GIRDER WINTER RIDER

Přidat foto

Před měsícem prodáno CX kolo, protože 4 jsou moc.A stejně jsem na tom jel jen jeden závod v Táboře.A nejede to,drncá to.Jenže mi to nedalo. Číňan stál tak málo… Tak proč ho nezkusit? Nejdřív ale vyměnit základní SMRTky kotouče za „hezčí“,hromadu železa za titan a sedlo za svoje. Pláště se vešly 700×33 a na ledu vcelku drží.Mám zatím najeto 50km a obří překvapení je pohodlí na nerovnostech a chování kol ve větru.I v bočním, jsem na 50mm kolech zvyklý na větší „nepohodlí“. Kopce jsou jasný, nahoru se jim moc nechce. Klasická 105ka je ve 12sp. s řetězem YBN a oproti 11sp. komplet Ultegře co teď jezdím, neshledávám žádný funkční rozdíl. Tak snad tenhle lowcost zimák na pár tisíc km vydrží.......

(vloženo 13.1.25)

kordinaz
Ohodnoť bajk: (4.1  / 19 hlasujících)
Značka Girder
Model Bison
Modelový rok 2025
Velikost L
Hmotnost 8,5
Rám Rám Carbon T700+T800 Reinforced fiber Composite, EPS molding, fully hidden cable routing, press-fit 5-way, 12mm barrel axle
Vidlice Vidlice Carbon T700+T800 Reinforced fiber, EPS molding, hidden cable routing, 12mm barrel axle
Kliky SHIMANO 105 FC-R7100, 52-36T, 1700mm
Středové složení Bottom Bracket Independently developed ceramic bearing center shaft assembly (19 Silicon Nitride G5 precision ceramic balls, PF386 interlocking T47 tool)
Měnič SHIMANO 105, RD-R7100, GS, 2*12S,ceramic pulley set
Převodník Shimano FC-7100 52/36
Kazeta 12sp. SHIMANO 105,CS-7100,11-34T
Řetěz YBN S12
Brzda přední Shimano BR-R7120,Shimano XTR/Dura-Ace RT-MT900, Ice Technologies Freeza
Brzda zadní Shimano BR-R7120,Shimano XTR/Dura-Ace RT-MT900, Ice Technologies Freeza
Brzdové páky SHIMANO 105 ST-R7120
Ráfek přední German Eagle Eye Wave Rim Ceramic Wheelset ADLER AUGEN, High gloss Impress technology, Sapim secure loc, Disc CL,773g front
Ráfek zadní German Eagle Eye Wave Rim Ceramic Wheelset ADLER AUGEN, High gloss Impress technology, Sapim secure loc, Disc CL, 950g rear
Pedály Shimano PD-M520
Řídítka T700+T800 reinforced carbon fiber one-piece handlebar, EPS molding, hidden cable routing
Sedlo Fi:zik
Pláště Michelin Power gravel 700x35C, kevlar Duše TPU inner tube

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
jecnak
jecnak

dnes 10:56

Nejde jen o místo na bláto mezi pláštěm a vidlicí, ale i o to, že kola docela pěkně pracují – ve spurtu, při jízdě do kopce ze sedla, na MTB v terénu.

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

dnes 08:53

@iceduck JJ, takto sem si též domrvil lak u přední vidle na Yoelóčku a to jsem použil povolený rozměr pláště a ještě hladký silniční 32mm, stačilo absolvovat vyjížďku v létě v totál chcavci. Kórt v zimě se ani na silnici človek toho bordelu nevyvaruje, doporučil bych tyto pláště, úplně nejedou, jsou těžký, mají drátovou patku, ale v zimě jsou nesmrtelný! ;-)

Reagovat
iceduck
iceduck

dnes 08:46

Kolo moc hezky, ale tu kombinaci plastu nechapu ikdyz jen na zimaka. Ta pruchodnost tam proste neni, a velmi brzo bude mit odreny lak, protoze tomu proste venku nezabrani. Staci trochu vlhka a pisek s kaminky udelaji svoje.

Kola jsou tezitka a to pak ani spousta titanu nezachrani.

Reagovat
bukaJ33
bukaJ33

13.1.25 22:12

Četl jsem text a pochopil že jde o zimáka a nic kromě malý průchodnosti plášte na tom špatný není, libí se mi rám, a když jsem ze zvědavosti teď vyhledal gravel od té značky https://girdercycle.com/jaunt/ tak už se ti vubec nedivím že si zvolil tento bison.Ten gravel je hodně ošlivej.

Reagovat
plysovykozisek
plysovykozisek

13.1.25 21:52

Ty pláště mám taky a příště je koupím zase!

Reagovat
Alojs01
Alojs01

13.1.25 21:23

Na zimní měsíce mám sice taky širší pláště, ale sundal jsem karbony a nasadil dlouhý blatníky. Neřeším sajrajt na silnici, ani mimo silnici :-) Smyslu tohohle kola moc nerozumím… ale nejsem majitel, takže mi do toho je šumák :-)

Reagovat
kordinaz
kordinaz

13.1.25 21:03

Do terénu má další dvě kola....... Tohle je kolo na zimní silnice.Od dubna do října ho vystřídá Izalco.

Reagovat
bukaJ33
bukaJ33

13.1.25 20:54

Nic ve zlém, ale nemá smysl dávat gravelové plášte na silniční rám když ti zbyde milimetr pod vidlicí, a musíš se vyhýbat terénu. Nebylo by lepší dát tam 28 mm a vyhýbat se terénu?

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

13.1.25 20:47

Mazec popojíždědlo, to vůbec nevypadá lowcostově! Tu máš pět a ať Číňánek slouží! ;-)

Reagovat
kordinaz
kordinaz

13.1.25 20:10

Milimetrů je tam pramálo,asi tak na list papíru.Bahnu se budu vyhýbat

Reagovat
kordinaz
kordinaz

13.1.25 20:09

Joooo… ???? dole Stádlečák a nahoru to byl totální prasečák ????????

Reagovat
keymaker
keymaker

13.1.25 19:19

Koukam Stadlecak, jo? :-)

Reagovat
LM
LM

13.1.25 18:27

Kolik milimetrů místa je nad pláštěm vepředu pod korunkou vidlice? Tam to vypadá celkem natěsno.

Reagovat

Další galerie z kategorie

kordinaz 13
Pilane 13
Shotee 3
dominikx 1
zahlasy rene 6
iceduck 8