Rám 1320g, Dual Pivot Suspension...

Přidat foto

(vloženo 11.12.24)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
TomY80
TomY80

13.12.24 23:44

Tenhle trochu jinak, akorát budu muset přeplíct zadní kolo je asimetrická zadní stavba

Reagovat
kandik psi zub
kandik psi zub

13.12.24 08:33

spis to bude lepsi nez vahadlo, tzn. draha toho cepu ma mensi vykyv a tudiz vnaset mensi flexi do zadni stavby. Myslim ze i to je v zasade duvod proc to delaji ne?

Reagovat
th74
th74

12.12.24 16:05

To upevnění vzpěr zadní stavby je udělaný stejně jako kdyby tam bylo vahadlo, tj, vzpěry se můžou otáčet. Pod vzpěrami jsou vidět standartní plastový Fox vložky do osy tlumiče. Teď jsem měl tlumič na servisu tak dobře pamatuju co tam je.

Reagovat
ceo
ceo

12.12.24 15:17

Georrge: pořád ale tohle řešení musí strašně zatěžovat zadní stavbu, která musí suplovat průhybem jeden (další) čep..

Reagovat
th74
th74

12.12.24 13:17

ZdeNECK1
ZdeNECK1

12.12.24 12:29

pěkny, jakou dávají záruku na rám?

Reagovat
mikymik
mikymik

12.12.24 12:25

Nejmenší ztráty mělo RB IQ :)

Reagovat
th74
th74

12.12.24 12:22

Ty sáňky pod tlumič pro ně prý dělá Rock Shox a má to mít kluzný vlažnosti jako pístnice tlumiče. Jdou koupit jako náhradní díl a výměna je snadná.

Pro domácí stavitele je výhoda, že nabízí různé tlumiče za příplatek. Před 2 lety když jsem pořizoval tak to na stránkách neměli, tuhle možnost nabízela jen Bratislavská Bajkovna.

Reagovat
Radek Broz
Radek Broz

12.12.24 11:42

Trochu nechápu, proč to dělaj i na enduru.

Reagovat
Georrge
Georrge

12.12.24 11:31

Ceo: smysl bude v nizsi hmotnosti, nez kdyby tam bylo klasicke vahadlo s dalsim cepem. Rozdil nebude nijak dramaticky, ale je to proste par gramu sem, par gramu tam a najednou mame nejlehci (nebo jeden z nejlehcich) XC full ram.

Se zhorsenim chodu to bude podobne – rozdil nebude nijak dramaticky a u ultralight XC to moc nevadi, protoze u takoveho kola je bezne hodne skrtit komprese tlumice, aby to moc nechodilo.

Kluzna pouzdra si s nejakou spinou poradi a vydrzi dlouho, ale co to udela ve velkem bordelu, to nevim. Osobne nejsem fanda techto reseni, vahadlo je podle me lepsi, ale ja nejsem cilovka ultralight XC ramu.

Reagovat
Hadato
Hadato

12.12.24 11:20

DePaX: Tření tam samozřejmě navíc bude, ale to je daň za lehkou váhu. U XC stroje menší citlivost nevidím úplně jako velký problém. Vidlice mají taky pouzdra a stíráky navíc – taky to není žádná krize. Epic World Cup má naschvál upravený tlumič (malá negativka) tak, aby se choval jako HT a bral jen větší nerovnosti. Oproti Supercaliberu/Epicu World Cup tam je alespoň normální tlumič, takže si tam člověk může dát to, co mu sedí. Za mě je to teď jeden z nejzajímavějších biků – ta geometrie vypadá taky dost fajn.

Reagovat
ceo
ceo

12.12.24 10:34

Nejsem technik, ale ta kolejnice tam udělá další tření, když se na to přilepí bordel, tak zhorší chod..

Nějak mi smysl toho řešení uniká. U supercaliber je na to upravený tlumič. Tady to omezí síly na tlumič za cenu zvýšeného tření a většího namáhání zadní stavby..

Reagovat
tomaschek
tomaschek

12.12.24 09:22

Chtěl jsem skládat příští rok nového yetiho, ale jak na to tak koukám…

Reagovat
th74
th74

12.12.24 07:28

Jo, normálně to funguje. 2 sezóny a žádný problém. Mám ho v profilu.

Reagovat
LM
LM

11.12.24 23:09

Normální „kolejnička“, resp. dvě :-)

Zoceli Dobordelu mělo průmyslovou kolejničku, ale už nemá. Asi tam byl nějaký problém…

Reagovat

Další galerie z kategorie

orm 1
xtonda 1
Pietro37 51
MirosPikos 14
pesimum 1
Hogy 10