Velikost | akorát |
Hmotnost | ... |
Rám | Bianchi - Puch + čepy na canti |
Vidlice | swiss made |
Kliky | sachs |
Převodník | řemenice 48z |
Kazeta | řemenice 25z |
Řetěz | řemen |
Náboj přední | joytech |
Náboj zadní | sachs orbit - dual speed |
Brzda přední | canti |
Brzda zadní | canti |
Brzdové páky | altenburger |
Ráfek přední | grand rock |
Ráfek zadní | grand rock |
Dráty | sapim |
Pedály | wellgo |
Řídítka | alu |
Představec | alu |
Sedlovka | alu |
Sedlo | ifa |
Pláště | continental cyclocross 622-42 |
lůxus
Sic si na tom nedovedu predstavit kde bych jezdil a co bych s tim delal, ale provedeni a invence je hodne
s tim krizenim bych to videl presne naopak. cim vyssi naba a rafek, tim kratsi drat a pri vic krizeni pujde z rafu pod mensim uhlem.
@killme: Imho bohatě stačí 3× kříž. Vysoká flanše je naopak odolnější proti vytržení než nízká (víc matroše kolem díry)…
vilem: znas neco lepsiho na vysoky naby? robb: je to vyztuha zadni patky
Co je to na tý páty fotce za to L-ko vzadu? To je tak uchycený nebo to snad má být nějakej variátor?:-D
krasny kolo na flakani po meste
16.5.13 09:19
parádička:-)