Po hodně dlouhé době jsem si konečně pořídil nové kolo. Na Propelu se mi líbí jeho decentní aero design. Skladba komponentů mi vyhovuje tak, jak je, proto v nejbližší době neplánuji žádné upgrady. Možná pláště po zimě koupím jiné. Zatím nebyla možnost naplno vyzkoušet jeho potenciál, těším se na jaro, každopádně svezení je to pěkné. Momentálně ladím výšku řídítek, takže komín na představci časem zmizí. Pro zajímavost, holé kolo dle prodejce váží 7.5 kg, s pedály a doplňky to bude cca. 8 kg.
(vloženo dnes)
Značka | Giant |
Model | Propel Advanced Pro 0 Di2 |
Modelový rok | 2025 |
Velikost | M |
Hmotnost | cca. 8 kg |
Rám | Advanced-Grade Composite |
Vidlice | Advanced SL-Grade Composite |
Kliky | Shimano Ultegra, 36/52 |
Středové složení | Shimano, press fit |
Přesmykač | Shimano Ultegra Di2 |
Měnič | Shimano Ultegra Di2 |
Řazení | Shimano Ultegra Di2 |
Kazeta | Shimano Ultegra, 11-30 |
Řetěz | Shimano Ultegra |
Náboj přední | Giant Low Friction Hub |
Náboj zadní | Giant Low Friction Hub, 30t ratchet driver |
Brzda přední | Shimano Ultegra |
Brzda zadní | Shimano Ultegra |
Ráfek přední | Giant SLR 1 |
Ráfek zadní | Giant SLR 1 |
Dráty | Sapim |
Pedály | Shimano Ultegra |
Řídítka | Giant Contact SLR Aero |
Představec | Giant Contact SL Aero |
Sedlovka | Giant Vector |
Sedlo | Giant Fleet SL |
Pláště | CADEX Race |
Moc pěkný to máš. Já zatoužil po téhle červené barvě a tak jsem pořídil základní model a budu ho teď předělávat na di2. Teď jezdím na TCR 2023 a překvapilo mě, že tohle mi přijde pocitově na rozbité silnici pohodlnější než TCR (stejná velikost rámu, kola, pneumatiky). Ať ti tvoje kolo dělá jen radost!
ted jsem to posilal kamosovi, chce si letos poridit svoji prvni silnicku, tak ty kosiky mozna rozhodnou :DDD moc se mi to kolo libi, ale tahle cyklistika me bohuzel neuchvatila
Ty košíky ksou originál na Propela. Dostal jsem je s kolem. Na každé trubce je jiný, aby to bylo jakože aero :)
Paráda, to bude frčet, od Sobíka tedy pořádný skok! Tu máš pět a ať dělá jenom radost! ;-)