Velikost | 58 |
Rám | Favorit Special r.v. 1986, nový lak RAL 5002 + perleťová lazura |
Vidlice | ? (bohužel už ne původní) |
Hlavové složení | Favorit |
Kliky | Eska |
Středové složení | Kinex |
Náboj přední | K+B |
Náboj zadní | Velosteel |
Ráfek přední | Mavic CXP33 |
Dráty | Nerez 2mm |
Pedály | Síla |
Řídítka | Zoom Zoom (Ale ne od Mazdy!) |
Představec | ITM v barvě rámu |
Sedlovka | Kalloy 26,0 (origo 26,2) |
Sedlo | Velo |
Pláště | Různé |
Viléme matice byly u náboje. Ty jazýčky tam jsou k ničemu, tak to časem asi vyměním. Jinak ten zadní výplet je peklo, vím. To se občas tak přihodí a člověk si v u chvíli řekne, že už to přelejtat prostě nebude, ikdyž pak bude za blbce. :)
23.6.13 21:39
i když je to o třídu níž, vyvolává to ve mě nostalgické vzpomínky na práci rokycanského pana rámaře Franty Babicvkého
Je to práda, jen mně se moc nelíbí ten modrej představec, ale jinak SUPER
Moc pěkný, škoda tý obyčejný vidle, ale i tak je to super. Třeba tě nekdy potkam v Pilsner sity.. )
Proc ta podlozka pod matkama predni osy? Proc ne kulata? Jeste ten zadni vyplet, tak bud ventilek do diry, nebo nejvetssiho krizeni, takto je estetcky dojem v prd…
michals-myslis,ze na dojizdeni do prace a pro rohliky musi byt jen drahovej ram jo?
Asi takhle, klidně bych se dovedl představit tenhle rám s kompletní sadou a třeba starší campou a kolama na galdách, líbí moc.