ani to nebude úplná trága.

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

13.12.24 15:07

Myslík: Almeida jel španěla letos na Tour celé stoupání na Galibier. Prostě tam pere velkou dokud to jde :-) ..

Reagovat
Myslik
Myslik

12.12.24 21:32

Ale možná testuje co to vydrží…

Reagovat
Myslik
Myslik

12.12.24 21:30

To teda opravdu, ještě lepší než na fotkách… Je vidět, že pro Almeidu je osazení spotřebák, jede Španěla :-)

Reagovat
tomaschek
tomaschek

12.12.24 20:55

O 1000 procent lepší než na fotkách.

Reagovat
andy97
andy97

12.12.24 20:11

Video jak na to jede Almeida, není to tak marný :)

https://x.com/…763015917658?s=46

Reagovat
BikerM
BikerM

11.12.24 21:38

Jsem se na to kolo podival poprve a absolutne se mi nelibilo.

Podival jsem se na nej jeste parkrat a chte nechte priznam barvu, kolo se mi zacalo libit. Jako jedine kolo bych to rozhodne nechtel, ale mit na to prachy, tak jako druhe, treti nebo ctvrte kolo bych to bral. :)

Zajimalo by me, zda se riditka daji zvednout vyse a pripadne o kolik.

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

11.12.24 19:57

@ZdeNECK1 Ti nevím, vozil jsem vždy chvíli 420mm a musel jsem zpět na 440mm, prostě mi ty užší nesedí! Stejně jako kratší kliky, jak tam nám 172,5mm jsem nesvůj! ;-)

Problikni, ale nějak rozumně, i když v Piláku to není alespoň z kopce, kdy mě kolikrát někteří borci slušně oslepí! :-(

Reagovat
Alojs01
Alojs01

11.12.24 18:43

Na prvni podled se mi to nelibilo, na druhy taky ne, ale cim dyl na to koukam, libit se mi to zacina :-).

Tesim se, az se to objevi v pelotonu.

Reagovat
DaD
DaD

11.12.24 17:32

Aero kolo je opravdu znát až při vyšších rychlostech, kde to má největší přínos. Pokud jezdec rychlost příliš nehrotí, tak je asi lepší něco pohodlnějšího, ale každému dle preferencí. Znám lidi, kteří mají Propela a jen si tak kloužou krajinkou. Prostě se jim určité kolo líbí a přes to vlak nejede.

A závody jsou kapitola sama pro sebe. Každý ušetřený watt se počítá a při těch rychlostech tam je rozdíl opravdu znatelný. Jinak ta rychlost je dána výkonností, jízdou v balíku, posedem, aero přístupem a dost zásadní věc je jízda na uzavřené trati. Ta uzavřená trať dělá strašně moc. Neřeší se přednosti, světla, co vybafne za zatáčkou v protisměru, prostě nic. Jedeš kudlu a nic jiného řešit nemusíš. I amatérské závody u nás se jezdili kolem čtyřiceti AVG. Takže i u nás, amatérských cyklistů, co chtějí slušně závodit, se aero efekt už dost řeší.

Reagovat
Pikaču
Pikaču

11.12.24 16:36

Hodíme sem nějaká čísla ne?

Pogyho dosavadní V4Rs- 221 w

Cervelo S5/Aeroad-202 w. To jsou z pelotonu nejrychlejší kola (Storcka a Simplona nepočítam). Aeroad je na tom nejlíp v poměru váha/odpor.

Pokud se nové pogyho kolo dostalo o watt lépe než Aeroad/Cervelo S5 a o 20 wattu si polepšil oproti V4Rs při rychlosti 50 kmh tak je to mazec a nikdo mu v úniku nebude stačit :)

No a k tomu že to kolo je hnusné, pro mě:

Kola typu Venge (Aeroad, Merida Reacto, Storck, Nový Van Rysel, Factor One a Ostro, Systemsix…) jsou kola která vypadají všechna stejně. Takže je fajn mít i toto hnusné Colnago jako rozmanitost i ostatní která nejsou jako vejce vejci – Cervelo S5, Trek madone gen 7 a 8, hnusne Oltre, Dogma…

K novému Van Rysel RCR-F (které je krasasvec) se zlepšilo o 13w a bude někde na prvních příčkách a určitě bych se nestyděl takové kolo jezdit.

Zdar rozmanitosti a mému vkusu.

Reagovat
ZdeNECK1
ZdeNECK1

11.12.24 14:34

To Adu: ty seš cajk na uzsi rodla, potkávám tě v Piláku tedka :), ale já jezdím v autě jako dědek, přístě tě probliknu dálkovejma..

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

11.12.24 14:32

@ZdeNECK1 Už ten výběř řidítek? Max 410mm šírka je pro mě neakceptovatelná! :-)

Reagovat
ZdeNECK1
ZdeNECK1

11.12.24 14:28

Ono se to musí brat komplexne, výkon, aero pozice, tozn dostatečná mobilita těla na to zalehnout a vydržet, pak to má tu krásu.. pokud si koupim aero a narvu tam podložky pod představec a budu jezdit jak paní radová, tak to nemá moc vyznam :)

Reagovat
bukaJ33
bukaJ33

11.12.24 14:23

Zdeňku máš pravdu, akorát se s toho švihu s menší průměrnou rychlostí vrací o něco pozdeji,což u nás amatérů nehraje roli, pak jsou tu tací a jejich čísla pro které je Y1Rs vyrobeno .

Reagovat
ZdeNECK1
ZdeNECK1

11.12.24 14:11

Tak co si budeme, Aero prostě jede, když jsou nohy, u nás tady DaD, vracející se s průměrkou 33km/hod na 200km švihu, řada z nás, vracející se ze 100km švihu s průměrkou 25km/hod rozdíl však nepozná…

Reagovat
bukaJ33
bukaJ33

11.12.24 14:09

Někomu se to může nelibit a to je asi tak všechno.Colnago tím rozhodně vzhledem k předpokládané cenovce jakou tomu dají nemíří na běžné uživatele.V uplnulé sezóně prohlásil Tom Boonen že Visma používající S5 mají jistou výhodu proti Uae používající v4rs. Určitě nebyl jediný kdo si té nevýhody všimnul, možná už v době kdy o tom mluvil byl Y1Rs ve vývoji.Kazdpoadě se dalo předpokládat že s něčím takovým Colnago přijde,srovnávat to s kolem s Decathlonu je uplně mimo. Momentálně sleduju lehkou paniku v pelotonu kde se mluví o tom co bude až na tom bude Pogačar závodit.Y1Rs + jeho nohy +jeho tým , máme se v sezóně 25 na co těšit.

Reagovat
Jáchym 1
Jáchym 1

11.12.24 13:40

@tomaschek-ta dráha se stran šířky řídítek úplně zbláznila.Max Aero.

Reagovat
Peslezedirou
Peslezedirou

11.12.24 09:30

Mám pocit, jak kdyby tam něco chybělo, ale ne, je to super, líbí moc. Je to silnička něco jako Ferrari, budu jezdit dál v Citrouši a na tohle jen očima :-)

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

11.12.24 09:22

@bikermx Souhlas, ten Dekáč stroj se mi líbí o něco více! :-)

Reagovat
ZdeNECK1
ZdeNECK1

11.12.24 09:13

V tom raw carbonu je to brutal!!

Reagovat
tomaschek
tomaschek

11.12.24 09:09

Jo zrovna jsem koukal včera výjimečně na dráhu a sprinteři měli úplně stejný tvar rodel, akorát teda asi o 5 cm užší :-)

Reagovat
Jáchym 1
Jáchym 1

11.12.24 06:54

@bikermx-i dráhoví sprintéří vozí karbonový řídítka a to jsou extra,,hovada,,

Reagovat
Doyle
Doyle

10.12.24 19:54

Vývoj nezastavíš, ať se nám to líbí nebo ne…

Reagovat
DaD
DaD

10.12.24 19:26

Moc líbí! A to Colnago vůbec nemusím.

Reagovat
bikermx
bikermx

10.12.24 18:01

Je to hnusný…

No a taky jak asi budou tuhý ty řidítka ve spurtu? :)

U megahnusnýho bianchi to praskalo ne?

To už je mnohem hezčí novej VAN RYSEL

Reagovat
vili
vili

10.12.24 09:22

je to odporný

Reagovat
ZdeNECK1
ZdeNECK1

10.12.24 09:03

když sem to viděl poprvý, tak sem si říkal, co je to za hrůzu, ale už se mi to začíná líbit a vše ostatní mi přijde staromodní he he he he he he, jen bych namísto toho velkyho napisu uvital nějaky menši nebo bez

Reagovat
tomasz70
tomasz70

10.12.24 08:58

Kolo určitě zajímavé a vybočuje z té klasické produkce Colnago, ale ty řídítka alespoň pro mě jsou dost ošklivé. Takové vylepšené vlaštovky ze 70let. Ale každý to máme jinak, že?

Reagovat
cyklista86
cyklista86

10.12.24 08:35

Za me dobry. Vypada to hodne rychle a agresivne. :D

Reagovat
KRoser
KRoser

10.12.24 08:21

Mě se to moc líbí.

Jen si nedovedu představit jak bud fungovat nastavení výšky a předozadní pozice sedla. I když v tabulce geo mají „virtuální“ úhel sedlovky např. 73° tak ten skutečný úhel je 65° a v tom případě když sedlo posunu nahoru třeba o 2cm tak sedlo půjde při 65° o hodně víc dozadu jak u 73°. Pro lidi co třeba potřebují sedlo vysoko tak to může dělat klidně centimetry sedlo dozadu, což je pro mě vlastně absolutně nepoužitelné. Jsem zvědav jestli to mají nějak pořešeno.

Reagovat
Myslik
Myslik

10.12.24 07:57

Ač příznivec klasiky, musím konstatovat, že oproti Trek Madone SLR 9 je to designová lahůdka, dotažená do detailu a asi i fakt funkční. Holt Italové.

Reagovat
iceduck
iceduck

10.12.24 06:09

Tady

Reagovat
Fazzy
Fazzy

9.12.24 21:51

V tý bílý bych to klidně bral, kdybych nepotřeboval XL. Třeba proti Oltre je to elegán. Akorát ten kokpit už je moc i na mě.

Reagovat
trpaslik72
trpaslik72

9.12.24 20:33

Luxusní. Jasně, 1000 lidí, 1000 chutí, ale já do škatulky klasiků nepatřím :)) Chtě nechtě, je to v tý top verzi skvost jak prase :))

Reagovat
Hogy
Hogy

9.12.24 20:16

Jsem si hned vzpomněl na C35, aneb jedno z nejošklivějších kol co historie zná.

Reagovat
bukaJ33
bukaJ33

9.12.24 15:09

Zajímavá změna se odehrává v ženském týmu Fdj-Suez, přesedlali na velké S

Reagovat
bukaJ33
bukaJ33

9.12.24 14:53

Tohle tu bude ještě mockrát je to novinka , novinky vzbuzují ohlasy , low Ýákolo s aliexpeesu je tvoje gusto.

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

9.12.24 14:38

bukaJ33
bukaJ33

9.12.24 14:25

A komentař Larry Warbasse ,:-D

Reagovat
bukaJ33
bukaJ33

9.12.24 14:24

Pro Pogačara

Reagovat
bukaJ33
bukaJ33

9.12.24 14:24

Pro tým

Reagovat
bukaJ33
bukaJ33

9.12.24 14:23

Pro tým

Reagovat
andy97
andy97

9.12.24 13:21

Jinak Tadej už má v továrně nachystané kolo.

Video: https://www.instagram.com/…DDWxNePOGVd/?…

Reagovat
TJK
TJK

9.12.24 13:14

me to neurazi.. je to moderni.. prijde mi to i docela vyvazeny designove.. kdo bude chtit kulaty trubky.. kopi kulaty trubky

Reagovat
andy97
andy97

9.12.24 13:11

Colnago potřebovalo nový aero kolo, borci z UAE jezdili vše na jednom modelů. A ten rozdíl na rovinatých etapách mezi těmi modely je velký. Udělat normálně tu sedlovku tak to bude i pěkný. Ale asi chtěli se odlišit jak Trek :)

Reagovat
Johny.Merida
Johny.Merida

9.12.24 13:05

Hnus.....

Reagovat
Kadel x road
Kadel x road

9.12.24 13:02

Vypadá to jak když kola Trek, cervelo, Bianchi a factor měli grupac a vzniklo tohle…

Reagovat
Pikaču
Pikaču

9.12.24 12:59

V4Rs byl zastaraly a ted Pogy ušetří 20w a pojede v úniku 200 km.

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

9.12.24 12:24

Ernestovi posledné dva-tři roky rychle ujížděl vlak, novým strojem se to snaží alespoň dorovnat.

Reagovat
iceduck
iceduck

9.12.24 12:19

Me se to treba libi a to dost.

Kompjutr pujde na drzak na horni strane riditek – jsou tam videt dirky na „predstavci“. Jen to bude stat dalsich 100$ :)

Ja bych se spis bal toho jaky je prumer hlavove trubky, loziska… a z toho pramenici problemy (pro bezneho uzivatele).

Reagovat
Pikaču
Pikaču

9.12.24 12:09

Uz jsem to tady psal https://www.bike-forum.cz/…colnago-y1rs#…

A nyni to zopakuji. Bike je hnusny a ten kokpit je ultrahnusny.

Kam narvou cyklopocitac. Nebo kam si nalepi číslo fotrik co pojede letap.

Jinak video zde

https://youtu.be/mrz7m1Jx6I4?…

Jinak zdravim majitele a milovníky Oltre a dogmy.

Reagovat

Další galerie z kategorie

orm 1
xtonda 1
Pietro37 51
MirosPikos 14
pesimum 1
Hogy 10