Velikost | XL |
Hmotnost | 12,62 |
Rám | MOJO HD |
Vidlice | FOX FLOAT 34 |
Tlumič | FOX CTD |
Hlavové složení | CHRIS KING |
Kliky | XTR |
Středové složení | XTR |
Přesmykač | XTR |
Měnič | XTR |
Řazení | XTR |
Převodník | XTR |
Kazeta | XTR |
Řetěz | XTR |
Náboj přední | TUNE |
Náboj zadní | TUNE |
Brzda přední | FORMULA RO |
Brzda zadní | FORMULA RO |
Brzdové páky | FORMULA RO |
Ráfek přední | TUNE TWENTY4 |
Ráfek zadní | TUNE TWENTY4 |
Pedály | XTR |
Řídítka | RENTHAL LITE 740 |
Představec | EASTON HAVEN |
Sedlovka | REVERB |
Sedlo | TUNE |
Pláště | ONZA IBEX 2.25 |
enduro jak se patří.. hlavně ta fox 34 je k tomu super :)
vitouch: Tam jak je pod převodníkem ta klasická tapeta co vznikne ojebaným klonováním:-)
Panove, nechápu co řešíte. V poznámce je jasně uvedeno \‚dívčí setup\‘. Aspoň, budu moct na cyklobazar napsat jezdeno dívkou po cyklostezce. Ještě bych rad poděkoval Vitouchovi za profi foto! ;)
Tak ten rám není žádné pírko a troufnu si říct že je dělanej pro mnohem odolnější setupy než tento
scret: četl si to všechno? :) 12,3kg udělám na těhle komponentech se svým reignem v L a Xko by bylo v L těžší o 200–300g v L,takže do 12,6kg :)
Draw in soul: Xko v Lku na 12,3kg? nesmysl! Pokud tam nenarves gramarsky veci a veci proti zamereni kola, pod 13kg se nemas sanci dostat!
Super bike i fotky, ale v některých případech bych alespoň trochu odclonil ;-)
myslel jsem, že ten rám je lehčí. na bikerumor píšou 2.8 v Mku. Těžký jsem psal proto, že se Santou a teleskopem jsem na stejné váze, a to žádné XTR a kola 1800. ale zase mám o dost lehčí rám a vidlu:)
logoman: hm :) mr.antik: no šak říkám,že bys musel mít přesně tenhle setup + svůj rám a měl bys to v Sku bez problémů lehčí.Všechno je jen o komponentech.Ale někde gramaření cenu fakt nemá..ať kvůli funkčnosti či prachům…
Draw in soul: 2010, poradil jsem tituse el guapo :-D mr.antik: jen na kolech budes mit rozdil 300 –400g bez ohledu na gumy.
xko není o moc těžší než HDéčko to je fakt, ale přičti si něco za normální sedlo, kola, případně 36ku vidlu.
mr.antik: Já si schválně počítal tenhle setup se svým rámem a dostal bych se na 12,3kg :) Xko je těžší o max 250g na rámu.
Draw: ukaž Xko v Lku na 12,6. Já jsem na 13,2 v Sku a už neni kde brát víc než 200g (pokud bych tam nedal Xkingy 2.2 nebo podobně)
Parádní mašina!! Jen tak pro zajímavost to gazman, kde si myslíš, že ten \„klacek\“ podpíral kolo? schválně :-)
Aha :D Co má za ročník?To vybrání na jednom vahadle kvůli iscg byl *******,ale myslel sem,že se to vyřešilo od 2011/2012+. Pořád to je ale JEN vahadlo :P A cos mu poradil?
MI = machr index ;-) No ted jsem radil na FB majiteli reigna X, kterymu opet prasklo vahadlo, co si misto nej koupit.
MI +70?Co to je? :) A vahadla už dávno nepraskaj :P
Jenze ibis ma proti giantu MI +70, navic mu po 3 jizdach nepraskne vahadlo :-)))
Tak rám je docela těžítko,musí mít snad 3kg bez tlumiče :) Až na kola je to bez kompromisů,ale otázka je,jestli úspora 1kg stojí za 20tisíc navíc.. V tomhle setupu se dá poskládat třeba reign X na 12,6kg v L :)
Twisp: Mezera mezi deskama se nechá lehce vykunit. Kola 1485g jsou pro opatrné, velmi lehké, nebo velmi dobré jezdce:-) Je to dělo o tom žádná. Dal bych super, ale ojebals vyklonování klacku co podpírá na první fotce bike:-DD
Mám metrák a kola v Koutech držely bez problémů. Je to převlečený Flow, nebál bych se.
btw. Zelené je tak akorát … mozna hlavko mohlo byt a kola snad vydrží ;)
na cem je jezdi prokop? Na enduro zavodech? Nebo na 4×? Na ten 4× bych to jeste pochopil.
no na ty kola by se mohly uzavřít sázky :-) Ale zas jezdí je i Prokop…
Taky mi to prijde lehoucky :) Ja jsem s 301 o kilo vys aktualne. A moc se mi libi fatbary bez loga (slo to dolu acetonem?)
Moc pěkný. Hlávko mohlo být zelený. Je to podezřele těžký, na to že to je na XTR, to bude ten 34Fox a pláště..
Pekne poskladane, me u tohodle kola nejak nesedi ta geo, zvlast s tou fox34
ja bych si jen povšimnul toho kominu nad představcem, ale to jen tak aby něco… :D
Nikomu nevadia ani TUNE kolesa? Toto forum ide do … Modry sa mi pacil viac ;)
cat: chtěl jsem vyzkoušet něco s větší mezerou mezi deskama při podoné brzdné síle. Vysledek je ten, ze jsem dostal brzdu při větší siíle s asi stejnou mezerou. ;)
nááádherně poskládaný, nááádherná hmotnost a že je to XL rám, bych vůbec netipoval
jo, na to se kouká dobře
U takhle nekompromisního setupu mě vždycky napadnou tři věci: a) To je lehčí než mý HT. b) Kolik to sakra muselo stát. c) Kde na to sakra vzal. Odpověď na b) a c) nečekam, takže jenom řikám, že bomba a snažim se nezávidět:)
pěkný fotky … dvě
co dodat snad jen Hustopeklo :)
8.5.13 23:14