Nejsem matematik a konstruktér, ale přijde mi logicky čím větší otvor uprostřed rámu, tím se to bude více kroutit. Ale dnes jsou materiály, kdy je to asi vyřešeno, takže má domněnka je milná. Designově mi to neuráží.
Ve videu jsou chvílema ty „chybějící“ části překrytý, tak si to mozek domyslí na normální kolo a nevypadá to tak strašně;)
Mě to teda přijde na videu stejný jako na fotkách, a pořád OK. Furt se ale nevynořilo žádný XL. Možná ale ani to nebude úplná trága.
Myslík: Almeida jel španěla letos na Tour celé stoupání na Galibier. Prostě tam pere velkou dokud to jde :-) ..
To teda opravdu, ještě lepší než na fotkách… Je vidět, že pro Almeidu je osazení spotřebák, jede Španěla :-)
Video jak na to jede Almeida, není to tak marný :)
Jsem se na to kolo podival poprve a absolutne se mi nelibilo.
Podival jsem se na nej jeste parkrat a chte nechte priznam barvu, kolo se mi zacalo libit. Jako jedine kolo bych to rozhodne nechtel, ale mit na to prachy, tak jako druhe, treti nebo ctvrte kolo bych to bral. :)
Zajimalo by me, zda se riditka daji zvednout vyse a pripadne o kolik.
@ZdeNECK1 Ti nevím, vozil jsem vždy chvíli 420mm a musel jsem zpět na 440mm, prostě mi ty užší nesedí! Stejně jako kratší kliky, jak tam nám 172,5mm jsem nesvůj! ;-)
Problikni, ale nějak rozumně, i když v Piláku to není alespoň z kopce, kdy mě kolikrát někteří borci slušně oslepí! :-(
Na prvni podled se mi to nelibilo, na druhy taky ne, ale cim dyl na to koukam, libit se mi to zacina :-).
Tesim se, az se to objevi v pelotonu.
Aero kolo je opravdu znát až při vyšších rychlostech, kde to má největší přínos. Pokud jezdec rychlost příliš nehrotí, tak je asi lepší něco pohodlnějšího, ale každému dle preferencí. Znám lidi, kteří mají Propela a jen si tak kloužou krajinkou. Prostě se jim určité kolo líbí a přes to vlak nejede.
A závody jsou kapitola sama pro sebe. Každý ušetřený watt se počítá a při těch rychlostech tam je rozdíl opravdu znatelný. Jinak ta rychlost je dána výkonností, jízdou v balíku, posedem, aero přístupem a dost zásadní věc je jízda na uzavřené trati. Ta uzavřená trať dělá strašně moc. Neřeší se přednosti, světla, co vybafne za zatáčkou v protisměru, prostě nic. Jedeš kudlu a nic jiného řešit nemusíš. I amatérské závody u nás se jezdili kolem čtyřiceti AVG. Takže i u nás, amatérských cyklistů, co chtějí slušně závodit, se aero efekt už dost řeší.
Hodíme sem nějaká čísla ne?
Pogyho dosavadní V4Rs- 221 w
Cervelo S5/Aeroad-202 w. To jsou z pelotonu nejrychlejší kola (Storcka a Simplona nepočítam). Aeroad je na tom nejlíp v poměru váha/odpor.
Pokud se nové pogyho kolo dostalo o watt lépe než Aeroad/Cervelo S5 a o 20 wattu si polepšil oproti V4Rs při rychlosti 50 kmh tak je to mazec a nikdo mu v úniku nebude stačit :)
No a k tomu že to kolo je hnusné, pro mě:
Kola typu Venge (Aeroad, Merida Reacto, Storck, Nový Van Rysel, Factor One a Ostro, Systemsix…) jsou kola která vypadají všechna stejně. Takže je fajn mít i toto hnusné Colnago jako rozmanitost i ostatní která nejsou jako vejce vejci – Cervelo S5, Trek madone gen 7 a 8, hnusne Oltre, Dogma…
K novému Van Rysel RCR-F (které je krasasvec) se zlepšilo o 13w a bude někde na prvních příčkách a určitě bych se nestyděl takové kolo jezdit.
Zdar rozmanitosti a mému vkusu.
To Adu: ty seš cajk na uzsi rodla, potkávám tě v Piláku tedka :), ale já jezdím v autě jako dědek, přístě tě probliknu dálkovejma..
@ZdeNECK1 Už ten výběř řidítek? Max 410mm šírka je pro mě neakceptovatelná! :-)
Ono se to musí brat komplexne, výkon, aero pozice, tozn dostatečná mobilita těla na to zalehnout a vydržet, pak to má tu krásu.. pokud si koupim aero a narvu tam podložky pod představec a budu jezdit jak paní radová, tak to nemá moc vyznam :)
Zdeňku máš pravdu, akorát se s toho švihu s menší průměrnou rychlostí vrací o něco pozdeji,což u nás amatérů nehraje roli, pak jsou tu tací a jejich čísla pro které je Y1Rs vyrobeno .
Tak co si budeme, Aero prostě jede, když jsou nohy, u nás tady DaD, vracející se s průměrkou 33km/hod na 200km švihu, řada z nás, vracející se ze 100km švihu s průměrkou 25km/hod rozdíl však nepozná…
Někomu se to může nelibit a to je asi tak všechno.Colnago tím rozhodně vzhledem k předpokládané cenovce jakou tomu dají nemíří na běžné uživatele.V uplnulé sezóně prohlásil Tom Boonen že Visma používající S5 mají jistou výhodu proti Uae používající v4rs. Určitě nebyl jediný kdo si té nevýhody všimnul, možná už v době kdy o tom mluvil byl Y1Rs ve vývoji.Kazdpoadě se dalo předpokládat že s něčím takovým Colnago přijde,srovnávat to s kolem s Decathlonu je uplně mimo. Momentálně sleduju lehkou paniku v pelotonu kde se mluví o tom co bude až na tom bude Pogačar závodit.Y1Rs + jeho nohy +jeho tým , máme se v sezóně 25 na co těšit.
@tomaschek-ta dráha se stran šířky řídítek úplně zbláznila.Max Aero.
Mám pocit, jak kdyby tam něco chybělo, ale ne, je to super, líbí moc. Je to silnička něco jako Ferrari, budu jezdit dál v Citrouši a na tohle jen očima :-)
Jo zrovna jsem koukal včera výjimečně na dráhu a sprinteři měli úplně stejný tvar rodel, akorát teda asi o 5 cm užší :-)
@bikermx-i dráhoví sprintéří vozí karbonový řídítka a to jsou extra,,hovada,,
Je to hnusný…
No a taky jak asi budou tuhý ty řidítka ve spurtu? :)
U megahnusnýho bianchi to praskalo ne?
To už je mnohem hezčí novej VAN RYSEL
když sem to viděl poprvý, tak sem si říkal, co je to za hrůzu, ale už se mi to začíná líbit a vše ostatní mi přijde staromodní he he he he he he, jen bych namísto toho velkyho napisu uvital nějaky menši nebo bez
Kolo určitě zajímavé a vybočuje z té klasické produkce Colnago, ale ty řídítka alespoň pro mě jsou dost ošklivé. Takové vylepšené vlaštovky ze 70let. Ale každý to máme jinak, že?
Za me dobry. Vypada to hodne rychle a agresivne. :D
Mě se to moc líbí.
Jen si nedovedu představit jak bud fungovat nastavení výšky a předozadní pozice sedla. I když v tabulce geo mají „virtuální“ úhel sedlovky např. 73° tak ten skutečný úhel je 65° a v tom případě když sedlo posunu nahoru třeba o 2cm tak sedlo půjde při 65° o hodně víc dozadu jak u 73°. Pro lidi co třeba potřebují sedlo vysoko tak to může dělat klidně centimetry sedlo dozadu, což je pro mě vlastně absolutně nepoužitelné. Jsem zvědav jestli to mají nějak pořešeno.
Ač příznivec klasiky, musím konstatovat, že oproti Trek Madone SLR 9 je to designová lahůdka, dotažená do detailu a asi i fakt funkční. Holt Italové.
V tý bílý bych to klidně bral, kdybych nepotřeboval XL. Třeba proti Oltre je to elegán. Akorát ten kokpit už je moc i na mě.
Luxusní. Jasně, 1000 lidí, 1000 chutí, ale já do škatulky klasiků nepatřím :)) Chtě nechtě, je to v tý top verzi skvost jak prase :))
Jsem si hned vzpomněl na C35, aneb jedno z nejošklivějších kol co historie zná.
Tohle tu bude ještě mockrát je to novinka , novinky vzbuzují ohlasy , low Ýákolo s aliexpeesu je tvoje gusto.
Tak, tak, již zveřejněno i na rc.cz!
A myslím, že to tu stačilo je jednou!
Mně se stále víc líbí toto! To je kolo podle mého gusta! :-)
Jinak Tadej už má v továrně nachystané kolo.
me to neurazi.. je to moderni.. prijde mi to i docela vyvazeny designove.. kdo bude chtit kulaty trubky.. kopi kulaty trubky
Colnago potřebovalo nový aero kolo, borci z UAE jezdili vše na jednom modelů. A ten rozdíl na rovinatých etapách mezi těmi modely je velký. Udělat normálně tu sedlovku tak to bude i pěkný. Ale asi chtěli se odlišit jak Trek :)
Hnus.....
Vypadá to jak když kola Trek, cervelo, Bianchi a factor měli grupac a vzniklo tohle…
Ernestovi posledné dva-tři roky rychle ujížděl vlak, novým strojem se to snaží alespoň dorovnat.
Me se to treba libi a to dost.
Kompjutr pujde na drzak na horni strane riditek – jsou tam videt dirky na „predstavci“. Jen to bude stat dalsich 100$ :)
Ja bych se spis bal toho jaky je prumer hlavove trubky, loziska… a z toho pramenici problemy (pro bezneho uzivatele).
Uz jsem to tady psal https://www.bike-forum.cz/…colnago-y1rs#…
A nyni to zopakuji. Bike je hnusny a ten kokpit je ultrahnusny.
Kam narvou cyklopocitac. Nebo kam si nalepi číslo fotrik co pojede letap.
Jinak video zde
https://youtu.be/mrz7m1Jx6I4?…
Jinak zdravim majitele a milovníky Oltre a dogmy.