V pondělí bylo teplo, ale silný vítr..
Mytí jsem si nechal na úterý, je jak na jaře.
Typický profil mých tratí, cca 50% asfalt ale většinou rozmlácený silnice třetí třídy.
Dvě hodiny radostí na kole a hodina mytí.
A tak furt dokola.
Ale stojí to za to.
(vloženo 17.12.24)
A já Pietrovi náhodou fandím, je to takové příjemné rozvíření stojatých BF vod! :-)
Pro mě za mě, ať si každý jezdí na tom, co mu nejvíc vyhovuje, hlavně, že mu to dělá radost a občas se hébne, každej jsme prostě jinej a tak je to správně! ;-)
@lišák: to kolo nejezdí po silnici. Na to, abych jezdil jekykolivt terén nepotřebuju dumy metr tkusté.
Viz například cyklokrosové pláště či galuzky.
Víš, jdou cyklisti, a pak bajkeři.
@lišák: a mně se na BF líbí kibicové co možná ani nemají kolo nebo takový co ho jen leští a fotí a jsou chytrý jak rádio.
Lišák: Ale Pietro nikde nepíše, že to ostatní mají špatně. Má to prostě nastavené tak, jak to vyhovuje jemu. Že to někteří nedokážou přijmout, protože jediné správné nastavení je takové jako vozí oni, už není jeho problém ;)
co dává smysl vím asi lépe já, když vím jak jezdím, kudy jezdím a jak po první jízdě vždy vyhodím ten traktorový plášť vepředu. Asi vím proč a vím jakou potřebuji na předku kontrolu a jistotu.
Mně se vždycky líbí, že se na B-F objeví někdo, kdo má naprosto jiné nastavení kola (pavproch byl extrapřípad), než úplná většina, která nejezdí úplnou tužku. A přesto je přesvědčen, že ostatní to mají blbě, zatím co on správně.
Zase na druhou stranu – pokud je MTB používáno jako silniční kolo, tak ty pláště taky nedávají smysl.
:-)
S takovými pneu je ta výhoda, že může obě kola foukat na stejný tlak. Tím pádem jeden paměťový šuplíček je volný a lze uložit jinou hodnotnější informaci :)
@petrem: co dává smysl vím asi lépe já, když vím jak jezdím, kudy jezdím a jak po první jízdě vždy vyhodím ten traktorový plášť vepředu. Asi vím proč a vím jakou potřebuji na předku kontrolu a jistotu.
Takže v zimě 50/44, v létě 44/22. Ještě jsem nikde neuvízl.
Pokud by někdo chtěl jednou jeté Smart Samy 2,25×29, dám za hubičku.
Inverzní je obrácený. Mulet je vepředu větší a v zadu menší.
To dává smysl.
Tohle ne
Hodina myti, co trva 5 minut, cyklisticky stojanek, co ostatnim bajkerum nedochazi, a inverzni mullet navrch – nediv se ty spouste milych odpovedi ;)
@mikymik: jj, stojánek je dobrá věc. My cyklisté to známe.
Třeba to někdy dojde bajkerům
Chválím stojánek. Včera jsem si ho také objednal. Bylo mi hloupé opírat kolo o hospodu.
Tady ty časový výplody žeru, oprava na 5 min a pod. :D
Asi se můj koment opět ztratí.
Kolo takové svérázné (tomu fandím), ale hodinu mytí taky nechápu. Bydlím v paneláku, takže cestou se pravidelně stavuju na benzinku na ruční myčku a za 10 Kč kolo jako blesk za dvě minuty. Cestou domů to na asfaltu okape a je vyřešeno. Je fakt, že tyhle podzimní vyjížďky se kvůli tomu mytí trochu prodražují.
Však to psal, 5 minut meje a 55 minut připravuje a uklízí :D
super, za 5 minut hotovo, nejvíc času vytáhnout, připojit na uklidit
Tak co tam děláš hodinu :-))
@makimaki: vyhovuje mi, mám lepší kontrolu při zatáčení a netahám gumu od traktoru.
@puka: super, za 5 minut hotovo, nejvíc času vytáhnout, připojit na uklidit :-)
Ja skoro vubec neumyvam, len to vzdy pred domom palickou trocha oklepem
A přitom by nakonec stačila kroska s blatníkama :-))
Mám to podobně. Tři měsíce jezdím a 10 minut mytí. A tak furt dokola a stojí to za to :-)
Ten uzounkej plast tam mas uplne zbytecne. Rychleji to nejede a jen to zbytecne vic drnca. Smart Sam plaste mam rad, ale dej tam normalni velikost 2.25… Jinak neni potreba cistit cele kolo. Tuplem ne kdyz mas barak jak tu nekdo pise a muzes to nechavat venku nebo nekde v garazi.. Staci udrzovat ciste a namazany retez a vidlu..
Ale jinak to pusobi dost komicky, ta kombinace obuti. Dej normalni blatniky a mas klid.