Nový stav před 2. mílemi
Nový stav před 2. mílemi
Nový stav před 2. mílemi
Nový stav před 2. mílemi
Nový stav před 2. mílemi
Nový stav před 2. mílemi
Nový stav před 2. mílemi
Původní stav po 1. mílích
Původní stav po 1. mílích
Původní stav po 1. mílích
Stav při přestavbě
Stav při přestavbě
Stav při přestavbě
Stav při přestavbě
Stav při přestavbě
Stav při přestavbě
Stav při přestavbě
Stav při přestavbě
Stav při přestavbě
Stav při přestavbě
Stav při přestavbě
Uložím si tady tuhle mojí srdeční záležitost. Proč srdeční?
2016 přišel na svět můj první svišť. V té době jsem měl jako jedničku fulla. O necelé dva roky později to chtělo bajk, na který můžu nahodit sedačku, případně zapřáhnout Chariot. Začal jsem projíždět bazary, protože novej bajk pro tento účel mi přišel jako nesmysl. Treka v původním stavu jsem objevil zapadlého tušim někde na dolekopu. Slovo dalo slovo a já se s pánem spojil a ještě ten den jel k Praze mrknout s nepříliš velkými ambicemi. Stav kola mě tenkrát učaroval. Bajk byl vpodstatě nový, nebylo na něm ani škrábnutí. Z původní katalogový ceny někde kolem 32 tisíc jsem si s pánem plácl někde na 17ti. SUPER KAUF v té době.
Uteklo postupně pár let a z tohohle pracanta se postupně stala moje jednice. Na fulla zkrátka nezbýval čas a tak šel do světa.
Zároveň, od roku cca 2019 jsem začal čichat k nové disciplíně – BIKEPACKING. Maratony už na mě byly zbytečně rychlý a s nedostatkem tréninku mi přestalo dávat smysl jezdit na účast v poli 1000+ hlav a bojovat o první dvoustovku.
Zkrátím to. V roce 2022 mě bajk dovezl do cíle mých premiérových 1000 MILES – NORTH. O dalších, kratších akcích, asi netřeba psát, ikdyž by si to jistě zasloužily.
Letos, tedy roku 2024 jsem se s ním postavil na druhou variantu trasy 1000 MILES, tentokrát SOUTH. Před startem jsem ale potřeboval vyřešit pár neduhů na původním stavu a tak začalo dilema, jestli do kola cpát prachy, nebo ho vyměnit. Vadil mi přesmykač, který trpěl na zanášení blátem a pak špatně házel na malou placku a dál jsem měl respekt ze zadního ořechu a nechtěl jsem už dál riskovat, že ho někde v půli závodu odrbu.
Nakonec jsem přeci jen kolo přestavěl na pohon 1×12 a aby to úplně nedávalo slysl, nahodil jsem komplet nová kola i brzdy. Ale jak se řiká, peníze budou, my nebudem.
Teď můžu říct, že X-Calibra, nebo alespoň rám nikdy neprodám. Odvozili jsme spolu dvě děti, zažili dvoje míle a XXX dalších božích akcí.
Vlastně ho sem přidávám na jeho počest, ikdyž mu určitě ještě není konec :)))
(vloženo 23.12.24)
Značka | Trek |
Model | X-Caliber 9 |
Modelový rok | 2017 |
Velikost | L |
Hmotnost | 12.8 |
Rám | Trek X-Caliber |
Vidlice | RockShox RECON |
Kliky | Shimano SLX FC-M7100 |
Středové složení | Shimano BB-MT501 |
Měnič | Shimano SLX RD-M7100 |
Řazení | Shimano XT SL-M8100 |
Převodník | Shimano Deore 30z |
Kazeta | SunRace CSMZ903 11-51z |
Řetěz | KMC nebo Shimano |
Náboj přední | Force TEAM 2x1 |
Náboj zadní | Force TEAM 2x1 |
Brzda přední | Shimano BR-MT500 |
Brzda zadní | Shimano BR-MT500 |
Brzdové páky | Shimano BL-MT501 |
Ráfek přední | Remerx RX2027 |
Ráfek zadní | Remerx RX2027 |
Dráty | Nerez, 2 mm |
Pedály | Shimano PD-M520 |
Řídítka | Bontrager |
Představec | Bontrager |
Sedlovka | Bontrager |
Sedlo | Bontrager Evoke |
Pláště | Střídavě kombo Continental RK+XK nebo XK+MK |
Díky za ohlasy všem :))
@86 aha xD sorry kemo
MilesWheeler https://cs.wikipedia.org/wiki/Ironie
@86 i bez pevných od se dá docela dobře žít. Pár let zpátky nebyly ani kotoučovky.
cyklisto, pro rohliky jezdim autem, takže sem v bezpečí :))
Vzdyt to nema pevny osy. S tim bych se bal i pri jizde pro rohliky preskocit obrubnik.
Chlape, tomu se říká paráda. Kolo s příběhem! 5*